Mados prognozuotoja M. Palaikytė: ryškėja tendencija, kuri turės milžinišką įtaką vestuvių verslui

Marija Palaikytė / Asmeninio archyvo nuotr.
Marija Palaikytė / Asmeninio archyvo nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-02-23 09:48
AA

Renginyje „L'Oréal Professionnel Baltic Bridal Fashion Show“ ryškiausi Baltijos šalių dizaineriai ir mados namai pristatė naujausias 2018 metų vestuvinių suknelių kolekcijas, plaukų stilistai – madingiausias šukuosenas, visažistai – makiažus. Kartu su kitais svečiais reginį stebėjo ir mados tendencijų prognozuotoja Marija Palaikytė. Ji vestuvinių madų pasaulyje pastebi vis ryškėjančią naują tendenciją, ateityje turėsiančią milžinišką įtaką vestuvių versle.

Ryškėja nauja tendencija

Karščiausias naujienas akylai sekanti mados tendencijų prognozuotoja Marija Palaikytė pastebi, kad vestuvių mada pagaliau pabudo iš amžinojo miego. Šiuolaikinė nuotaka diktuoja naujus dinamiškus vestuvių mados pokyčius, atspindinčius modernumo kupiną laikotarpį.

„Pasaulyje ryškėja tendencija, ateityje atliksianti didžiulį vaidmenį vestuvių versle. Moterys tuokiasi kur kas vėliau, o tai daro milžinišką įtaką ne tik stiliaus laisvei, bet ir siluetų tendencijoms. Vestuvių mados ateitis – brandi nuotaka“, – pasakojo ji.

Mados tendencijų prognozuotoja-analitikė atkreipia dėmesį, kad mada yra sukurta žmonių ir skirta žmonėms, tad, jei kinta vartotojų gyvenimo būdas, kinta ir mados tendencijos.

„Žmonės kuria šeimas vėliau, šiuolaikiniai jaunavedžiai yra veržlūs, kūrybiški žmonės, norintys laisvės plačiąja prasme. Tad tradicijos tampa ne vestuvių pagrindu, o žavingu prieskoniu. Dėl to šventinė atmosfera ir galiausiai vestuvinė apranga virsta vis drąsesnė ir kūrybiškesnė.“

Kūrėja Agnė Deveikytė pristatė vestuvinių apdarų kolekciją / Gretos Skaraitienės nuotr.

Nebijo griauti stereotipų

Antrajame Baltijos šalių mados renginyje talentingi lietuvių dizaineriai naujausias savo kolekcijas taip pat skyrė drąsioms ir nebijančioms išsiskirti šiuolaikinėms nuotakoms. Išskirtines kolekcijas pristatė Robertas Kalinkinas, Agnė Deveikytė, Raimonda Silė, Aida Kapočiūtė, Airida Skrickienė bei Lietuvoje įsikūrusios DIVA studija, RC mados studija ir „Zolotas Baltic“. Taip pat vestuvines sukneles pristatė Baltarusijoje įsikūrę mados namai „Mugako“ bei „Anastasia Falkovich“, Latvijos dizainerė Dace Bachmann, estų papuošalų dizainerių darbus pristatė mados tinklaraštis WURUHI.

Supažindindami su vestuvinių bei vakarinių suknelių tendencijomis Lietuvos, Latvijos, Baltarusijos dizaineriai ir mados namai griovė nusistovėjusius stereotipus ir suvokimą apie tobulą nuotaką. Mados tendencijų prognozuotoja atkreipia dėmesį, kad rinkdamosis vestuvinį įvaizdį bei aksesuarus poros vis drąsiau įtraukia naujausias populiariausias mados tendencijas, eksperimentuoja su netikėtais siluetais, asimetrija.

„Balta jau seniai nebe vienintelė vestuvinio įvaizdžio spalva: nuotakos drąsiai renkasi įvairius pastelinius atspalvius ar net juodą bei raudoną. Pati suknelė neretai keičiama kostiumėlio ar kelnių deriniu. Vestuvinė mada net įsileidžia ilgaaulius ar sportinius elementus pabrėžiančius aksesuarus.“

Naujausios mados tendencijos atspindi modernumo kupiną laikotarpį, į madą grįžo trumpos, spalvotos ar gėlių, kaspinų ir kitomis kompozicijomis puoštos vestuvinės suknelės. Garsiausių pasaulio mados namų pristatytos naujausios vestuvinių suknelių kolekcijos aiškiai atspindi pagrindines 2018 metų vestuvinių suknelių mados tendencijas.

Dizainerės Airidos Skrickienės vestuvinių suknelių kolekcija (47 nuotr.)
+41

Pagal pademonstruotas 2018 metų naujausias vestuvinių suknelių kolekcijas, karaliaus kostiumėliai, tradicinę baltą spalvą keičiančios ryškios arba pastelinės spalvos vestuvinės suknelės, bus naudojami etnografiniai motyvai, kuriamos dviejų dalių, trumpos arba gėlėmis puoštos suknelės, trikotažinių marškinėlių ir pūsto sijono miksas, V formos iškirptė, blizgus audinys, nuotaka, vilkinti smokingo tipo suknele su šortais, suknelėmis tapę švarkai.

„Taigi, pagal naujausias tendencijas būsimoms nuotakoms siūloma rinktis aukso ar kūno spalvos, taip pat rožinius atspalvius, vis dažniau eksperimentuojama su „nuogos suknelės“ įvaizdžiu, kai tarsi per šydą apnuoginamas kūnas, – pasakojo M. Palaikytė. – Išskirtiniai šių metų suknelės elementai: gausu kaspinų detalių, asimetrijos bei dizaino sprendimų aukštu kaklu. Visgi, jei nuotakos akivaizdžiai darosi vis drąsesni, to paties palinkėčiau ir vyrams. Juk vestuvės – dviejų žmonių meilės triumfas, tad stilinga turėtų būti ne nuotaka, o pora!“

Lietuvos ir Graikijos prekės ženklo „Zolotas Baltic“ vestuvinių suknelių kolekcija (19 nuotr.)
+13