Ne tik sveikuoliams

Troškintos daržovės / Fotolia nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2017-04-11 17:00
Sveikiau maitintis pravartu visiems. Net jei neturite valios kasdien paisyti tinkamos mitybos režimo, kartas nuo karto racioną paįvairinkite sveikais patiekalais.

Kruopos su bazilikais

Fotolia nuotr.
Fotolia nuotr.

Jums reikės: 300 g virtų bolivinių balandų, raudonos saldžiosios paprikos, saujelės šviežių bazilikų, pusės stiklinės konservuotų avinžirnių, po 2 šaukštus tarkuoto parmezano, citrinos sulčių, aliejaus, 2 skiltelių česnako, pagal skonį druskos ir pipirų.

  • Nedideliame puodelyje užvirkite 500 ml vandens.
  • Į kitą indą įpilkite šalto vandens, įdėkite ledo kubelių.
  • Bazilikus (kelis lapelius palikite papuošti) suberkite į verdantį vandenį, nuplikykite, iš karto dėkite į ledo vonelę, kad greitai atvėstų, ir nusausinkite.
  • Iki vienalytės masės sutrinkite elektriniu trintuvu. Suberkite parmezaną, kapotus česnakus, supilkite citrinos sultis, aliejų ir dar kartą pertrinkite, kad gautumėte vientisą masę.
  • Paprikas perpjaukite pusiau, pašalinkite sėklytes ir supjaustykite nedideliais gabalėliais.
  • Dideliame inde bolivines balandas sumaišykite su paprikomis, avinžirniais, paruoštu padažu, dar užpilkite aliejaus, pagal skonį viską pasūdykite ir pagardinkite šviežiai grūstais pipirais, suberkite likusius bazilikų lapelius ir patiekite su citrinos skiltele.

Ryžių troškinys su vištiena

Fotolia nuotr.
Fotolia nuotr.

Jums reikės: 1,5 stiklinės ryžių, 400 g vištienos filė, 150 g kininio kopūsto, raudonos saldžiosios paprikos, 2 svogūnų, saliero stiebo, šaukšto krakmolo, po pusę stiklinės sūdytų anakardžių ir konservuotų kukurūzų, pagal skonį sezamų aliejaus, sojų padažo, šlakelio medaus, trečdalio stiklinės daržovių sultinio, graikiško jogurto (tiekti).

  • Ryžius išvirkite, kaip nurodyta ant pakuotės, sumaišykite ir padėkite šiltai.
  • Vištienos filė nuplaukite, nusausinkite, supjaustykite nedideliais gabalėliais.
  • Svogūnus susmulkinkite, papriką perpjaukite per pusę, išvalykite ir su saliero stiebu supjaustykite vidutinio dydžio gabalėliais.
  • Gilioje keptuvėje įkaitintame aliejuje pakepinkite svogūnus, sudėkite vištieną ir maišydami apkepkite iš visų pusių. Supilkite sultinį ir troškinkite, nustatę mažą kaitrą, apie 10 min., kol mėsa suminkštės. Supilkite sojų padažą, pagal skonį įberkite pipirų, krėskite medaus, labai gerai išmaišykite.
  • Į keptuvę sumeskite smulkintus kininius kopūstus, paprikas, salierus, uždenkite dangčiu ir kelias minutes pakaitinkite, kol daržovės suminkštės, bet nepraras spalvos.
  • Galiausiai į keptuvę sukrėskite ryžius, kukurūzus, gerai išmaišykite ir patiekite su graikišku jogurtu.

Lęšių ir pomidorų sriuba

Shutterstock nuotr.
Shutterstock nuotr.

Jums reikės: 2 skardinių konservuotų pomidorų (800 g), 500 ml daržovių sultinio, 170 g raudonųjų lęšių, 3 šaukštų sviesto, šaukšto aliejaus, šaukšto kmynų, svogūno, 2 skiltelių česnako, pagal skonį druskos ir pipirų, kelių šaukštų tarkuoto parmezano.

  • Lęšius mirkykite maždaug pusvalandį. Išvirkite pagal instrukcijas ant pakuotės.
  • Didelėje keptuvėje, nustatę vidutinę kaitrą, užkaiskite sviestą ir aliejų.
  • Kai sviestas ištirps, suberkite kapotus svogūnus, česnakus ir kmynus.
  • Kepkite vis maišydami 4–6 min., kol česnakai suminkštės ir pagels.
  • Supilkite pomidorus ir sultinį.
  • Viską užvirkite, šiek tiek pamažinkite kaitrą ir troškinkite maždaug 15 minučių, kartkartėmis pamaišydami.
  • Elektrine trintuve sutrinkite sriubą iki vientisos masės, pagardinkite druska, pipirais ir supilkite atgal į puodą.
  • Į sriubą suberkite lęšius, išmaišykite, dar sykį užkaitinkite ir išpilstykite į dubenėlius.
  • Tiekite su parmezano drožlėmis.
{recipe|96}{recipe|1135}{recipe|3159}{recipe|3996}{recipe|4671}{recipe|4686}{recipe|5354}
Ji24.lt

Naujausi straipsniai