Pirmasis Mados verslo instituto sezonas uždarytas vizitinių kortelių lietumi – trečią ir paskutinį šį pavasarį mokymų renginį vainikavo kontaktų vakaras, kurio metu mados verslo bendruomenė susitiko su mados pasaulio autoritetais, investuotojais, verslo konsultantais, žiniasklaidos vadovais, verslo akademikais, matomais mados pasaulio veidais.
Mados verslo bendruomenei edukuoti ir telkti skirtas Mados verslo institutas, kuriame šį pavasarį verslo strategijos mokėsi apie 40 lietuviškos mados pramonės atstovų, kostiumo dizainerių ir jų prekių ženklų komandos, atsisveikino iki rudens. Iš viso pavasarinės studijų sesijos metu projekte sudalyvavo 12 lektorių, tarp kurių tokie tarptautinio mados verslo autoritetai kaip karalienės Elžbietos II ordinu už nuopelnus madai apdovanota Alison Lowe MBE, du dešimtmečius prekių ženklams „Maxmara“ ir „Guess“ vadovavęs Luca Donnini, ilgametė prekės ženklo „Burberry“ viceprezidentė plėtrai, taip pat pirmoji pastaraisiais metais daug dėmesio sulaukusio ženklo „Roksanda“ generalinė direktorė Carmela Acampora.
Ši iš Londono atskridusi garsi konsultantė dalyvavo ir kontaktų vakarą atidariusioje diskusijoje „Plėtros ir investicijų galimybės lietuviškiems prekės ženklams“, kurioje savo nuomones taip pat išsakė tokie kviestiniai svečiai kaip Ilona Šimkūnienė („Aprangos grupės“ pirkimų direktorė), Donatas Keras (investuotojas, „Practica Capital“) ir Eglė Opeikienė („March Design“ generalinė direktorė).
Po oficialios kontaktų vakaro dalies susirinkusieji turėjo galimybę susipažinti, apsikeisti vizitinėmis kortelėmis, pakalbėti apie galimus bendrus projektus. Mados verslo instituto įkūrėjai ir kontaktų vakaro organizatoriai Arnoldas Remeika („Suprasti madą“, Vilnius) ir Ieva Zubavičiūtė („Fashion Bloc“, Londonas) taip aiškina kontaktų vakaro svarbą: „Mūsų tikslas – sujungti kūrėjus su vadybininkais, įmones su talentingais praktikantais, verslus su investuotojais ir sukurti galimybę keistis nuomonėmis ir vizitinėmis kortelėmis. Vakaro metu su mūsų mokymų dalyviais supažindinome ir ISM vadybos ir ekonomikos universiteto verslo studentus, kurie nori atlikti praktiką mados versle ir taip prisidėti prie lietuviškų prekių ženklų sėkmės istorijų kūrimo.“