Pasirodė laukiamiausia kalėdinė reklama: pasaulis būtų geresnė vieta, jei visi skleistume daugiau meilės

2020-ųjų „John & Lewis“ kalėdinės reklamos kadrai
2020-ųjų „John & Lewis“ kalėdinės reklamos kadrai
Šaltinis: Žmonės
2020-11-13 16:47
AA

Kalėdinės „John Lewis“ reklamos skaičiuoja jau dešimtmetį, o jų pasirodymas spėjo tapti vienu laukiamiausių momentu, kuris reiškia kalėdinio laikotarpio startą. Nors dažniausiai reklama praneša apie kalėdinių dovanų bumo pradžią, 2020 metais reklamos kūrėjai nusprendė akcentuoti gerus darbus pandemijos metu.

„Tikime, kad pasaulis būtų geresnė vieta, jeigu visi spinduliuotume šiek tiek daugiau meilės. Todėl šiemet švenčiame gerumą, didelį ar mažą, įrodantį, jog kiekviena meilės išraiška teigiamai pakeičia mus supantį pasaulį“, – tokiu šūkiu išvysti žiūrėti kalėdinę reklamą  kviečia „John Lewis“, rašo portalas „The Guardian“.

Prieš didžiąsias metų šventes reklamoje bandoma priminti, jog gėris, atjauta ir pagalba vienas kitam gali palengvinti ir praskaidrinti kasdienybę. Joje pristatoma daugybės trumpų, skirtingo stiliaus filmukų apie gerus darbus rinkinys, rodomas grojant atlikėjos Celeste „Give A Little Love“ dainai.

Anot reklamos kūrėjų, 2020-ieji buvo kitokie metai, todėl ir reklama šiemet kuklesnė. Nors „John Lewis“ reklama paprastai praneša ir apie kalėdinių dovanų bumo pradžią, šių metų reklamoje didesnis dėmesys skiriamas ne dovanoms, o gerumui ir labdarai.

Tiesa, kartu su kalėdine reklama kūrėjai skatina aukoti. Labdaros tikslas – iki Kalėdų surinkti 5 mln. svarų sterlingų, kurie būtų skirti padėti 100 tūkst. maisto stokojančių šeimų.

Kviečiame žiūrėti: