„Pavasario Pop Up“ prasidėjo: įsigykite originalių darbų

„Pavasario Pop Up“/Ievos Ukanytės nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2019-04-13 16:46
Vilniuje startavo tradicija tapęs „Pavasario Pop Up“. Visą savaitgalį vyksiantis renginys kviečia svečius pažinti aktualiausių ir stipriausių lietuviško dizaino ženklų naujas kolekcijas, „Sample Sale“ erdvėje įsigyti dizaino objektų su didelėmis nuolaidomis bei ramiai mėgautis savaitgaliu jaukioje „Pavasario Pop Up“ poilsio zonoje, kurioje įsikurs ir maisto „food truck‘ai“.

Pasak organizatorių, Pop Up renginiai pasižymi unikalia atmosfera, o renginio formatas peržengia tradicinės, tik prekybai skirtos, erdvės ribas, nes kartu su draugais, šeima ir augintiniais Pavasario Pop Up erdvėje galima praleisti visą dieną.

„Renginio metu mes norime paskatinti lankytojus ne tik apžiūrėti naujausias kolekcijas, bet ir gyvai bendrauti su dizaineriais bei išbandyti įvarias veiklas. Renginys suburia ne tik dizaino kūrėjus, bet ir maisto kultūros atstovus, kurie, įsikūrę Vilniaus Dailės Akademijos parodų erdvės „Titanikas“ uždarame kiemelyje, siūlo tiek sveikų užkandžių, tiek ir keptų ledų bei kokybiškos kavos. Taip pat veiklos atras net ir keturkojai su šeimininkais, kurių augintinius fotografuos „Dogs of Vilnius“ atstovai”, – pasakoja renginio organizatorė Erika Paulė.

Nors Pavasario Pop Up metu daug dėmesio skiriama naujausioms dizainerių kolekcijoms, lankytojų laukia ir speciali, nuolatos drabužiais bei aksesuarais papildoma erdvė, kurioje už itin patrauklią kainą galima įsigyti ir ankstesnių dizainerių kolekcijų darbų.

„Pavasario Pop Up“/Ievos Ukanytės nuotr.
„Pavasario Pop Up“/Ievos Ukanytės nuotr.

„Organizuodami renginį visuomet atkreipiame dėmesį ne tik į kokybę, bet ir įvairiapusiško asortimento, kuris atspindėtų skirtingus lankytojų poreikius, pristatymą. Renginio erdvėje visą savaitgalį veikia ir SAMPLE SALE, kurio metu galima įsigyti tokių ženklų kaip „JNBY“, „D.Effect“, „Flow“, „Julia Janus“ ir kt. ankstesnių kolekcijų dizaino objektų su didelėmis nuolaidomis. Taip pat šioje specialioje erdvėje renginio svečiai už itin patrauklią kainą gali rasti ir dizainerių kūrinių prototipų“ – teigia E. Paulė.

Pavasario Pop Up metu naujus drabužių dizaino modelius siūlo „Saviti“, „InAvati“, „Aimi“ ir kt. Lietuviško dizaino aksesuarus ir galanterijos kūrinius pristato „No More“, „Supernormal”, „erikahoc“, Adelė Dagytė ir kt. Gyvenimo būdo bei interjero detales kvies atrasti „Pho Ceramics“, „Beseated“, „Baltijos kvapai“ ir kt. Atskiroje maisto erdvėje galite atrasti naujus skonius ir mėgautis mylimais patiekalais „Wok to Walk“, „Ice Dunes“, „SOTO“, „Crooked Nose & Coffee Stories“ ir kitose maisto taškuose.

Pavasario Pop Up vyksta šį savaitgalį, balandžio 13-14 d., Vilniaus Akademijos parodų erdvėje „Titanikas”, Maironio g. 3

Temos:

Vilnius dizainas

Naujausi straipsniai