Majamyje atostogavusi Greta Lebedeva: „Ten vyrams aš neįdomi, negraži ir visai nepatraukli“

Greta Lebedeva ir Aleksandras Kazakevičius / Asmeninio albumo nuotr.
2014-10-15 15:01

Grupės „Kitokios“ narė Greta Lebedeva ką tik grįžo iš Jungtinių Amerikos Valstijų. Čia ji vyko drauge su sužadėtiniu Aleksandru Kazakevičiumi, kuris McGuire-Dix Lakehursto bazėje šalia Naujojo Džersio dalyvavo pasaulio kariškių imtynių čempionate. Po čempionato, kurį A.Kazakevičius ir laimėjo, pora ilsėjosi saulėtame Majamyje.

Greta Lebedeva ir Aleksandras Kazakevičius Jungtinėse Amerikos Valstijose (93 nuotr.)

G.Lebedeva ir A.Kazakevičius Jungtinėse Amerikos Valstijose praleido dvi savaites, didžiąją viešnagės dalį atostogavo. Į svečią šalį pora patraukė dėl čia vykusio čempionato, kuris A.Kazakevičiui buvo ypač sėkmingas: kartu su Mindaugu Mizgaičiu jis tapo pasaulio kariškių imtynių čempionato nugalėtoju ir pasipuošė aukso medaliu.

G.Lebedeva kartu su mylimuoju svetur keliavo tam, kad jį palaikytų, nors ir neabejojo, kad A.Kazakevičiui sėkmė – garantuota. Naujajame Džersyje dėl čia vykusio čempionato pora praleido kone savaitę.

G.Lebedeva gyvai stebėjo mylimojo pasirodymus ringe ir aktyviai sirgo. Maža to, ne tik savo akimis pamatė mylimojo pergalę, bet ir turėjo progą susipažinti ir pabendrauti su pasaulyje garsiu aktoriumi, buvusiu imtynininku Randy Couture'u – jis taip pat apsilankė čempionate, su jį pažinusiais gerbėjais nesibodėjo nusifotografuoti. Įsiamžino ir su Greta.

Greta Lebedeva ir Randy Couture / Asmeninio albumo nuotr.

Vis dėlto A.Kazakevičiui susirinkus laurus poros viešnagė už Atlanto nesibaigė: išsinuomojo automobilį ir savarankiškai išvažiavo į saulėtąjį Majamį, kur visą savaitę poilsiavo. „Labai faina buvo taip važiuoti, nes galėjome kur tik norėjome sustoti, apsižvalgyti“, – sakė G.Lebedeva, automobiliu įveikusi per 2 tūkst. kilometrų.

Pasiekusi Majamį pora apsistojo jaukiame viešbutyje ant jūros kranto. Greta pasakoja, kokia įspūdinga aplinka juodu kasdien supo – sako, kambarys priminė erdvų butą, pats viešbutis – ispaniškus filmus.

Majamyje ji ir A.Kazakevičius visą savo laiką skyrė poilsiui – o ko dar reikia po to, kai tampi čempionu? Pora vaikščiojo po įvairius restoranus, lepinosi saule paplūdimiuose, nepraleido progos apsipirkti.

Ypač Gretai patiko pasiplaukiojimas laivu – ekskursija: „Plaukėme laivu ir mums pasakojo, kokioje saloje kurios įžymybės namas stovi. Pasakojo ir apie tiltus, kur filmuoti „Greiti ir įsiutę“, filmas su Willu Smithu... Buvom tokiose vietose, kurios anksčiau matytos filmuose.“

Greta Lebedeva ir Randy Couture / Asmeninio albumo nuotr.

