Nerijus Juška: „Maitindamasis vien salotomis neišgyvenčiau“

Nerijus Juška su žmona Agne / Loretos Kondratės ir Naurimo Zavecko nuotr.
2018-01-25 08:15

Šįkart žurnalo „Ji“ rubrikai „Taip ir ne“ kalbiname baleto primarijų, savo vardo baleto ir šokių mokyklos įkūrėją ir dviejų vaikučių tėtį Nerijų Jušką. Humoro jausmo nestokojantis šokėjas papasakojo apie save daug įdomių dalykų.

TAIP

Apsipirkimui internetu

Pirkti internetu yra daug pigiau. Daugiausia tai būna vaikams skirtos prekės, o pagrindinė iš jų – sauskelnės (šypsosi). Sau neperku beveik nieko. Drabužių net nebandyčiau, nes labai bijau, kad netiks dydis. Tiesa, mano žmona internetu nusiperka drabužių ir viskas jai puikiai tinka.

Televizoriui

Labai mėgstu žiūrėti televizorių. Man tai atsipalaidavimo po visų darbų, laisvalaikio leidimo būdas.

Negaliu pietauti ar vakarieniauti neįsijungęs televizoriaus. Mėgstamiausias dalykas, kurį žiūriu, yra žinios, visuomet seku, kas naujo nutiko Lietuvoje. Tačiau savęs per televizorių žiūrėti nemėgstu. Neseniai rodė tiesioginės laidos, kurioje dalyvavau, kartojimą ir žmona norėjo žiūrėti, bet aš perjungiau kanalą (juokiasi).

Kelionėms

Labai mėgstu keliauti. Patinka, kai būna viskas įskaičiuota, bet paskutinė kelionė į Kroatiją buvo visai kitokia. Kas rytą atsikeldavome, papusryčiaudavome, tada sėsdavome į išnuomotą automobilį ir važiuodavome į visai kitą miestą, net šalį. Ten apžiūrėdavome įdomiausius objektus, o vakare nakvodavome vis kitame viešbutyje.

Su dukrele dar niekur nekeliavome, bet su sūnumi buvome minėtoje kelionėje Kroatijoje, ir kitur. Nors dukrytei dar tik kiek daugiau nei du mėnesiai, tačiau jau planuojame visos šeimos kelionę.

TAIP PAT SKAITYKITE: Nerijus Juška: „Kai atsidūriau juodoje duobėje, visi draugai dingo“

Agnės ir Nerijaus Juškų kelionė / Asmeninio archyvo nuotr.

Socialiniams tinklams

Jie labai praverčia, kai neturi ką veikti, pavyzdžiui, lauki eilėje prie gydytojo kabineto. Socialiniuose tinkluose esu aktyvus: mėgstu ir paskaityti, ir pats kažką parašyti. Feisbuke dažniausiai dalinuosi informacija, susijusia su manimi. Koks nors svarbus gyvenimo įvykis, artėjantis spektaklis, juokingas nutikimas, o ne šiaip kokia blevyzga. Stengiuosi dalytis kažkuo, kas žmogui būtų naudinga ir įdomu.

Ekstremalioms pramogoms

Labai mėgstu ekstremalias pramogas. Esu išbandęs laipiojimą kalnais, įvairias vandens pramogas (motociklus, žmogaus-raketos atrakciją, kur į viršų esi iškeliamas vandens srovių), važinėjęs keturračiais, motociklais, automobiliais. Aukštis ir greitis yra mano silpnybė. Tiesa, galvos dėl adrenalino visai nepametu. Manau, kai nebebijai, esi nutrūktgalvis besmegenis. Turi būti ribos, tam tikras baimės jausmas, negali bet kur nerti stačia galva. Aš niekaip nepasiryžtu šokti su parašiutu. Labai norėčiau, bet baugina tas momentas, kai atsiremi į žemę. Turiu problemų dėl kojų, be to, teko matyti keletą nelabai sėkmingų nusileidimų parašiutu, todėl ir nebandau.

