Naujoji Rihannos kolekcija FENTY nustebino ne tik drabužiais, bet ir nestandartinio dydžio manekenais

Rihanna/ „FENTY“ manekenas
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2019-06-25 17:48
Antradienį Niujorke Rihanna pristatė naujausią FENTY drabužių kolekciją. Pristatymo metu žmonės atkreipė dėmesį ne tik į prekės ženklo savininkės kūrinius, bet ir į juos dėvinčius manekenus.

Šie manekenai neatitiko standartinių matmenų, kuriuos dažniausiai matome įprastose mažmeninės prekybos parduotuvėse: manekenai išsiskyrė savotiškais „apvalumais“.

Viena nuotrauka iš renginio, kurią socialinėje erdvėje paskelbė oficialus dainininkės komandos puslapis @TeamOfRihanna, sulaukė dėmesio iš Twitter platformos lankytojų, kurie pastebėjo, kad manekenas nuotraukoje iš tiesų turi moteriškus klubus, dailią krūtinę ir žinoma, šiek tiek papildomo svorio apatinėje pilvo dalyje.

„Šis manekenas kaip ir aš turi apvalesnį pilvą“, – rašė socialinio tinklo vartotojas. „Oho, šis manekenas panašus į mane“,– pastebėjo dar vienas. Daugelis kitų vartotojų taip pat stebėjosi ir džiaugėsi naujos kartos nestandartiniais manekenais.

Pagrindinė Rihannos FENTY kolekcijos idėja yra švęsti moteriškumą visomis jo formomis. 

„Ši kolekcija tyrinėja dar vieną moters drabužių spintos aspektą, kuris gerbia visas spalvas, formas, figūras ir stilius. Pristatyti nestandartinių išmatavimų manekenai iš tiesų atspindi realybę“, – pastebi naujienų portalas harpersbazaar.com.

Žmonės.lt primena, Rihanna – pirmoji juodaodė moteris pasirašiusi sutartį su didžiausia pasaulyje prabangos prekių grupe LVMH. Nors ši žinia viešoje erdvėje pasklido dar sausį, gegužę dainininkė ir prekės ženklo FENTY įkūrėja oficialiai pasirašė sutartį su LVMH.

Rihanna / „Scanpix“ nuotr.
Rihanna / „Scanpix“ nuotr.

LVMH – tai prancūzų valdoma bendrovė, kuriai priklauso apie 60 dukterinių įmonių, valdančių prestižinius prekės ženklus. Šios dukterinės bendrovės žymiu mastu valdomos savarankiškai. Ši grupė įsteigta susijungus „Moët et Chandon“ šampano ir „Hennessy“ konjako gamintojams. 1987 m. vėliau ši grupė susiliejo su „Louis Vuitton“ mados namais ir tapo LVMH – prabangos prekių milžine. Grupės veikla susideda iš penkių skirtingų padalinių: vynai ir stiprieji gėrimai, mada bei odos gaminiai, kvepalai ir kosmetikos priemonės, laikrodžiai bei papuošalai ir rinktinė mažmeninė prekyba. LVMH grupės misija – atstovauti žymiausiems prekiniams ženklams „Art de Vivre“ visame pasaulyje. LVMH prabangos prekių grupei priklauso tokios mados milžinės, kaip „Givenchy“ ir „Dior“.

„Kurti liniją kartu su LVMH yra nepaprastas momentas. Ponas Arnaultas suteikė man unikalią galimybę sukurti mados namus prabangos prekių sektoriuje. Aš negalėčiau rasti geresnio partnerio tiek kūrybiškumo, tiek verslumo prasme. Labai laukiu tos akimirkos, kai pasaulis pamatys, ką mes kartu sukūrėme“ , – sakė Rihanna.

„Visi žino Rihanna kaip nuostabią dainininkę. Tačiau aš matau ją kaip nuostabią lyderę“, – sakė LVMH vadovas Bernardas Arnaultas.

Temos:

Naujausi straipsniai