Modelio Deimantės Guobytės šventė Kalkane: staigmenos, linksmybės jachtoje ir kerintys vaizdai

Deimantė Guobytė, Gintarė Gurevičiūtė / Asmeninio albumo nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2022-06-30 19:08

Siautulingą vakarėlį prabangioje Turkijos viloje surengusi modelis Deimantė Guobytė (30) pasakoja, kad pagrindiniu šventės akcentu tapo... draugų juokas! „Linksmi veidai puošė labiau nei originaliausios dekoracijos“, – tikina jubiliatė.

Kaip paminėti trisdešimtmetį, Deimantė galvos ilgai nesuko. „Lietuvoje daugelis vietų jau išbandytos, aplankytos. Pamaniau – kodėl visų iš čia neiškrapščius? Pavasaris šiais metais buvo toks niūrus, šaltas. Grupei žmonių pasiūliau skristi į Turkiją. Draugai bei artimieji ilgai nesvarstė, iškart sutiko. Taip prasidėjo mūsų gražus nuotykis.“

Deimantė Guobytė su broliais / Asmeninio albumo nuotr.

Į gimtadienio kelionę leidosi dvidešimt žmonių. Tarp jų – Deimantės vyras, broliai Egidijus ir Erlandas, gera draugė TV laidų vedėja Gintarė Gurevičiūtė, vizažistė Karina Lukoševičiūtė. Viena pažįstama rekomendavo Kalkano miestą Viduržemio jūros pakrantėje. Viską nuo A iki Ž Deimantė organizavo pati.

„Švęsti pradėjome lėktuve, paskui vakarėliui skirtu autobusu vykome į vilą, vakarieniavome ir plaukiojome jachta, – pasakoja ji. – Pasistengiau, kad po šventinės dalies svečių dienotvarkė nebūtų įtempta. Turėdavome po vieną ar dvi pramogas per dieną. Visi daug ilsėjomės.“

Deimantė – klaipėdietė, todėl gimtajame mieste dar prieš kelionę pažįstamos siuvėjos paprašė pasiūti vakarinę suknelę. „Troškau išskirtinės aprangos. Pažįstamos meistrės pasiteiravau, ar spėtų man sukurti drabužį. Siuvėja Lina Vainienė išpildė visus lūkesčius. Vėliau apsivilkau atsivežtą puošnią glaustinukę.“

Deimantė Guobytė ir Karina Lukoševičiūtė / Asmeninio albumo nuotr.

Kalkano kurortas modeliui padarė ypač gerą įspūdį. Skirtingai nei kituose Turkijos kampeliuose, kuriuose teko lankytis, čia savo grožiu užbūrė vilos, ramūs paplūdimiai, autentiški miesteliai.

„Pradžioje šiek tiek nerimavau, kad mano pasirinkta vieta realybėje neatitiks vaizdo, kurį mačiau nuotraukose. Pasisekė! Ten nuvykus viskas atrodė dar geriau. Skaniai valgėme, daug plaukiojome, grožėjomės kvapą gniaužiančia gamta. Jau grįžau, o vis dar gyvenu tomis puikiomis akimirkomis. Draugai net ėmė kalbėti, kad neilgai trukus reikia vėl skristi į Kalkaną.“

Fotogalerija:

Deimantės Guobytės gimtadienis Kalkane (12 nuotr.)