Mindaugas Rainys: „Socialiniuose tinkluose į diskusijas nesiveliu“

Mindaugas Rainys / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2017-07-26 12:00
Ištisus metus aktyviai televizijos projektuose dirbantis laidų vedėjas Mindaugas Rainys visada laukia atostogų. Tuomet ant pečių užsimeta kuprinę ir traukia į tolimus kraštus patirti neeilinių nuotykių. Didelio komforto, anot jo, nereikia, svarbiausia – kad nestigtų įspūdžių ir adrenalino!

Kam sako „taip“?

Nuo kasdienybės atitrūkstu keliaudamas. Visada vilioja Azija. Išsirengiu su kuprine ant pečių ir minimaliu daiktų kiekiu.

  • Ilgoms atostogoms. Visus metus daug dirbu, todėl birželį stengiuosi pabėgti nuo darbų ir pailsėti. Kad tinkamai pasiruoščiau kūrybiniam darbui ir naujam sezonui, reikia kelių savaičių atostogų. Nuo kasdienybės atitrūkstu keliaudamas. Visada vilioja Azija. Išsirengiu su kuprine ant pečių ir minimaliu daiktų kiekiu. Mėgstu aplankyti kuo daugiau nepažįstamų vietų, patirti įsimintinų nuotykių. O liepą ir rugpjūtį kimbu į darbus – ruošiuosi naujam televizijos sezonui.
  • Azijos virtuvei. Keliaudamas po pasaulį nepraleidžiu progos pasimėgauti pačiais įvairiausiais patiekalais, o grįžęs namo pabandau pagaminti ką nors naujo. Sunkiausiai atsispiriu savo ruošiamiems patiekalams (juokiasi). Visada smalsu, ar pavyks atkartoti ragautus egzotiškus gardumynus. Negalėčiau pasakyti, kad esu itin išrankus maistui, bet visada renkuosi dar neskanautą valgį.
  • Ekstremalioms pramogoms. Dievinu adrenaliną, ilgai negalvojęs neriu į avantiūras. Deja, ne visomis ekstremaliomis pramogomis galiu drąsiai mėgautis, nes esu patyręs kojos traumą. Bet tikrai galiu nardyti pradedantiesiems pavojingame gylyje, lipti į dar veikiančius ugnikalnius ar svetimuose kraštuose lankytis turistams nerekomenduojamuose rajonuose.
  • Meditacinei muzikai. Klausausi labai įvairios muzikos. Patinka ir užsienio, ir lietuvių atlikėjų kūriniai. Automobilyje dažnai skamba kokia nors radijo stotis, namuose – meditacinė muzika. Ji padeda atsipalaiduoti. Mėgstu pasiklausyti ir klasikinių kūrinių.

TAIP PAT SKAITYKITE: Kur saugotis kišenvagių, o kokioje vietoje pasijusite tarsi rojuje: pataria Makalius

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr.
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr.
  • Jogai. Anksčiau žaidžiau krepšinį, bet traumos pakoregavo mano planus – šio sporto teko atsisakyti. Prieš kurį laiką atlikau vieną sportinį eksperimentą – kasdien lankiausi treniruotėse „CrossFit“ ir stebėjau, kokių rezultatų galima pasiekti po mėnesio intensyvaus darbo. Po itin aktyvaus meto šiek tiek sulėtinau apsukas, nes pasiekiau užsibrėžtą tikslą, bet ir toliau sportuoju. Taip pat reguliariai praktikuoju jogą su „Milana Yoga“.

Kam sako „ne“?

  • Mėsai ir pusgaminiams Jau trejus metus nevalgau mėsos. Jos atsisakiau labai natūraliai. Tiesa, iš pradžių tai buvo tarsi eksperimentas, žaidimas, kurį norėjosi išbandyti. Tačiau labai greitai pajutau teigiamus pokyčius: tapau žvalesnis, energingesnis, atsirado lengvumo jausmas. Todėl prie senų įpročių negrįžau. Nepamatysite manęs perkančio pusgaminius. Valgau šviežią, natūralų maistą. Kiekis gali būti nedidelis, svarbiau, kad produktai būtų kokybiški (idealu, jei ekologiški), o patiekalas šviežias.
  • Akcijoms. Jomis manęs tikrai nesuviliosite. Kai išgirstu apie paskelbtą nuolaidų dieną prekybos centre, į jį stengiuosi nekelti kojos. Dažniausiai perku tokį maistą, kuriam akcijos taikomos retai. Drabužių ir avalynę įsigijus konkrečiose parduotuvėse. Žinau, kurios brangesnės, kurios pigesnės. Žinoma, jei prie kasos sužinau, kad perkamai prekei taikoma nuolaida, jos neatsisakau (juokiasi).
  • Impulsyvumui. Stengiuosi nuolatos tobulėti. Manau, kad labai svarbu įvardyti savo silpnąsias savybes ir bandyti jas suvaldyti. Mėginu pažaboti impulsyvumą, kovoju su priklausomybe nuo saldumynų. Kasdien daug sportuoju – taip kompensuoju saldėsių trūkumą. Esu didelis smaližius –trečią valandą nakties galiu atplėšti šaldytuvo dureles ir sudoroti indelį kondensuoto pieno. Džiaugiuosi, kad kurį laiką to nedarau. Supratau, kad saldumynų griebiuosi, kai patiriu stresą. Tikslas aiškus – išmokti jį suvaldyti.
  • Indaplovei. Nemėgstu šio buitinio prietaiso. Man jis – bakterijų veisykla. Manau, kad indaplovė reikalinga tada, kai namuose gyvena labai daug žmonių. Pavalgęs indus iškart išplaunu. Beprotiškai mėgstu tvarką. Tiesa, ant mano darbo stalo galite rasti didelį chaosą. Popierių, popieriukų prisikaupia stebuklingai greitai. Ko gero, tai susiję su minčių gausa. Taigi reikia mažinti vidinį chaosą – suvaldyti nepaklusnias, galvoje gyvenančias mintis.
  • Visažiniams socialiniuose tinkluose. Socialiniuose tinkluose nesiveliu į diskusijas. Juokinga, kai žmonės dėsto mintis apie įvykius, kuriuose patys nedalyvavo. Tarsi būtų visažiniai. Suprantu, kad daugelis kategoriškais pasisakymais renka sekėjų būrius. Bet tokiu būdu formuoja ir tam tikrą visuomenės požiūrį. Ar visada prisiima už tai atsakomybę?.. Man nepriimtinas toks žmonių valdymo būdas. Koks nors garsus visuomenės veikėjas pasako, kad valdžią reikia keikti, ir tūkstančiai sekėjų puola piktintis. Juk taip didiname patyčias, netoleranciją vieni kitiems. Ir visiškai nesvarbu, ar tyčiojamės stačiokiškai, ar apgalvotai ir intelektualiai.

TAIP PAT SKAITYKITE: Veido analizės seminarų organizatorius: „Žmogaus veidui perskaityti užtenka dviejų sekundžių“

Sekite naujienas ir mūsų „Facebook“ puslapyje!

Naujausi straipsniai