Mėsainiai savo populiarumu vejasi lietuvių nacionalinius patiekalus

Mėsainis.
Mėsainis.
Šaltinis: Ji24.lt
2015-09-22 13:04
AA

Mėsainiai užkariavo lietuvių širdis – tai neginčytinas faktas, kurį patvirtina ne tik šiemet pirmą kartą surengtas ir didelio susidomėjimo sulaukęs burgerių festivalis, bet ir pasikeitę restoranų valgiaraščiai, kurių pagrindiniu akcentu neretai tampa mėsainis. Šis patiekalas savo paklausa netgi pradeda vytis nacionalinius šalies patiekalus, o tai verčia galvą pasukti ir verslininkus: kaip sukurti unikalų receptą ar atrasti tobulai tinkančią vietą įkurti restoranui ir taip išsiskirti iš kitų.

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentės Evaldos Šiškauskienės teigimu, lietuviai verslininkai šią nišą išnaudoja puikiai.

Evalda Šiškauskienė.

„Pasaulio virtuvės šiandien taip persipynusios, kad jau nebeaišku, kur prasidėjo mėsainių valgymo tradicija ir kaip ji atkeliavo į Lietuvą. Akivaizdu, kad verslininkams, nusprendusiems imtis mėsainių verslo, sekasi puikiai. Šalyje šį patiekalą siūlančios kavinės jau dabar užima nemažą rinkos dalį, o plėtra nesustoja – dursi atveria vis nauji restoranai, kuriuose mėsainiai stebina savo įvairove“, – sako E. Šiškauskienė. Visgi ji sudvejoja, kad kažkada naujove buvusi sušių ir picų mada baigia praeiti, tad įdomu, koks likimas laukia tik mėsainius siūlančių maitinimo įstaigų.

Taip pat skaitykite: Produktai, kurių nepatartina valgyti tuščiu skrandžiu

Vien mėsainių populiarumo neužtenka, todėl nuolatos ieškoma klientams patogių sprendimų – ne tik geriausio kainos ir kokybės santykio, bet ir restorano vietos. 

Šiandien „ant bangos” esantys mėsainiai kol kas nusileisti neketina, o tokių restoranų atstovai daugiau mąsto apie plėtrą ir perspektyvas, bet ne apie mažėjančią paklausą. Vis dėlto, verslininkų teigimu, vien mėsainių populiarumo neužtenka, todėl nuolatos ieškoma klientams patogių sprendimų – ne tik geriausio kainos ir kokybės santykio, bet ir restorano vietos. Neseniai pastebėta nauja tendencija – paskui vartotoją keliaudami restoranai kuriasi ne tik miesto centre, kur didžiausias žmonių srautas, bet ir miegamuosiuose rajonuose. 

Taip pat skaitykite: Paprastas iškylos burgerio receptas

„Miegamuosiuose rajonuose sunkiai rasi kitokį pasirinkimą nei picos ar kebabai. Spręsdami, kurioje vietoje atidaryti naują restoraną, atsižvelgėme būtent į miegamųjų rajonų plėtimąsi ir ryškėjantį poreikį tokio pobūdžio kavinę turėti šalia namų – mėsainius mėgsta ne tik centro gyventojai”, – sako neseniai viename iš Vilniaus miegamųjų rajonų burgerių restoraną atidaręs Linas Jablonskas. Jo teigimu, kuo toliau, tuo labiau augs poreikis šalia namų turėti mėgstamą restoraną.

L. Jablonsko nuomone, rinkoje yra daug stiprių konkurentų, tad norint kad naujas restoranas išsilaikytų, prie tinkamos restorano lokacijos, geriausio kainos ir kokybės santykio turi prisidėti ir išskirtinumas.

„Būtina atrasti savo restorano kabliuką, kuris trauktų žmones. Mūsų atveju, tai yra išskirtinės kokybės lietuviška mėsa, pačių kepamos bandelės. Kiekvienas restoranas turi atrasti savo išskirtinumą ir ne kainos, bet skonio atžvilgiu”, – sako L. Jablonskas.

Jo teigimu, kad šiuolaikinė visuomenė kelia didelius reikalavimus ir yra nepasotinama naujų dalykų, todėl atrasti tiesiausią kelią į klientų širdis ir skrandžius bei pateisinti lūkesčius – sudėtingas, bet malonus iššūkis kiekvienam verslininkui.

Keli mėsainių receptai:

{recipe|4324}
{recipe|2994}
{recipe|2546}
{recipe|884}
{recipe|2709}
{recipe|4603}
{recipe|3144}