Majamyje G.Lebedeva sutiko ir savo 25-ąjį gimtadienį – atšventė kartu su Aleksandru. „Vien tai, kad 25-ąjį gimtadienį sutikau Majamyje, jau yra įspūdinga. Svarbiausia man, kad šalia buvo mylimas žmogus. Buvo jauku, šilta ir gražu. Tądien pašėlome paplūdimyje. Kadangi buvome nuvargę po kelionės, vakare ėjome miegoti. Bet užtat kitą dieną atsigriebėme – ėjome į klubą“, – pasakoja.

Tik ką A.Kazakevičius padovanojo, atskleisti nenori – sako, labai privatu, asmeniška. Vis dėlto šį bei tą išduoda: tas „Victoria‘s Secret“ maišelis, kuris matyti nuotraukose, nuo jo.

Klubas, kuriame linksminosi lietuvių pora, taip pat ypatingas: „Jis laikomas ketvirtu pagal gerumą pasaulyje. Paliko didelį įspūdį. Ten, atrodo, net nereikia šokti – ta vibracija tiesiog kilnoja. Ir tam klube žmonės tokie atsipalaidavę! Kokia aparatūra, koks apšvietimas...“

Žinoma, G.Lebedeva nepraleido progos ir apsipirkti. „Ten tikrai pigiau. Aišku, tik ne pačiame Majamyje. Jei paklausi, kodėl čia brangiau, tai atsako „welcome to Miami“. Bet šį bei tą įsigijau, daugiausia – vardinių dalykėlių. Ir draugėms pripirkau – va, Burlinskaitei lauktuves įteiksiu. Jai nupirkau mergaitiškų dalykėlių“, – juokiasi.

Greta Lebedeva ir Randy Couture / Asmeninio albumo nuotr.

Tiesa, nors amerikiečiai G.Lebedevai ir pasirodė itin šilti, draugiški ir puikiai mokantys juokauti, visgi vienu dalyku ji nusistebėjo. Ir ne iš gerosios pusės: „Pastebėjau, kad jie niekad nieko negaili. Užsisakai, pavyzdžiui, pieno kokteilį, tai jau tiek grietinėlės „privarys“... Užtat ir supratau, kodėl žmonės ten tokie stambūs. Ten tiek daug greito maisto restoranų! Mačiau, kaip tėveliai ten veda savo vaikus“, – stebėjosi.

Tai jeigu dauguma žmonių ten – stambūs ar stamboki, gal Greta gerbėjų atsiginti nepajėgė? „Iš moterų gavau daugiau dėmesio nei iš vyrų. Man net pačiai taip keista – juk Lietuvoj vyrai pagiria, o ten eini gatve, sustabdo moteriškė ir sako „you are gorgeous, you look fantastic“. Bet tai buvo labai malonu. O vyrai ten pratę prie kiek didesnių apimčių – niekam aš ten, matyt, neįdomi, negraži ir visai nepatraukli. Jiems dideli užpakaliukai reikalingi, lietuvės per kūdos“, – juokėsi G.Lebedeva.

Pasibaigus savaitėlei Majamyje ji ir Aleksandras namo dar neskubėjo – nuvyko į Vašingtoną, kur spėjo šiek tiek „pasikultūrinti“ – prieš skrisdami namo aplankė porą muziejų. „Vašingtonas tikrai įdomus, su savo istorija. Bet po Majamio jis man pasirodė kiek pilkokas – ten buvo taip ryšku... Be to, oras nedėkingas Vašingtone buvo, lijo. Nesinorėjo per daug vaikščioti, bet į muziejus užsukome“, – įvertino.

JAV G.Lebedevai paliko neišdildomą įspūdį – sako, tikrai norėtų ten gyventi. „Visiškai kitas pasaulis. Nenorėjau grįžti namo, nes man ten labai patiko... Žinoma, reiktų priprasti prie ten vyraujančios kultūros – žmonės labai atsipalaidavę, kitaip mąsto, kitaip elgiasi. Amerikiečiai labai draugiški. Užtat ir nenorėjau grįžti – Lietuvoje taip pilka, žmonių veidai tokie šalti“, – tikina.