Prasidėjęs vaikų mados savaitgalis sukvietė stiliui ir madai neabejingus žmones

„Kids fashion weekend“ / Gretos Skaraitienės / „Žmonės Foto“ nuotr.
„Kids fashion weekend“ / Gretos Skaraitienės / „Žmonės Foto“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2019-09-28 16:53
AA

Šiandien, prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ prasidėjo išskirtinis renginys „Kids fashion weekend“. Naujausių rudens/žiemos vaikų bei paauglių kolekcijų nepraleido ir Lietuvoje garsūs tėveliai su savo atžalomis, tinklaraštininkai, influenceriai ir visi besidomiantys vaikiška mada bei stiliumi.

Renginio atidaryme dalyvavo Inga Stumbrienė su šeima, kurios dukra Estera žengė podiumu, tarp žiūrovų taip pat buvo galima pamatyti aktorę ir psichologę Liną Bražinskaitę-Tupikovskienę, Tatjaną Lavrinovič su vaikais, portalo „Mama lapė“ įkūrėją žurnalistę Rūtą Mykolaitytę-Lapę, tinklaraštininkę Ingą Žuolytę, ant šilko tapančią notarę, meno kūrėją,  Auksę Poškuvienę su anūke, taip pat „My tiny copy“, „Two make six“ mamas blogeres, visažistę Ana Procenko ir daugelį kitų. Renginį vedė žavingoji Justė Žičkutė.

„Kids fashion weekend“ renginio organizatorė Meda Vaitiekūnaitė džiaugiasi, kad pavasarį startavęs renginys sulaukia didelio dėmesio ne tik iš lankytojų, bet ir iš dizainerių bei lietuviškų prekės ženklų, kurie nori prisistatyti. „Praėjusį kartą kolekcijas pristatė penki lietuvių prekės ženklai ir 100 modeliukų, šį kartą aštuoni su 150 modelių. Smagu matyti tiek daug „grožių“ vienoje vietoje“, – šypsosi M. Vaitiekūnaitė.

„Kids fashion weekend“ / Gretos Skaraitienės / „Žmonės Foto“ nuotr.

Savo kūrybą pristatę lietuviški prekės ženklai, kolekcijose šaltajam metų sezonui būdingus tamsesnius atspalvius pagyvino ryškiomis detalėmis, vaikiškais ir linksmais motyvais. Ypač tai buvo galima pastebėti Jurgitos Navickienės, Skinijos ir Do Do Kids kolekcijose.

Dėmesys skirtas ir šiuo metu populiarėjančiai tvariai madai, kuria vadovavosi ir Karolina Gasčiauskaitė su prekės ženklu Kere, kuriuo siekiama priimti draugiškus aplinkai, tvarius dizaino sprendimus drabužių kūryboje. Kolekcija „Žaidimas/Game“, sukurta remiantis opia ekologiškumo problema. Kolekcijos pagrindą sudaro naujam gyvenimui prikelti audiniai, audinių atraižos, žmonių nebenešiojami drabužiai.

Ypač kūrybingas kolekcijas pristatė Julija Dremienė, kurios taip pat buvo pristatytos „Kids Fashion week“ Minske, gavo „Grand  prix“ tarptautiniame kolekcijų konkurse Lietuvoje ir „Grand prix“ Taline „Max Moda”. Kolekcijose „Mosence Koffee“ ir „Čiao“ vyravo ši sezoną madingos žemiškos spalvos.

„Kids fashion weekend“ / Gretos Skaraitienės / „Žmonės Foto“ nuotr.

Prekės ženklo „Grafkė“ ir dizainerės Rasos Urboneit kolekcijos priminė tikrą pasaką, nes jų pristatymo metu modeliukai demonstravo krikštynų ir pirmos komunijos sukneles.

„Grafkė“ kolekcijoje vyrauja lengvi, klasikiniai siluetai, mergaičių raidai pritaikytos konstrukcijos bei subtilūs, kokybiški nėrinių dekorai. Svečiai galėjo pamatyti „įžanginę“ 2020 metų kolekciją, kurios tęsinys bus pristatomas pavasarį.

„Tai vienintelis analogo neturintis renginys, kurio tikslas – populiarinti vaikišką madą Lietuvoje, suburti stiliui neabejingus žmones vienoje vietoje, taip pat skatinti vaikų kūrybiškumą, nes renginio metu vyksta nemokamos kūrybinės mados dirbtuvės“, – sako renginio organizatorė Meda.

„Kids fashion weekend“ (33 nuotr.)
+27