Prancūzai J.Ozoufas ir D.Gindre’as sukūrė išskirtinius skalbiklius: „Nes skalbti yra malonu!“

Dominique’as Gindre’as ir Jeanas-Noëlis Ozoufas ir „Antoine Parfums“ produkcija / Projekto partnerio nuotr.
Dominique’as Gindre’as ir Jeanas-Noëlis Ozoufas ir „Antoine Parfums“ produkcija / Projekto partnerio nuotr.
Projekto partnerio turinys, Grytė Liandzbergienė
Šaltinis: Projekto partnerio turinys
2021-06-10 08:53
AA

Prieš keliolika metų prancūzas Jeanas-Noëlis Ozoufas (45) buvo padaręs karjerą finansų srityje ir dirbo dideliame Paryžiaus banke. Jei tuomet kas nors būtų pasiteiravęs, ar jis mėgsta skalbti, klausimas būtų nuskambėjęs mažų mažiausiai keistai. Šiandien tokį klausimą galite užduoti drąsiai – ir Jeanas-Noëlis, kompanijos „Antoine Parfums“ vadovas, be jokių dvejonių atsakys „taip“.

Kalbant apie „Antoine“ pradžią, reikėtų nusikelti keturiasdešimt metų atgal. Tuomet Paryžiaus vaikų darželyje susitiko du maži berniukai ir tapo geriausiais draugais. Bičiulystė nenutrūko ir jiems augant: Jeanas-Noëlis Ozoufas pasuko į finansus, o Dominique’as Gindre’as, nuo mažens jautęs aistrą aromatams, įstojo į vieną geriausių Prancūzijos parfumerių mokyklų.

„Pasiekęs karjeros aukštumas, Dominique’as sugebėjo išsaugoti prigimtinį kuklumą, – šypteli Jeanas-Noëlis. – Savo talentą jis pademonstravo didžiosiose parfumerijos kompanijose, o ten patekti, patikėkite manimi, nėra lengva, jei nesi nuostabus. Galiausiai jis prisijungė prie šveicarų parfumerijos giganto „Givaudan“. Bet man didžiausią įspūdį daro tai, kad Dominique’as vis dar sugeba kurti paprastus kvapus ir žmonės juos iškart pamėgsta. Parfumerijoje išsaugoti tą genialų paprastumą – tikras iššūkis, tai retam pavyksta.“ 

Metams bėgant bičiuliai vis pamąstydavo apie bendrą verslą. „Neverta kelti kojos ten, kur esi visiškai svetimas, – teigia Jeanas-Noëlis. – Visi esame prisiklausę startuolių istorijų: „Pabudau su mintimi, kad iki šiol niekas nesukūrė ekologiškos arbatos vaikams“ arba „Norėjau nusipirkti kojinių, bet nepatiko spalvos, todėl nutariau sukelti revoliuciją kojinių pasaulyje“. Problema yra ta, kad jei tu nedirbi maisto ar tekstilės pramonėje, tai nieko ir nesukursi – tebūsi tik perpardavėjas. O mes norėjome savo produktą kurti patys – taigi atsidūrėme parfumerijos pasaulyje. Dominique’as yra „nosis“, profesionalus ir patyręs parfumeris: jis kuria visus „Antoine“ aromatus. „Antoine“ skalbikliai mudviem nėra tiesiog skalbikliai – tai kūriniai, į kuriuos įdedame nemažą dalį savęs.“    

„Antoine Parfums“ produkcija / Projekto partnerio nuotr.

2010-aisiais įsteigę „Antoine Parfums“, Jeanas-Noëlis ir Dominique’as pristatė pirmąjį savo produktą – parfumuotą skalbiklį „Classic“.

„Tai buvo drąsus žingsnis, – prisimena kompanijos vadovas. – Skalbimas žmonėms asocijuojasi su neįdomia buitimi, o skalbikliai ir minkštikliai – su pigia ryškiaspalve prekybos centrų plastmase, aštriai kvepiančia lelijomis, levandomis ar pušimis. O čia staiga pasirodome mes su savo subtiliu stikliniu buteliuku, kuris yra toks elegantiškas, kad jo nereikia slėpti vonios spintelėje, ir pristatome pirmąjį skalbiklį, skirtą... vyrams. Rinkoje to nebuvo. Mūsų žinutė buvo paprasta: rinkitės „Antoine“, jei norite, kad jūsų marškiniai dvelktų vyriškais kvepalais. Mūsų produktai skirti naudoti buityje, bet jie vis tiek yra aukštoji parfumerija, todėl parduodami ne prekybos centruose, o jaukiuose salonuose ir butikuose, kur galima išbandyti aromatus. Pirkėjai įvairiose šalyse tą žinutę suprato labai greitai: jie pamėgo skalbiklio kvapą, ėmė prašyti, kad sukurtume ir tualetinį vandenį. Aromatas patiko ir moterims – tai buvo signalas sukurti visą produktų liniją, kad taip pat dvelktų ne tik patalynė ir drabužiai, bet ir kūno oda.“ 

„Antoine Parfums“ produkcija / Projekto partnerio nuotr.