NE

Vegetarizmui

Maitindamasis vien salotomis neišgyvenčiau. Mėsą galėčiau valgyti nors ir kasdien. Labai mėgstu šaltieną, kiaulės ausis, kojas, šonkauliukus ir kitus mėsiškus patiekalus. Tačiau seniai kažką tokio gaminau. Žmona man neleidžia (šypsosi). Kol gyvenau vienas, tai visada viską pats darydavau.

Mano firminis patiekalas dabar yra makaronai su krevetėmis, baklažanu ir grietinėle. O kai žmona nori mane palepinti, paruošia omarą arba įvairių jūros gėrybių: midijų, sraigių ir t. t.

Loiterijos yra tik pinigų išmetimo būdas. Tikimybė laimėti yra labai nedidelė. Per visą savo gyvenimą loterijos bilietą esu pirkęs gal kartą ar du. Manęs tiesiog nedomina tokie dalykai.

Loterijoms

Manau, kad jos yra tik pinigų išmetimo būdas. Tikimybė laimėti yra labai nedidelė. Per visą savo gyvenimą loterijos bilietą esu pirkęs gal kartą ar du. Manęs tiesiog nedomina tokie dalykai.

Kompiuteriniams žaidimams

Nesusidūriau ir neturiu poreikio žaisti, tačiau kai vaikai paaugs, manau, kad kompiuterinių žaidimų neišvengsiu. Vaikystėje ir pats turėjau mažiuką kompiuteriuką, bet tuomet žaidimai buvo labai paprasti – vilkas gaudo kiaušinius (juokiasi). Dabar žaidžiama prisijungiant prie plokščiaekranių televizorių, naudojami specialūs pultai. Žmonos brolis su vaikais tiesiog pamišę dėl tokių žaidimų. Jie ir futbolą, ir krepšinį žaidžia, ir dar kaip aistringai – su klyksmais. Bet aš dar neapsėstas šios manijos.

Iškyloms su palapinėmis

Mėgstu komfortą, man reikia bent truputėlio civilizacijos. Žinoma, yra buvę gyvenime atvejų, kai išvažiuodavau su kompanija iškylauti, bet man visą malonumą gadina uodai. Geriau dieną pabūti gamtoje, o grįžti nakvoti į namelį ar viešbučio kambarį. Pavyzdžiui, Slovakijos kalnuose išeini anksti ryte, visą dieną kopi į 2,5 km kalną, o vakare parvelki kojas atgal į viešbutį. Labiausiai iš tos kelionės įsiminė akimirkos, kai atsisėdęs ant skardžio, maždaug 2 km aukštyje, valgydavau šokoladuką ar bandelę. Žinoma, užkąsti galima ir einant, bet man norisi gražaus vaizdo (šypsosi). Sėdėdavau ramiai, nuleidęs kojas ant tokių skardžių, kur draugai net bijojo prieiti prie krašto ir pažiūrėti žemyn.

Siaubo filmams

Nemačiau nė vieno, kuris būtų baisus, visi jie man atrodo visiška nesąmonė. Tiesiog gaila laiko tokiems dalykams. Kai rodo per televizorių, iškart perjungiu, o eiti į kino teatrą žiūrėti siaubo filmo man atrodo didžiausias absurdas. Fantastiniai taip pat nepatinka, užtat žiūriu tokius, kur mušasi, spardosi, šaudosi (juokiasi). Dar patinka istoriniai, už širdies griebiantys apie meilę, su netikėta pabaiga. Prisipažinsiu, esu labai jautrus žmogus ir dažnai žiūrėdamas gražų filmą susigraudinu, jei labai įsijaučiu – net ir ašarą išspaudžiu.

TAIP PAT SKAITYKITE: Baleto žvaigždei Nerijui Juškai žmona dovanojo antrą atžalą