Meditacija – veiksmingas būdas pratęsti jaunystę

Joga / Fotolia nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2017-03-15 19:30
Šuolaikinio gyvenimo palydovai – padidėjęs nerimas, kasdienis stresas – neigiamai veikia sveikatą ir trumpina gyvenimą. Įsisukę į spartų, įtampos kupiną gyvenimo karuselę, nerandame laiko net ramiai kvėptelėti. Posakis „Visos ligos nuo nervų“ jau nebekelia šypsenos. Meditacija – puikus būdas nusiraminti, atsipalaiduoti ir... pratęsti jaunystę.

Niekas jumis nepasirūpins, jei to nepadarysite patys. Kad atsipalaiduotumėte, nusiramintumėte, taptumėte sveikesni, jums nereikia mesti darbo ar persikelti gyventi į mišką, kur tvyro visiška ramybė. Vidinę pusiausvyrą galite rasti dirbdami tą patį darbą, gyvendami tuose pačiuose namuose, su tuo pačiu vyru ar žmona ir tais pačiais vaikais. Tereikia per dieną bent pusvalandį skirti tik sau! Tiek laiko per parą tikrai gali rasti kiekvienas. Ką tuo metu galite nuveikti?

Medituojantieji reguliariai tvirtina, kad tylos minutės, pasinėrus tik į save, pranoksta bet kokį kūnišką malonumą.

Nereikia būti vienuoliu, medituoti gali kiekvienas!

Visame pasaulyje žmonės nuo seniausių laikų naudojasi meditacijos teikiama nauda. Ir nors anksčiau meditacijų technikos buvo žinomos tik vienuoliams, dabar tai prieinama visiems. Kadangi šiais laikais gyvenimo tempas milžiniškas, nusiraminti, sustabdyti nevaldomą minčių srautą galvoje – tiesiog būtina! Tie, kurie medituoja reguliariai, tvirtina, kad tos tylos minutės, pasinėrus tik į save, pranoksta bet kokį žmogaus gyvenime patiriamą kūnišką malonumą.

Medituojant užlieja pasitenkinimo banga, apima visiška ramybė. Jei iš pirmo karto medituoti nepavyks, į galvą lįs įkyriausios mintys, nesikrimskite, nes tai normalu, o minčių srautui nesipriešinkite ir nekovokite su juo – leiskite mintims laisvai tekėti lyg upei. Gyvename tokiais laikais, kai kasdien bėgame, skubame, turime sutvarkyti daugybę reikalų, todėl išties nelengva nuraminti įsismarkavusį protą. Bet kuo daugiau medituosite, tuo geriau pavyks, o laikui bėgant jausite vis didesnę naudą.

Reguliariai medituojant, ilgainiui reikia vis mažiau miego.

Nauda – milžiniška

Specialistai įrodė, kad meditacijos nauda – milžiniška ne tik dvasinei būsenai, bet ir kūnui.

  • Padeda nusiraminti po sunkios dienos, priimti teisingus sprendimus bei išspręsti varginančias psichologines problemas.
  • Meditacijos metu atsigauna smegenų ląstelės, smegenys ne taip aktyviai reaguoja į stresą, pagerėja gebėjimas susikaupti ir atmintis. Taigi smegenys jaunėja!
  • Sumažėja širdies ir kraujagyslių ligų rizika.
  • Silpnėja nerimas, depresijos požymiai ir net skausmo pojūtis.
  • Stiprėja imunitetas.
  • Meditacijos metu kokybiškai pailsime, todėl palengvėja kvėpavimas, reikia kur kas mažiau miego.
Shutterstock nuotr.
Shutterstock nuotr.

Medituoti galite tada, kai jums patogu – tiek ankstyvą rytą, tiek per pietus darbe, tiek vėlai vakare. Įrodyta, kad meditacija sumažina simpatinės nervų sistemos aktyvumą, o tai mažina streso lygį. Be to, padeda kovojant su lėtinėmis ligomis, miego sutrikimais.

TAIP PAT SKAITYKITE: Blogos naujienos mus veikia labiau, nei manėme. Neprivalome jų sekti

Taigi pasimokykite kvėpavimo pratimų, pasivaikščiokite po parką, užsiimkite džiaugsmą teikiančia malonia veikla. O jei tingite ką nors daryti, tiesiog atsigulkite ir pamedituokite. Tam visiškai nereikia būti vienuoliu ir gyventi kalnuose. Medituoti gali kiekvienas! Nemokate? Irgi ne bėda. Dabar internete galite rasti įvairiausių meditacijų – jums tereikės gulėti ir klausytis to, kas sakoma ir viską atlikti pagal pateikiamas instrukcijas, kurių internete rasite ne tik užsienio, bet ir lietuvių kalba: http://audioteka.com/lt/audiobook/meditaciju-programa-erit1.

Medituojant nuoširdžiai ir reguliariai (bent kelis kartus per savaitę) po truputį ima tvarkytis visas gyvenimas – harmonizuojasi santykiai su aplinkiniais, su šypsena veide norisi eiti į darbą, nebeerzina tie dalykai, kurie anksčiau tiesiog varė iš proto. Meditacija – galingas įrankis svajojantiems gyventi ilgiau ir atrodyti jaunatviškiau.

Ji24.lt

Naujausi straipsniai