Oksana Pikul su mylimuoju Vaidu aplankė Gibraltarą: „Nuotraukos juoką kelia iki šiol“

Oksana Pikul su mylimuoju verslininku Vaidu Akramavičiumi / Asmeninio albumo nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2024-04-12 08:04

Vizažo meistrė ir dainininkė Oksana Pikul su mylimuoju verslininku Vaidu Akramavičiumi visai neseniai mėgavosi trumpomis, tačiau įspūdžių pilnomis atostogomis. Pora kelioms dienoms išvyko į saulėtąją Marbelją, o iš šios trumpam pasuko ir į Gibraltarą. „Kelionė intensyvi, tad ir įspūdžių joje tikrai nestigo“, – šypteli ji.

Nors nuo kelionės jau praėjo kuris laikas, kovą įvykęs trijų dienų pabėgimas į užsienį Oksanai vis dar kelia šypseną. Kaip portalui Žmonės.lt pasakojo moteris, į Ispaniją jiedu su Vaidu nusprendė išvykti norėdami bent trumpam pabėgti nuo permainingo lietuviško oro.

„Skridome į Marbeljos miestą. Jame lankiausi jau trečią kartą, tad šįkart iš kelionės nusprendėme gauti daugiau įspūdžių, aplankyti ne tik tą gražų Ispanijos miestą, ne tik draugus, bet ir Gibraltarą, kuris nutolęs vos 50 kilometrų. Taip ir padarėme“, – portalui Žmonės.lt pasakojo ji.

Oksanos Pikul ir jos mylimojo Vaido atostogos Marbeloje / Asmeninio albumo nuotr.

Didžiajai Britanijai priklausantis Gibraltaras porą pasitiko lietumi. Vis dėlto ne pats maloniausias oras Oksanai ir Vaidui įspūdžių nesudrumstė – kaip tik parodė visai kitokį, ne tokį turistinį savo veidą.„Tikrai nepasigailėjome nuvykę. Atrodo, tokią vietą bent kartą gyvenime būtina pamatyti, tuo labiau, kai ji visiškai šalia“, – tarstelėjo ji.

Gibraltarą O.Pikul su mylimuoju savarankiškai išmaišė automobiliu. Vis dėlto užkilti funikulieriumi į Gibraltaro kalną pora pati jau negalėjo – teko samdyti gidą.

„Dėl blogo oro, didelio vėjo mums nebuvo galima savarankiškai užkilti funikulieriumi į Gibraltaro kalną. Tačiau galiausiai viskas išėjo dar geriau – susiradome gidą, kuris su specialiu transportu mus nuvežė į patį viršų. O tuo pačiu pripasakojo ir įdomių istorijų apie šią lankytiną vietą. Aišku, nors į kalną galima ir užlipti, tikrai rekomenduočiau imti gidą“, – su šypsena dalijosi O.Pikul.

Ant Gibraltaro kalno Oksana ir Vaidas pamatė itin džiugų reginį, kuris prisiminimais šildo iki šiol – prieš akis atsivėrė nuostabi panorama, o aplink smalsuolių dėmesį traukė mielos beždžionėlės. Su jomis pora įsiamžino ne vienoje nuotraukoje. Paklausta, ar nesibaimino nenuspėjamo gyvūno, Oksana neslėpė – tikrai buvo nejauku, tačiau su gido priežiūra jautėsi saugiau.

„Žinoma, buvo baimės, nes tai vis dėlto laukinis gyvūnas, kuris gali ir įkąsti ar ką nors nugvelbti. Dėl šios priežasties, buvome įspėti saugoti akinius ir kitus smulkius daiktus, nesinešti maisto. Prieš tai mus įspėjo ir nemaitinti, neglostyti beždžionių. Tačiau čia darkart pasidžiaugsiu, kad vykome su gidu, tai jie yra pripratinę beždžionėles lipti ant rankų. Tikrai netrūko gerų emocijų, kai viena užsiropštė ant pečių. Po to visą dieną juokiausi, o ir iki šiol nuotraukos kelia juoką. Net kalbant kyla šypsena“, – su portalu Žmonės.lt atviravo ji.

Gibraltare dieną praleidę O.Pikul ir V.Akramavičius šią vietą tikrai rekomenduoja aplankyti visiems. Tiesa, turi patarimą.

„Jei tik kas nors vieši Ispanijoje ir turi laisvą dieną, manau, tikrai vertą ją aplankyti, užkilti į kalną ir pamatyti tą visą nuostabų vaizdą, pamatyti beždžionėles. Tik vykstant iš Ispanijos būtina pasiimti pasą ir nusiteikti, jei bus keliaujama sezono metu, kad pasienyje gali būti nemažos eilės. Mes vykome ne sezono metu, bet vis tiek kažkiek pastovėti teko... Tačiau, be jokios abejonės, vertėjo – turėjome trumpą, bet intensyvią ir įspūdžių pilną kelionę“, – su šypsena pokalbį užbaigė O.Pikul.