Pavasarį LNK eteryje startuos apdovanojimais įvertintas projektas „Didysis šeštadienio šou“

„Saturday Night Takeaway“ / LNK nuotr.
„Saturday Night Takeaway“ / LNK nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2014-02-05 14:21
AA

Jau šį sekmadienį per LNK startuoja tiesioginis grandiozinis „Šokių ant ledo“ šou, kurį televizija kuria pagal sėkmingą britų televizijos ITV „Dancing on Ice“ formatą, dar šį mėnesį numatomas žaidimo „Mano vyras gali“ tęsinys pagal vokiečių „ProSiebenSat.1“ laidą „My Man Can“, o pavasarį žiūrovai sulauks dar vienos stulbinamos premjeros, kuriai ruošiama ypatinga vieta šeštadienio eteryje.

LNK televizija įsigijo licenciją Lietuvai kurti Didžiosios Britanijos projektą „Saturday Night Takeaway“. Šiam šou ne kartą plojo BAFTA, „British Comedy Awards“, „UK National Television Awards“ ir kitų svarbiausių TV apdovanojimų ceremonijų publika, dėl jo jau daugiau nei dešimtmetį iš proto kraustosi kone visa Didžioji Britanija.

Dar 2002-aisiais startavęs vienas brangiausių visų laikų TV šou, šiandien mėgaujasi didžiausia šlove ir 7 milijonų žiūrovų auditorija kas savaitę, o populiarumui kylant lyg ant sparnų, šiemet bus surengtas ir šio šou turas – dvylika didžiausių šalies arenų, 26 pasirodymai ir šimtai tūkstančių  gerbėjų.

Kas tai per fenomenas? Gerbėjai sako: „Šis šou mūsų širdis pavergė fantastiškais vedėjais“, „Nuoširdus, betarpiškas bendravimas – tai ko mums reikia šeštadienio vakarą“, „Aukščiausio lygio humoras – tau prireiks papildomų kelnių“, „Reikalaujame superkompiuterio mūsų mieste“, „Ar matei interviu su Kylie Minogue? Kaip tau jos apatiniai?“, „Klykiau, kaip meistriškai buvo „išdurti“ saldieji „One Direction“.

LNK programos direktorius Aivaras Prancūzevičius sako, kad „Saturday Night Takeaway“ formatas idealiai tinka savaitgalio vakarui, nes skirtas pačiai plačiausiai auditorijai: „Šis šou apima visą spektrą žanrų – nuo loterijų iki varjetė, nuo muzikinių pasirodymų  iki šmaikštaus žinių formato, nuo žvaigždžių svečiuose iki žiaurių jų „išdūrinėjimų“ . Nenuostabu, kad šis šou jau dešimt metų rodomas Britanijoje, o  formatas plačiai keliauja po pasaulį, jį įsigijo net milžinė Kinija, šou rodomas Belgijoje, Ukrainoje“.

Lietuviškąją versiją „Didysis šeštadienio šou“ patikėta kurti kūrybos namams „Elitaz“, kurie televizijai sėkmingai kuria ir muzikinį projektą „Lietuvos balsas“.

„Džiaugiuosi, kad mūsų komandai tenka galimybė dirbti su tokiais kokybiškais ir globaliai aktualiais formatais. Vertiname tai, jog drauge su LNK televizija galime būti pasaulinių projektų dalimi. Pastarųjų metų tendencijos rodo, kad Lietuvos žiūrovas vis labiau vertina kokybę ir atvirai priima pasaulines televizijų naujienas. Šis šou kaip tik toks. Tiesą sakant – tai šou kurio Lietuvai jau senokai reikėjo. Man ypač žavus šio formato aspektas – išskirtinis dėmesys žiūrovui, kuris pasireiškia netikėtomis staigmenomis, vertingomis dovanomis, gera nuotaika ir nesumeluotu dėmesiu. Nuojauta kužda, kad mūsų žmonėms jis labai patiks“, - sako „Elitaz“ kūrybos namų vadovas Gediminas Jaunius.

Gediminas Jaunius / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Populiariajam „Saturday Night Takeaway“ šou pasakyti „ne“ nedrįsta ir didžiausios pasaulio žvaigždės – kaskart šis šou stebina muzikiniais pasirodymais, šmaikščiausiais interviu, humoro skečais, svajonių prizais. Šiame šou jau dalyvavo Kylie Minogue, Kevinas Costneris, Victoria Beckham, Simonas Cowelas, Quentinas Tarantino, Uma Thurman, Kate Hudson, Jessica Alba, Alas Murrey, Paris Hilton, Sharon Osbourne, Lewisas Hamiltonas, Robbie Williamsas, Michale Bubble, Katie Price, Mila Kunis, garsiausios muzikinės grupės ir net įtakingiausi šalies politikai.

Kam bus patikėtas šio pasaulinio garso projekto vedėjų vaidmuo Lietuvoje išlieka didžiausia paslaptimi. Nacionalinė jaunųjų šou vedėjų atranka jau vyksta.