Mikono saloje poilsiavusi Neringa Šiaudikytė: „Nuo šiol tai mano mėgstamiausia atostogų vieta“

Neringa Šiaudikytė / Asmeninio albumo nuotr.
2016-07-12 19:15

„Tai buvo mergaitiška kelionė. Su trimis draugėmis ilsėjomės Mikono saloje, Graikijoje. Buvo taip smagu, kad negaliu atsigauti. Nuo šiol ši sala – mano mėgstamiausia vieta atostogoms“, – šviežiais atostogų įspūdžiais su Žmonės.lt dalijasi dainininkė Neringa Šiaudikytė.

Į Mikonos salą ji kartu su merginomis išvyko liepos pradžioje. Čia draugės ilsėjosi visą savaitę. Neringa pasakoja pailsėjusi taip gerai, kad mielai atostogas būtų pratęsusi...

„Tai buvo visiškai poilsinė kelionė. Norėjome pailsėti, atitrūkti, pravėdinti galvas. Įgyvendinome viską, ko norėjome: saulė, geras oras, šilta jūra, gražūs žmonės, gražūs vaizdai... Tai paliko nerealų įspūdį. Buvau girdėjusi, kad ši sala – kažkas tokio, kai kurie ją lygina su Ibiza. Tačiau pati esu buvusi Ibizoje ir man šios salos atrodo nepalyginamos. Mikonos sala man – milijoną kartų geriau“, – tikina N.Šiaudikytė.

O kol N.Šiaudikytė ilsėjosi svečioje šalyje, jos kolegės „Naujos pupytės“ koncertavo. Neringą grupės gretose tada pakeitė Monika Šedžiuvienė.

Pasakodama apie atostogas ji pirmiausia mini ypač gražų kraštovaizdį, kerinčią gamtą, draugiškus, geranoriškus sutiktus žmones.

Neringos Šiaudikytės atsotogų Mikono saloje akimirka / Asmeninio albumo nuotr.

„Didelį įspūdį paliko laukinė gamta, laukiniai keliukai... Viskas iš akmenų. Visi važinėja tik su motoroleriais, keturračiais, džipais be stogų. Atmosfera kaip filme. Dar man labai patiko susirinkę žmonės. Kainos ten tikrai šokiravo – yra gana nemažos. Bet dėl to ir žmonių kontingentas kitoks... Pavyzdžiui, Ibizoje pagrinde susirenka vakarėlių ieškantis jaunimas, o Mikonos saloje yra vyresnių, ir šeimų. Poilsis ten kitoks – tikras atsipalaidavimas“, – šypsosi.

Taip dienas merginos ir leido: paplūdimiuose, gamtoje, vaikštinėdamos po miestą: „Nesame ekstremalumų mylėtojos, taigi nieko panašaus nebandėme. Bet visas smagumas buvo tame, kad kasdien vykome vis į kitą paplūdimį. Matėme vis skirtingus vaizdus, klausėme vis skirtingos muzikos, kasdien kažkur ėjome. Tas senamiestis... Siauros gatvelės, viskas taip balta, autentiška. Nebuvo nuobodu – mėgavomės atmosfera.“

Žinoma, pasilepino ir apsipirkinėdamos vietos parduotuvėlėse: „Turiu draugę, kuri Graikijoje gyvena jau šešerius metus. Kai ji grįždavo ir svaigdavo apie tą Graikiją, nieko nesuprasdavau – galvodavau, ką čia pasakoja... Bet nuvykusi ten ir pamačiusi tas madas... Pabuvusi ten ir pajutusi tą atmosferą supratau, kaip ten viskas gražu. Tos drobės, linai... Įsigijome labai gražias, smagias basutes. Visos draugės su vienodomis vaikščiojome. Dar šiek tiek aksesuarų bei, žinoma, organiškos kosmetikos, alyvuogių muilų, aliejų.“

Ir nors neretai Graikijoje poilsiaujantys žmonės skundžiasi prastu servisu, N.Šiaudikytė sakė su nepatogumais beveik nesusidūrusi.

Neringos Šiaudikytės atsotogų Mikono saloje akimirka / Asmeninio albumo nuotr.

„Kartą užėjau į parduotuvę paklausti, į kurią pusę eiti. Pardavėja tikrai buvo labai nepatenkinta, kad ją sutrikdžiau. Tačiau kavinėse, restoranuose servisas puikus. Nors kartą rezervavus staliuką pajūrio kavinėje ir teko laukti dvi valandas... Bet nuotaikos tai nesugadino. Ta atmosfera tokia, kad tokie dalykai neerzina“, – tikino.

Baigdama pasakojimą N.Šiaudikytė sakė, kad per atostogas trūko tik vieno – norėjosi, kad sužadėtinis Tomas Uroška būtų šalia: „Tomo tikrai labai trūko – norėjau, kad jis pamatytų visą tą grožį. Bet manau, kad ten grįšiu dar ne kartą. Įsimylėjau tą salą... Seniai kada taip buvo, kad nenorėčiau namo. Namų nepasiilgau visai, ir grįžus net puola mažytė pokelioninė depresija. Ta jūra... Tokia graži, švari, skaidri.“

Neringos Šiaudikytės atsotogos Mikono saloje (28 nuotr.)