Mados verslo instituto sezoną vainikavo teletiltas su Los Andželu

Mados verslo instituto mokymų sezonas uždarytas kontaktų vakaru / D. Kučo nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2019-11-22 10:58
Jau antrasis Mados verslo instituto mokymų sezonas uždarytas kontaktų vakaru, kuriame ir šįkart susitiko ir bendrais iššūkiais bei džiaugsmais dalijosi per šimtą mados verslo bendruomenės narių. Lietuvos mados verslo elitą iš ekrano sveikino vienas įtakingiausių tarptautinės mados pramonės asmenų, Los Andžele ir Londone mados bendruomenę buriantis Stefanas Siegelas. Prieš daugiau nei dešimtmetį jis įkūrė garsiąją e-platformą „Not just a label“, kuri šiandien vienija per 42 000 dizainerių ir nepriklausomų mados prekės ženklų iš viso pasaulio.

Šis kontaktų vakaras vainikavo dar vieną pernai įkurto tarptautinių mokymų projekto – Mados verslo instituto – sezoną. Vietos mados verslininkams edukuoti ir telkti skirtame institute ne tik pavasarį, bet ir rudenį verslo strategijos mokėsi apie 50 lietuviškos mados pramonės atstovų, kostiumo dizainerių ir jų prekių ženklų komandos. Iš viso rudens mokymų sesijos metu projekte dėstė bei savo turtinga patirtimi pasidalijo net 12 mados autoritetų iš Lietuvos bei užsienio. Tarp jų buvo viena žinomiausių dizainerių iš Rytų Europos, tarptautinio pripažinimo sulaukusi ukrainietė Anna October. Master-klases taip pat vedė buvęs leidinio „Financial Times“ mados redaktorius, tokių ženklų kaip „Topshop“ ir „Selfridges“ online turinio strategas Davidas Hayes bei visiems žinomo mados ženklo „Burberry“ skaitmeninę revoliuciją įgyvendinęs IT strategas Craigas Crawfordas. Tiek užsienio, tiek vietos lektorių paskaitos koncentravosi į vieną temą, kuri ir tapo šio mokymų sezono ašimi, – kaip rasti sėkmingo mados verslo formulę skaitmeniniame amžiuje?

Mados verslo instituto mokymų sezonas uždarytas kontaktų vakaru / D. Kučo nuotr.
Mados verslo instituto mokymų sezonas uždarytas kontaktų vakaru / D. Kučo nuotr.

Apie tai buvo ir kontaktų vakarą pradėjusi diskusija, kurioje apie e-komerciją mados versle ir kartu su internetu į mados verslą atėjusias galimybes ir iššūkius kalbėjo jau minėtas C. Crawfordas, ilgametė „Aprangos grupės“ pardavimų ir rinkodaros direktorė Irma Marcinkienė, taip pat Londone gyvenanti technologijų verslininkė Vilija Butėnienė. Diskusiją pradėjo pasijungimas iš Los Andželo, kur šiuo metu gyvena S. Siegelas, vieno sėkmingiausių online mados verslo projektų „Not just a label“ įkūrėjas. Jį kalbino vakaro šeimininkai, Mados verslo instituto įkūrėjai Ieva Zubavičiūtė (agentūra „Fashion bloc“, Londonas) ir Arnoldas Remeika (edukacinis projektas „Suprasti madą“, Vilnius).

Po oficialios kontaktų vakaro dalies susirinkusieji turėjo galimybę susipažinti, apsikeisti vizitinėmis kortelėmis, pakalbėti apie bendradarbiavimo galimybes, o MVI studentai – ypatingą progą pabendrauti su mados pasaulio autoritetais, investuotojais, verslo konsultantais, žiniasklaidos vadovais, verslo akademikais, matomais mados pasaulio veidais. 

Mados verslo instituto mokymų sezonas uždarytas kontaktų vakaru / D. Kučo nuotr.
Mados verslo instituto mokymų sezonas uždarytas kontaktų vakaru / D. Kučo nuotr.

Projekto organizatorius A. Remeika taip aiškina kontaktų vakaro svarbą: „Mūsų tikslas – sujungti kūrėjus su vadybininkais, verslus su investuotojais ir konsultantais, įmones su talentingais darbuotojais, ir visiems sukurti galimybę keistis patirtimis, nuomonėmis ir kontaktais. Tai yra jau antrasis kontaktų vakaras, ir šią tradiciją būtinai tęsime kitąmet, o taip pat toliau vyks ir mūsų mokymai, nes jau aišku – jų mados bendruomenei labai reikia.“

Jo kolegė, Mados verslo instituto bendraįkūrėja I. Zubavičiūtė įsitikinusi, kad geriausias įrodymas, jog šis projektas turi prasmę, – ne tik augantis dalyvių skaičius, bet ir esamų rėmėjų lojalumas bei naujų atsiradimas. „Štai kontaktų vakaro mecenatu jau antrą kartą tapo „Aprangos grupė“ ir jų e-parduotuvė „Soulz.lt“, ne pirmą sezoną iniciatyvą remia prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“, viešbutis „Pacai“ restoranas „14 Horses“, o šį rudenį prisijungė ir advokatų kontora „TGS Baltic“, - pasakoja I. Zubavičiūtė. - Kartu auginame brandžią mados verslo bendruomenę, kuriai jau kurį laiką stigo tiek profesinių žinių, tiek kolegiško vieningumo.“ 

Kaip ir pirmą kartą šių metų gegužę, taip ir šįkart kontaktų vakare dalyvavo mados bendruomenės grietinėlė – nuo didžiausių gamintojų, prekybos tinklų, investuotojų ir žiniasklaidos vadovų  iki dizainerių, stilistų ir nuomonės formuotojų.

Žmonės.lt

Temos:

Mada Verslas

Naujausi straipsniai