„Antoine“ kvapai ne tik puikūs, bet ir išlieka skalbiniuose stebėtinai ilgai. „Savo produktus vadinu ne skalbikliais, o kvepalais, kurie skalbia drabužius, – juokiasi Jeanas-Noëlis. – Gamyboje Dominique’as naudoja tas pačias žaliavas, iš kurių kuriami aukščiausios klasės kvepalai, todėl „Antoine“ skalbinių aromatas sklandžiai dera su kitų gamintojų prabangiais kvepalais. Esame suskirstę savo produkciją į vyrišką ir moterišką linijas – dėl parfumerijos pasaulyje priimtų nuostatų, tačiau kiekvienas gali jas laužyti ir išsirinkti aromatą, kuris jam patinka.“

Visose „Antoine“ produktų linijose galima užuosti pagrindinę medžio ir ambros natą, o toliau jau prasideda improvizacijos. „Classic“ linija yra universalaus vyriško aromato: jis raminantis ir diskretiškas, labai miela po darbo dienos grįžti namo ir atsipalaiduoti jo apsuptyje. „Intense“ yra aromatas, turintis charakterį: jis dvelkia pačiuliais ir oda.

„To kvapo nenuslėpsite: aplinkiniai jį iškart įsimins, net jei išeisite iš kambario, jo delksmas vis tiek liks ore“, – šypteli „Antoine Parfums“ vadovas. „Pour Elle“ yra moteriškas gėlių aromatas, niekada neišeinantis iš mados: jis ir stiprus, ir delikatus. „O „Jasmine“ yra drąsus įsiveržimas į visiems pažįstamų augalų visatą, – tikina Jeanas-Noëlis. – Tai tikra odė jazminų gerbėjams. Neslėpsiu: jis mano mėgstamiausias. Mano žmonai labiausiai patinka „Pour Elle“; „Intense“ mudviejų nosims kiek per stiprus, bet mielai juo skalbiame sportinius drabužius. Skonis taisyklių neturi: kad ir kurį „Antoine“ kvapą pasirinksite, jis bus subtilus ir jus nustebins, nes niekada to nesitikėjote iš skalbiklio.“  

Dominique’as Gindre’as ir Jeanas-Noëlis Ozoufas / Projekto partnerio nuotr.

Kompanijos vadovas iš savo klientų prisiklauso visokių smagių istorijų. „Klientė pasakojo pardavusi savo drabužius „Vinted“ svetainėje, o po kurio laiko sulaukusi pirkėjo žinutės: „Viskas tiko, tik, maldauju, pasakykite, kokį skalbiklį naudojote!“ Jaunos mamos rašo, kad jų vaikai žaidimų aikštelėse dažnai sulaukia kitų tėvelių klausimų, kuo išskalbti jų drabužiai. Kai kurie žmonės prisipažįsta tokiais atvejais meluojantys: jie nenori, kad aplinkiniai sužinotų paslaptį ir pradėtų kvepėti taip pat – nori pasilikti „Antoine“ tik sau.“

Lietuvą Jeanas-Noëlis atrado prieš penkerius metus, kai susipažino su „Krispo“ salonų savininkais Kristina ir Povilu Stroliais. Vadovas pripažįsta: savo produktus patiki tikrai ne bet kam. „Krispo“ pelnė jo pasitikėjimą, o atvykus į Lietuvą tas pasitikėjimas tik sustiprėjo.

„Lietuva man asocijuojasi su... nuostaba, – šypsosi jis. – Neatsistebiu šalies modernumu, technologijomis: sykį teko plaukti baidarėmis ir gūdžiame Lietuvos miške mano mobilusis telefonas vis dar gaudė 4G ryšį, kas Prancūzijoje būtų tiesiog neįsivaizduojama. Stebino žmonių, kuriuos sutikau, atvirumas ir nuoširdumas: visi buvo malonūs ir draugiški, kas irgi labai skiriasi nuo paryžiečių. Stebino gamta: kvapą užimanti Nida ir visai nešalta Baltija, nuostabūs miškai... Sugrįšiu čia dar ne sykį.“

„Antoine Parfums“ produkcija / Projekto partnerio nuotr.