Mados verslui skatinti – ambicingas tarptautinių mokymų projektas

Tarptautiniai mokymai Vilniuje 2018 m./Organizatorių nuotr.
Tarptautiniai mokymai Vilniuje 2018 m./Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2019-01-28 10:34
AA

Šį pavasarį Vilniuje dažniau lankysis pasaulinėje mados verslo arenoje žinomi veidai – jau kovo 7 d. pirmu renginiu startuos ambicingas tarptautinių mokymų projektas. Trijų renginių ciklo metu vietos mados kūrėjai ir jų prekių ženklų vadybininkai verslumo mokysis iš mados imperijas pastačiusių ir ordinais už nuopelnus madai apdovanotų lektorių iš užsienio, taip pat tarptautiniu mastu mados pramonėje pripažintų lietuvių, žinomų verslo konsultantų ir sėkmingų investuotojų.

Mados verslo institutu pavadintos iniciatyvos bendraautoriai – praeityje analogiškus mokymus jau rengę projekto „Suprasti madą“ įkūrėjas, mados žurnalistas, prekių ženklų konsultantas Arnoldas Remeika ir Londone veikiančios mados startuolių konsultavimo agentūros „Fashion bloc“ įkūrėja Ieva Zubavičiūtė. Abu partneriai tarptautiniame mados versle toli gražu ne naujokai, gerai išmano mados pramonės kontekstą, žino iššūkius, su kuriais paprastai susiduria gimtojoje, o ypač tarptautinėje rinkoje įsitvirtinti siekiantys mados ženklai.

Tarptautiniai mokymai Vilniuje 2018 m./Organizatorių nuotr.

„Mados verslo institutas – tai atsakas į lietuviškos mados pramonės poreikį ir didelį norą keistis ir augti, kol vietinės rinkos mažumas nenugalėjo net stipriausių šios rinkos dalyvių. Vėl surėmę pečius, su Ieva kviečiame nusimesti rožinius akinius ir mados pramonę pamatyti taip, kaip ją mato tikrieji profesionalai – su visomis galimybėmis ir grėsmėmis, o svarbiausia į savo prekės ženklo veiklą pažiūrėti atsakingai, nepamirštant ir kruopštaus bei atsakingo planavimo“, – naujojo projekto atsiradimo kontekstą aiškina A. Remeika.

Arnoldas Remeika ir Ieva Zubavičiūtė/Edvardo Bertašiaus nuotr.

Pernai surengę eksperimentinių mokymų su lektoriais iš užsienio, ištyrinėję poreikį ir išklausę mados verslo dalyvių poreikius, šiemet duetas ryžosi grįžti su ambicingu verslo seminarų ciklu. Mados verslo institutas planuojamas kaip tęstinis projektas ir yra skirtas mados ir gyvenimo būdo ženklų kūrėjams ir jų vadybininkams, kurie planuoja tvarią savo verslo ateitį Lietuvoje ir užsienio rinkose.

Tarptautiniai mokymai Vilniuje 2018 m./Organizatorių nuotr.

„Jau spėję užsirekomenduoti tarp mados verslo dalyvių, liksime ištikimi savo išskirtinumui – siūlysime galimybę mokytis iš geriausių mados praktikų iš viso pasaulio. Tarp savo dalyvavimą jau patvirtinusių lektorių – Didžiosios Britanijos karalienės Elžbietos II ordinu apdovanota mados startuolių konsultantė Alison Lowe MBE iš Londono ir du dešimtmečius italų prabangos prekių ženklo „MaxMara“ tarptautinei plėtrai vadovavęs Luca Donnini, šiuo metu gyvenantis Šveicarijoje“, – apie garsius projekto dalyvius pasakoja pati Londone gyvenanti I. Zubavičiūtė. Ji Didžiojoje Britanijoje konsultuoja ne tik mados startuolius, bet ir investicinius fondus, ieškančius mados pramonėje talentų, į kuriuos galėtų investuoti.

Tarptautiniai mokymai Vilniuje 2018 m./Organizatorių nuotr.

Seminarus bei master-class tipo mokymus ves ir savo patirtimi dalysis ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Vadovų magistrantūros Strateginio valdymo modulio vadovas, verslo konsultantas Benas Adomavičius, žinomos Paryžiaus mados agentūros „Berg“ tarptautinių pardavimų vadovė Gintarė Pikčiūnaitė, koinvesticinio fondo „Invega“ direktorė Viktorija Vaitkevičienė, siuvyklų tinklo „Vike Fashion“ bendraturtė, gamybos konsultantė Viktorija Čeplikė. Savo prekių ženklo „Julia Janus“ dešimtmečio istoriją, kurioje – ir dideli pasiekimai, ir skaudžios klaidos, – išsamiai papasakos ir vieno sėkmingiausių Lietuvoje mados ženklų įkūrėja Julija Janus.

Tarptautiniai mokymai Vilniuje 2018 m./Organizatorių nuotr.

„Verslo planavimas, gamybos organizavimas, produkcijos realizavimas, rinkodaros planai ir pardavimų modeliai, investicijų galimybės ir jų pritraukimas – visos svarbiausios temos bus detaliai išanalizuotos trijuose visos dienos seminaruose jau kovo 7, balandžio 4 ir gegužės 2 dienomis”, – žada A. Remeika, pernai sėkmingai paleidęs ir asmeninį projektą – pažintinių paskaitų ciklą „Suprasti madą“, kuriame vien per rudenį apsilankė daugiau nei 250 madai neabejingų aistruolių.

Mados verslo instituto partneriai: viešbutis „Pacai“, ISM vadybos ir ekonomikos universitetas, žiniasklaidos grupė „Media bitės“.