Mini laboratorija virtęs lietuviškos kosmetikos „Manilla“ pristatymas subūrė žinomas moteris

 90-ųjų įkvėpta „Deichmann“ rudens/žiemos kolekcija / Organizatorių nuotr.
90-ųjų įkvėpta „Deichmann“ rudens/žiemos kolekcija / Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2018-09-07 10:52
AA

Ketvirtadienio vakarą kviestiniai svečiai susirinko į natūralios lietuviškos kosmetikos prekės ženklo „Manilla“ pristatymą. Renginio metu buvo pristatytas naujasis lietuvių laboratorijos projektas #grožiažymėVIDUS bei teminė fotografijų paroda. Naująja kampanija siekiama pabrėžti atnaujintą prekės ženklo filosofiją ir supažindinti su naujomis kosmetikos linijomis.

„Tai projektas apie grožį su istorija. Apie veiklias, įkvepiančias asmenybes, kurios nebijo būti savimi – su savo tobulais netobulumais, unikalia mąstysena, ir tik joms vienoms būdinga pasaulėžiūra. Apie grožį, kuris ateina iš asmenybės vidaus, kuris spindi individualumu ir unikalumu. Apie meilę tikrajam sau – tokiam, kokį sukūrė Gamta" – #grožiažymėVIDUS projekto idėją atskleidžia „Manilla“ prekės ženklo įkūrėja Rūta Merkytė-Eleksienė.

Net devynias naujas organiškos kosmetikos „Manilla“ linijas sudaro veido, viso kūno odos bei plaukų priežiūros priemonės, dekoratyvinė kosmetika, ir linija vyrams. Kiekvienai kosmetikos linijai reprezentuoti kūrėjai pasirinko skirtingus ir labiausiai tą liniją atspindinčius asmenis. Tarp jų – atlikėjos KAIA ir Katažina Zvonkuvienė, sporto, sveikos gyvensenos ir mitybos specialistai Ilka Adams ir Alanas Dzenarovas, jogos trenerė Sigita Baušytė, aktorė Birutė Marcinkevičiūtė, medikė Asta Jonaitienė bei kitos prekės ženklo „Manilla“ vertybėms pritariančios asmenybės.

90-ųjų įkvėpta „Deichmann“ rudens/žiemos kolekcija

„Norint jaustis gerai, turiu žinoti, kad čia aš, o ne kaukė, kuri kažkam gali būti graži, bet manęs ten nebėra“ – atlikėja Katažina Zvonkuvienė dalijosi mintimis apie asmeninio požiūrio į grožį formavimą.

Renginio svečiai galėjo ne tik susipažinti su naujaisiais prekės ženklo herojais bei daugiau sužinoti apie naująsias linijas, bet ir susikurti personalizuotą kūno pienelį renginio erdvėje įkurtoje mini laboratorijoje.

90-ųjų įkvėpta „Deichmann“ rudens/žiemos kolekcija

Nauja „Manilla“ rankų darbo kosmetika yra pritaikyta skirtingiems odos tipams ir gaminama iš gamtoje randamų elementų, kurie išgaunami inovatyvių technologijų pagalba. #grožiažymėVIDUS projekto nuotraukos nuo šiandienos bus eksponuojamas Vilniaus „Akropolyje“. Siekiant užtikrinti maksimalų kosmetikos produktų efektyvumą prekės ženklo atstovai kviečia konsultuotis su „Manilla“ darbuotojais prekybos centre „VCUP“ esančioje firminėje parduotuvėje arba Klaipėdos „Akropolyje“.

Projekto pristatyme dalyvavo atlikėja Liepa Mondeikaitė, modeliai Dovilė Viršilaitė ir Diana Balaišytė, Simona Starkutė, kątik savo vestuves atšventusi Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė; taip pat žinomos moterys: Maria Randers, Sofio Gelashvili ir Vidmantė Medišauskienė.

Lietuviškos prekinio ženklo MANILLA pristatymas (84 nuotr.)
+78