Prabangių apatinių salono atidarymo nepraleido ir šukuoseną pakeitusi Jurgita Jurkutė

Jurgita Jurkutė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.
Jurgita Jurkutė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2014-12-17 19:25
AA

Nuo šiol Kalėdų ne viena dailiosios lyties atstovė veikiausiai ims laukti dar labiau. Arba bent jau kuždėti į ausį Kalėdų Seniui slaptus, su moteriškomis silpnybėmis susijusius, norus.

Trečiadienio vakarą sostinės senamiestyje duris atvėrė prašmatnių apatinių drabužių salonas „La Perla“. Ilgai lauktas, prabangus pasaulinio lygio prekės ženklas nuo šiol džiugins ir lietuves.

Į net iki 11 tūkst. eurų kainuojančių apatinių parduotuvės atidarymą rinkosi gražiems daiktams negalinčios atsispirti moterys. Kiekviena jų galėjo iš arčiau apžiūrėti tūkstančius litų kainuojančius apatinius, pamatyti skaidriose stiklinėse dėžėse pristatomą naujausią apatinių ir viršutinių drabužių kolekciją. Ne vienas modelis pagražintas ir rankų darbu.

Brigita Mišeikytė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Tarp gausiai susirinkusių vakaro svečių buvo galima pamatyti ir aktorę Jurgitą Jurkutę-Širvaitę. Moteris į renginį atvyko pakeitusi šukuoseną. Anksčiau puoselėjusi ilgesnių plaukų šukuosenas, prieš artėjančias šventes aktorė nusprendė atsinaujinti ir gerokai pasitrumpino plaukus. Dėl savo naujo įvaizdžio Jurgita sulaukė nemažai aplinkinių komplimentų.

Atidarymo renginyje taip pat lankėsi Ramunė ir Kęstutis Verslovai, Irena Marozienė, Izolda ir Benas Gudeliai, Asta Valentaitė ir kiti, į atidarymą pakviesti, svečiai. Visi jie apžiūrėjo naują kolekciją, įvertino modelius. Ne vienas jų – ištikimas šio prekės ženklo gerbėjas, turintis savo spintoje ne vieną gundantį drabužį.

Vilniuje atidarytas pirmasis prabangių apatinių salonas „La Perla“ (44 nuotr.)
+38

Naujoje parduotuvėje Vilniuje didelis dėmesys skirtas ir vyriškiems apatiniams – taip siekiama sudominti ir vyrų auditoriją, pasiūlytiems jiems stilingus ir patogius apatinius drabužius. Vyrams skirta kolekcija buvo pristatyta dar Florencijoje, kuomet podiumu žengė populiariausi modeliai vyrai, tarp jų – ir garsus britų modelis Richardas Biedulas.

Drabužių kūrėjai savo klientams siūlo į apatinius pažvelgti kitu kampu ir nebijoti jų dėvėti kaip viršutinių: naktiniai gali lengvai virsti lengva suknele po švarku, apatinis sijonas – viršutiniu, o mylimojo pižamos kelnės – lengvai krentančiu laisvalaikio drabužiu. Įdomu tik, ar toks iššūkis bus priimtinas lietuvėms?

Saloną Vilniuje projektavo garsus Italijos architektas Robertas Baciocchi. Dėl prabangaus įspūdžio ginčytis tikrai neverta – pati parduotuvė primena sunkiomis aksomo užuolaidomis papuoštą auksinį narvą.

Brigita Mišeikytė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.