Mylėti besimokantis Gamka su drauge Monika leidosi į kelionę: „Man patinka mūsų skirtumai“

Gamkos ir Monikos kelionės akimirkos / Teodoro Biliūno / BNS ir asmeninio archyvo nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2023-04-15 09:00

Atlikėjas Germanas Daškevičius-Gamka kartu su savo mylimąja Monika Vaisova beveik savaitę keliavo po Tenerifę. Laidoje „ŽMONĖS svečiuose“ pristatinėdamas dainą „Išmok mylėt“ jis papasakojo įspūdžius iš šios Ispanijos salos ir atskleidė, kur iškart kėlė sparnus toliau.

Laidoje „ŽMONĖS svečiuose“ Germanas Daškevičius-Gamka tikino, jog Tenerifėje buvo labai aktyvus laikas. „Laipiojome olomis, kalnais, žiūrėjome į jūrą, plaukus kedeno vandenynas. Buvo tokios džiunglių atostogos. Tenerifė yra Ispanijos valdose, o klimatas – kaip Afrikoje ar dar piečiau“, – kalbėjo jis.

Grįžę jiedu nusprendė nesustoti ir vykti į Egiptą kartu su dviem jo mylimosios Monikos vaikais.

„Ir vaikučiams reikia atostogų. Ten turbūt išeis labiau pailsėti ir pasiruošti stipriam vasaros koncertų sezonui, kuris laukia“, – šypsojosi Gamka.

Gamkos ir Monikos kelionės akimirka / Asmeninio archyvo nuotr.

Tenerifėje jiedu praleido šešias dienas, tačiau, kaip teigė, norėjosi pabūti dar. „Buvo nuostabus pabėgimas nuo kasdieninės rutinos ir darbų. Įsikvėpėme naujiems dalykams, kurie laukė grįžus. Kartočiau, buvo dešimt iš dešimt.“

Gamka su savo mylimąja mėgavosi maistu, gerai leido laiką. Kelionė pašnekovui paliko neišdildomų įspūdžių.

„Buvo daug gražių akimirkų, jos amžinai bus mano širdy. Labiausiai įsikalė tai, kaip mes mokame spręsti sudėtingas situacijas kartu ir kaip įgauname vienas kito pasitikėjimo. Su Monika lengva keliauti. Man patinka mūsų skirtumai ir kaip mes vis tiek darome tuos dalykus, kuriuos kiekvienas mėgstame.

Pavyzdžiui, aš labai mėgstu maudytis, o ji visiškai nemėgsta, bet vis tiek einame į paplūdimį. Ji nori eiti į parduotuves kažko nusipirkti – aš visiškai to nenoriu, bet vis tiek einu, nes ji nori. Tada visi gauna tai, ko nori. Tik reikia pasistengti dėl kito“, – laidoje „ŽMONĖS svečiuose“ pasakojo atlikėjas.

Paklaustas, ar daug daiktų jam reikia kelionėse, Gamka atsakė, kad viskas priklauso nuo kelionės krypties. „Kai varėme į Tenerifę, tikslas buvo pakeliauti, neturėti daug mantos, tad pasiėmėme porą kuprinių. Kai skridome į Egiptą, turėjome per daug daiktų. Bet, aišku, kadangi vykstame su vaikais, reikėjo pasiruošti nenumatytiems atvejams, kad bagažo būtų pakankamai“, – šypsojosi Germanas Daškevičius-Gamka.

Gamkos kelionės akimirkos (68 nuotr.)