Po skandalingo konkurso Julija Žižė atsitraukia nuo socialinių tinklų: „Man – be proto sunku“

Julija Žižė / Asmeninio albumo nuotr.
Julija Žižė / Asmeninio albumo nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2020-10-21 22:25
AA

Socialinių tinklų žvaigždė, kūrybininkė Julija Žižė po skandalais nuaidėjusio konkurso trečiadienio vakarą kreipėsi į savo sekėjus. Moteris paviešino vaizdo įrašą, kuriame tikino, kad visuomenėje kilus pasipiktinimui dėl konkurso organizavimo, ji susidūrė su emociniais sunkumais, dėl kurių nusprendė kuriam laikui atsiriboti nuo socialinių tinklų.

Ilgiau nei savaitę internete netilo pasipiktinimas dėl J.Žižės organizuotos „padėkos akcijos“ – socialinių tinklų sekėjams skirto konkurso, kuriame jie galėjo laimėti BMW X3, krūtinės korekcijos operaciją ir kitus prizus.

Nemalonumai prasidėjo, paaiškėjus faktui, kad konkurso automobilis – pačios J.Žižės anksčiau važinėtas visureigis. O paskelbus laimėtoją, internautams apskritai kilo įtarimų dėl konkurso skaidrumo. 

Nerimstant pykčio bangai, J.Žižė trečiadienio vakarą kreipėsi į savo sekėjus socialiniame tinkle.

„Labas vakaras, visiems. Ši savaitė buvo beprotiškai sunki ir mano šeimai, ir man. Bet, aišku, prisiimu visą atsakomybę ir visą kaltę dėl konkurso metu padarytų klaidų. Labiausiai atsiprašau savo kolegų dėl ne iki galo aiškių taisyklių ir, aišku, savo sekėjų dėl neatskleistų ketinimų. Džiaugiuosi bent tiek, kad pavyko išrinkti laimėtojus ir kad prizai keliauja pas juos,  –  vaizdo įraše kalbėjo Julija. – Kas liečia prizus, tai dėl krūtinės korekcijos ir didinimo operacijos, aš nenoriu, kad jūs priimtumėte klaidingai mano nuomonę dėl šio prizo pasirinkimo. Tai nėra „pagražink savo išvaizdą nemokamai“. Tai yra pagalbos moteriai prizas.“

Savo asmeninio gyvenimo akimirkomis socialiniuose tinkluose besidalijusi J.Žižė dabar prisipažino, kad po emociškai itin sunkios savaitės, ji nusprendė atsitraukti nuo socialinių tinklų. 

„Ir dėl visų jūsų komentarų man yra be proto sunku. Mano šeimai irgi. Mums be proto sunku. Manau, kad pats geriausias būdas dabar ir geriausias sprendimas šiai akimirkai – tiek mano šeimos, tiek mano sekėjų atžvilgiu – yra mano pasitraukimas iš socialinės medijos veiklos kuriam laikui. Ir apmąstyti viską, kas įvyko su šia situacija, ir pabūti, skirti daugiau laiko savo šeimai. Ačiū visiems, kurie mane palaikėte ir dar kartą visų atsiprašau“, – kalbėjo Julija.

Dovanų lietus baigėsi karčiomis ašaromis

Spalio 11 d. išplatintame pranešime buvo skelbiama, kad žinomų nuomonės formuotojų Julijos Žižės, Natalijos Bunkės, Gerdos Žemaitės, Gintarės Gurevičiūtės, Ingridos Martinkėnaitės, Solveigos Mykolaitytės, Pauliaus Morkūno ir kitų paskyrose prasideda ir savaitę laiko truks neįprasta, analogų neturinti padėkos akcija.

„Rašytojas J. Robert Moskin kartą yra pasakęs – „Kad ir ką veiktume, kad ir kokios būtų aplinkybės, visada yra laiko padėkoti“. Tai viena iš minčių, įkvėpusių netikėtam sumanymui – tarti „ačiū“ savo sekėjams“, – pranešime buvo cituojama idėjos autorė J.Žižė.

Visos sąlygos, kaip pasimėgauti „dovanų lietaus“ malonumais, buvo skelbiamos kiekvieno iš minėtų nuomonių formuotojų asmeninėse paskyrose. Pranešime taip pat akcentuota, kad kiekvienas padėkos akcijos dalyvis įteiks ne tik ypatingas dovanas, bet ir finansiškai prisidės prie bendro prizo – BMW X3 visureigio – įsteigimo.

„Vienas iš mūsų visų sekėjų sulauks išskirtinio dėkingumo – taps puikaus automobilio savininku! Turime ir itin moterišką dovaną – nusprendėme išpildyti vienos damos, kuri galbūt visą gyvenimą gyveno su nedailios krūtinės kompleksu, svajonę – specialistai jai padovanos krūtinės didinimo ar korekcijos operaciją implantais“, – tuomet sakė J.Žižė.

Be to, pranešime buvo žadama, kad audito įmonė stebės bei kontroliuos nuomonių formuotojų misijos įgyvendinimą, kad viskas vyktų skaidriai.

Ėmė lįsti ylos iš maišo

Padėkos akcijoje sutikę dalyvauti influenceriai neslėpė, kad jų tikslas – pasididinti sekėjų skaičių savo paskyrose, tai numatė ir konkurso sąlygos – dovanomis susivilioję sekėjai privalėjo pasekti tam tikras paskyras.

Be to, dalis influencerių už dalyvavimą konkurse, tiksliau – už automobilio prizo įsteigimą, susimokėjo po 500 eurų. Tiesa, ne visi buvo informuoti, kad konkurse atsidūręs BMW anksčiau priklausė pačiai Julijai, buvo daužtas. Iš pradžių skambiai pristatę „padėkos akciją“ netrukus influenceriai atsiribojo nuo šio konkurso.

Kritikos sulaukusi J.Žižė prisipažino, kad konkurso idėją nusižiūrėjo iš Rusijos influencerių ir tikino, kad nieko blogo tame nematanti. Ji atrėmė kritiką ir dėl automobilio – šis esą puikios būklės, o daužta – kone kiekviena mašina, atvežta iš užsienio. Galiausiai, spalio 19 dieną J.Žižei paskelbus automobilio laimėtoją, internautams kilo įtarimų, kad šis esą neįvykdė konkurso sąlygų.