Meghan Markle įrodė dar vieną pranašumą prieš hercogienę Catherine

Meghan Markle ir Kembridžo hercogienė Catherine / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Meghan Markle ir Kembridžo hercogienė Catherine / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Šaltinis: Lrt.lt
2018-05-09 14:19
AA

Gali būti, kad nuo raudonųjų kilimų nužengusi Meghan Markle, tituluojama „išskirtiniu reklaminiu veidu“, padarys dar didesnę įtaką Didžiosios Britanijos ekonomikai nei jos būsimoji svainė, rašo „Business Insider“ redaktorė Tanza Loudenback. Žiniasklaida skaičiuoja, kad „Meghan efektas“ jau dabar didesnis nei prieš penkerius metus hercogienės Catherine.

Kaip ir Catherine atveju, prognozuojama, kad M. Markle atėjimas į karališkąją šeimą taps didele paspirtimi šalies ekonomikai. Šįsyk kalbama apie 1 mlrd. svarų sterlingų (1,13 mlrd. eurų) sumą.

Tokias prognozes pateikė verslo konsultacijų įmonė „Brand Finance“, apskaičiavusi išaugsiantį pelną turizmo, kelionių, restoranų, viešbučių, vakarėlių ir švenčių sektoriuose, taip pat iš marškinėlių, vėliavų ir kitų su karališkosiomis vestuvėmis susijusių suvenyrų pardavimo.

Suvenyrai su princo Harry ir Meghan Markle atvaizdais / „Scanpix“ nuotr.

Vertė auga

Kaip rašo žurnalas „Forbes“, sausį „Brand Finance“ skelbė, kad M. Markle poveikis Didžiosios Britanijos ekonomikai sieks maždaug 500 mln. svarų, bet dabar įmonės vadovas Richardas Haigh tvirtina, jog per pastaruosius kelis mėnesius, kylant jauduliui, minėtoji vertė išaugo dvigubai.

Prieš paskutines karališkąsias vestuves, kurios įvyko 2011 m., šis reiškinys buvo vadinamas „kunigaikštienės efektu“ arba „Keitės efektu“: Catherine ir jos vaikų dėvimi drabužiai buvo ir tebėra šluojami iš parduotuvių lentynų. Catherine akimirksniu tapo mados etalonu.

Tačiau karališkosios šeimos įtaka ekonomikai juntama ne tik tuos kelis mėnesius iki vestuvių ir po jų. „Brand Finance“ skaičiuoja, kad 2015 m. „Keitės efektas“ Didžiosios Britanijos ekonomikai atnešė daugiau kaip 152 mln. svarų, o „Šarlotės efektas“ ir „Džordžo efektas“ drauge sudėjus buvo įvertinti daugiau kaip 177 mln. svarų.

Princas Williamas su žmona Catherine ir vaikais princu George'u bei princese Charlotte / „Scanpix“ nuotr.

Neregėtas poveikis

Vis dėlto gali būti, kad nuo raudonųjų kilimų nužengusi M. Markle, kurią „The New York Times“ neseniai pavadino „išskirtiniu reklaminiu veidu“, padarys dar didesnę įtaką ir fiskalinį poveikį nei jos būsimoji svainė.

Prieš tapdama pasauline garsenybe, 36 metų aktorė gyveno daugeliui įprastą gyvenimą, tarkim, socialiniuose tinkluose, kurių paskyras dabar jau pašalino, dalydavosi draugų, artimųjų, drabužių ir kelionių nuotraukomis.

M. Markle turi gerbėjų visame pasaulyje, nes yra kilusi iš JAV ir, filmuodamasi televizijos seriale „Kostiumuotieji“, kelerius metus gyveno Kanadoje. Jos stilius taip pat neabejotinai madingesnis ir ne toks konservatyvus, kaip Catherine.

Paskelbę apie savo tuoktuves, M. Markle ir princas Harry pozavo fotografams Kensingtono rūmuose Londone. Ji vilkėjo kanadiečių pamėgto, bet už šios šalies ribų beveik negirdėto prekės ženklo „Line“ paltą. Kadangi drabužio gamintoją žmonės greitai nustatė, dėl didelio lankytojų srauto įmonės svetainė ėmė veikti gerokai lėčiau ir kartais net apskritai būdavo nepasiekiama.

Kad ir kaip būtų, karališkajai šeimai 2018 m. bus neeiliniai, nes, kaip prognozuoja „Brand Finance“, ji britų ekonomikai uždirbs daugiau kaip 2,8 mlrd. svarų.

LRT.lt

Princas Harry su mylimąja Meghan Markle / „Scanpix“ nuotr.