Maisto papildai sportuojantiems – kokius rinktis?

Kokius papildus rinktis sportuojantiems?
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2017-11-16 11:50
Šaltuoju metų laiku vis daugiau žmonių tingų gulėjimą prie televizoriaus keičia į sporto salę ar kitą aktyvią veiklą. Tačiau dėl netinkamo sporto ir mitybos režimo daugelis skundžiasi neefektyviais rezultatais. Aktyviai sportuojant dažnai mūsų organizmui neužtenka naudingų medžiagų, gaunamų iš maisto. Norint greičiau atgauti jėgas po treniruočių ir jaustis puikiai, patariama į savo racioną įtraukti specialius maisto papildus. Jų dėka ne tik išvengsite raumenų skausmo bei nuovargio, bet ir pasieksite geresnių rezultatų.

„XS Sports Nutrition“ – tai nauja, visapusiškai subalansuota amerikiečių kompanijos „Amway“ maisto papildų linija, skirta aktyviai laisvalaikį leidžiantiems žmonėms. Kūrėjai pabrėžia raumenų ir organizmo atstatymo svarbą, todėl išskiria pagrindinius elementus, būtiniausius tiek sporto profesionalams, tiek ir mėgėjams:

Magnis
Magnis

Magnis – nepamainomas mineralas

Pagrindinis mineralas, kurį specialistai rekomenduoja sportuojantiems žmonėms – magnis. Kadangi žmogaus organizmas negali pats pasigaminti reikiamo jo kiekio, magnį reikia gauti su maistu arba iš kitų papildomų šaltinių. Sportuojantiems itin svarbu palaikyti tinkamą šio mineralo kiekį organizme, nes dėl jo nepakankamumo gali sutrikti širdies ritmas, prasidėti raumenų spazmai, traukti mėšlungis.

„XS“ magnio lazdelės padeda sumažinti nuovargį ir palaiko tinkamą raumenų funkciją. Citrinų skonio granulės ištirpsta tiesiog burnoje, todėl jas vartoti labai lengva ir skanu.

Elektrolitai
Elektrolitai

Prarastiems skysčiams ir elektrolitams atstatyti

Aktyvios fizinės veiklos metu prakaituodamas kūnas netenka ne tik didelio kiekio skysčių, bet ir jam labai svarbių elektrolitų. Žmogaus organizmas negali egzistuoti be elektrolitų, nes tai medžiagos, būtinos organų funkcionavimui. Jie reguliuoja mūsų nervų, raumenų funkcijas, organizmo hidrataciją, kraujo spaudimą ir atstato pažeistus audinius. Sportuodami daugiausiai prarandame tokius elektrolitus kaip natrį ir kalį.

„Amway“ maisto papildų serijoje „XS“ esantis elektrolitų gėrimas – tai daugiau nei būdas numalšinti troškulį treniruočių metu. Sporto entuziastams elektrolitų gėrimas padės greitai atstatyti prarastą jų kiekį, todėl išvengsite nuovargio, raumenų spazmų ar sutrikusios koordinacijos, kurią gali sukelti elektrolitų svyravimai organizme.

Baltymai
Baltymai

Proteinai – raumenų masei auginti ir atstatyti

Proteinai – viena svarbiausių medžiagų, padedanti auginti ir atstatyti raumenų masę.

„XS“ kakavos ir šokolado skonio proteino milteliai, kuriuose yra 29 g baltymų ir 5 g natūralių BCAA aminorūgščių, padeda atkurti raumenis po krūvio, apsaugo organizmą nuo pervargimo ir padeda auginti raumenų masę. Jie yra lengvai virškinami, o sudėtyje esantys B, C ir E vitaminai būtini norint užtikrinti tinkamas organizmo funkcijas. Geriausia vartoti po treniruotės, kad greičiau atgautumėte jėgas.

Taip pat pakankamam baltymų kiekiui užtikrinti puikiai tinka proteino batonėliai, kurie dar patogiau padės atgauti jėgas. „XS” linijoje rasite šokolado arba karamelės-vanilės skonio batonėlius be pridėtinio cukraus. Kiekviename batonėlyje yra 20 g baltymų bei seleno, kurie padeda greičiau atsistatyti ir sutvirtinti raumenims.

Proteino batonėliai
Proteino batonėliai
Proteino batonėliai
Proteino batonėliai

Teisinga mityba – raktas į sėkmę

Vien tik maisto papildų neužtenka – sportuojant svarbu kontroliuoti mitybą. Tik pasirinkus subalansuotą maistą ir maisto papildus, treniruotėse turėsite užtektinai energijos ir greičiau pasieksite norimų rezultatų. Todėl intensyviai sportuodami venkite gėrimų, turinčių daug angliavandenių, cukraus, vaisvandenių bei alkoholio. Juos pakeiskite vandeniu su citrusiniais vaisiais ar uogomis.

Mitybos racioną papildykite produktais, turinčiais sveikųjų riebalų – avokadais, riešutais, žuvimi. Taip pat nepamirškite ir angliavandenių, kurie užtikrins energijos atsargas visai dienai.

Turinio kontrolė – užsakovo rankose, redakcija neprisidėjo prie turinio kūrimo

Naujausi straipsniai