Po Viktorijos Siegel priekaištų mobilaus ryšio operatoriaus teikiamoms paslaugoms – nepatenkintų internautų pritarimas

Danielius Bunkus ir Viktorija Siegel / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.
Danielius Bunkus ir Viktorija Siegel / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2017-08-14 14:02
AA

Pirmadienio rytą Danieliaus Bunkaus sužadėtinė, modelis Viktorija Siegel, viešai kreipėsi į mobilaus ryšio operatorių „Bitė Lietuva“. Moterį įsiutino konsultantų abejingumas ir klientus aptarnaujančio skyriaus neveiklumas.

„Ne pirmą kartą bandžiau susisiekti su jų padaliniu. Galvojau, gal žmonės dirba, gal tikrai nesiseka, tačiau skambinau begalę kartų. Dar prieš pusvalandį bandžiau ir nieko. Prieš penkias minutes, kaip suprantu, „Bitė Lietuva“ perskaitė mano viešą laišką ir susiekė patys. Sulaukiau atsiprašymo ir pažado, kad daugiau tai nepasikartos“, – Žmonės.lt pasakojo Viktorija.

V. Siegel teigimu, „Bitė Lietuva“ atsiprašė telefonu, tačiau ji vistiek rimtai galvoja šio operatoriaus paslaugų atsisakyti. Savą drabužių verslą plėtojanti moteris neslepia, kad dėl užimto grafiko ji dažnai stengiasi sutaupyti kuo daugiau laiko.

Ir kaip paiškėjo vėliau, aptarnaujančiu klientų personalu skundžiasi ne vienas žmogus.

Po viešo Viktorijos kreipimosi į „Bitė Lietuva“ darbuotojus pasipylė komentarai. Žmonės pripažino, jog moteris visiškai teisi. Ne vienas pastebėjo, kad internete nurodytu telefonu pasikonsultuoti dažnai būna be galo sudėtinga.

„Jei jau teikiate konsultacijas telefonu, manau, kad turėtumėte atsiliepti. Klausimas, dėl kurio kreipiausi, susijęs su įmonės reikalais ir tikrai žinau, jog iki salono vykti man nereikėtų, jei kažkas atsilieptų. Juolab, taupau ir laiką, ir kurą“, – sakė Viktorija.

Viktorijos Siegel ir Linos Basovienės „Woman's Label“ kolekcija (22 nuotr.)
+16
Viktorija Siegel – naujo prekės ženklo reklaminis veidas (18 nuotr.)
+12