Naujas ženklas Lietuvoje – norinčioms gerai atrodyti ir gyvai, ir nuotraukose

„Smashbox“ pristatymas / „Smashbox“
„Smashbox“ pristatymas / „Smashbox“
Šaltinis: Elaima.lt
2016-10-28 13:13
AA

Dar vienas dekoratyvinės kosmetikos prekių ženklas atkeliavo į Lietuvą. Tai „Smashbox“, įkurtas prieš dvidešimt metų Los Andžele, JAV, ir pasižymintis tuo, kad produktai sukurti moteriai, kuri nori atrodyti puikiai ne tik gyvai, bet ir nuotraukose.

Vieną kitą „Smashbox“ priemonę jau buvo galima įsigyti mūsų kosmetikos parduotuvėse, tad lietuvės su šia dekoratyvine kosmetika jau yra susipažinusios. Tačiau nuo šiol, oficialiai, bus visas prekių ženklo stendas, kurį vienoje sostinės „Douglas“ parduotuvių šią savaitę pristatė prekių ženklo atstovas, tarptautinis makiažo treneris Sebastianas Gradzikas.

„Smashbox“ pristatymas / „Smashbox“

Charizmatiškasis vizažistas modeliui sukūrė gaivų makiažą, kuriam charakteringumo suteikė dviem pilkai violetinės spalvos lūpdažiais – blizgiu ir matiniu.

„Smashbox“ pristatymas / „Smashbox“

Vizažisto teigimu, makiažas turi atrodyti natūraliai, nereikia padauginti kosmetikos. Jis modeliui norėjo pabrėžti antakius ir suteikti kokio nors prieskonio – tą padarė netradicinės spalvos lūpdažiais. Nors renginyje susirinkusios damos siūlė modelio lūpas dažyti rožine spalva, S.Gradzikas šyptelėjo: „Tai taip nuobodu!“

Kaip teigia „Smashbox“ savo šūkyje, „mes gyvename dėl lūpdažių“. Kompanija siūlo net 120 atspalvių lūpų dažų – tiek jų yra ir stende Lietuvoje.

„Smashbox“ pristatymas / „Smashbox“

Šį ženklą 1996 metais sukūrė Holivudo makiažo legendos Maxo Factoriaus proanūkis – pasaulinio lygio fotografas Davisas Factoris. Tuo metu Los Andžele jis turėjo didžiausias fotostudijas, ir fotografui kilo idėja, kad reikia tokių makiažo priemonių, kurios labai gerai atrodytų nuotraukose. Kaip ir gatvėje.

Kaip teigė Davisas, jei makiažas gerai išsilaiko ir atrodo fotostudijoje, kur spigina ryškios šviesos, neretai būna karšta, jis tiks ir realiame pasaulyje. Juk nuotraukos paprastai parodo tuos trūkumus, kurių nematome plika akimi.

Taigi visi produktai išbandomi fotostudijoje: stebima, kaip jie atrodo esant skirtingam apšvietimui ir kaip atrodo nuotraukose.

„Smashbox“ pristatymas / „Smashbox“

Prieš penkerius metus ši kompanija gavo Holivudo stiliaus apdovanojimą.