„Mados infekcija“ – nuodėmės vertas penktadienis!

"Mados Infekcijos" akimirkos / Tautvydo Stuko nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2018-02-22 19:05
Geidžiamiausią metų spalvą kasmet skelbia „Pantone Color Institute“, bet „Mados infekcija“ nesikuklina diktuodama savo madas ir XX-ąjį festivalį pasitinka ryškiai – oranžinė kaukolė mieste švies iš tolo!

Pasitvirtinus meteorologų prognozėms, šiemet kartu su „Mados infekcija“ balandžio 13–14 dienomis pagaliau ateis pavasaris. Nors yra tikinčių, jog būtent penktadienį Adomas ir Ieva buvo išvaryti iš Rojaus, prietarais apipinta simbolinė data negąsdina – „Mados infekcijos“ organizatoriai drąsiai žada nuodėmės vertą ne tik penktadienį, bet ir visą savaitgalį.

Festivalio vietos pakeisti negalima – „Mados infekcija“ tradiciškai okupuos Šiuolaikinio meno centro erdves, kurių transformacija akį rėš kiekvienam, o frazė „vaizdas pro rožinius akinius“ įgaus fizinį kūną.

Tautvydo Stuko nuotr.
Tautvydo Stuko nuotr.

neFORMATAS

„Ilgą laiką tik privilegijuotiesiems prieinamos Niujorko ir Paryžiaus madų savaitės, pradėjusios dusti nuo savo uždarumo, pernai kaip didžiausią naujieną pristatė galimybę žiūrovams įsigyti bilietus į madų šou. Organizuodami „Mados infekciją“ nuo pat pradžių konstravome kitokį modelį: kūrėme neformalią atmosferą ir buvome atviri visiems besidomintiems. Intuicija ir gerai apgalvota strategija padėjo visada būti koja priekyje. Sulaukti XX-ojo festivalio Lietuvoje – nepaprastai daug. Idėjų ir kūrybinių užmojų mums niekada netrūksta, o ekonominius iššūkius kartu su beveik nepasikeitusia komanda ir ištikimais rėmėjais įveikėme stoiškai,“ – sako „Mados infekcijos“ idėjinė vadė Sandra Straukaitė.

Mariaus Žičiaus/Žmonės.lt nuotr.
Mariaus Žičiaus/Žmonės.lt nuotr.

DOVANĄ – parsipūsk!

Nerašyta „Mados infekcijos“ taisyklė: niekada nedaryti kaip pernai. Tačiau vienas dalykas nesikeičia nuo 1999-ųjų – tai dizainerio Aido Urbelio kurtas logotipas. Nors festivalio prodiuserė Renata Mikailionytė prisimena, kaip daugelis bandė įtikinti pakeisti drąsią logotipo grafiką, ilgainiui rinkodaros specialistai pripažino, jog tai vienas geriausiai atpažįstamų lietuviškų prekių ženklų.

„Logotipas yra mūsų konstanta ir atspirties taškas. Jo išraiškingas charakteris leidžia kasmet sukurti po naują, įdomų plakatą, kuris gali tapti stilinga interjero puošmena. Liūdna matyti nykiai tuščias šiuolaikinių naujakurių interjerų sienas, kai vietoj paveikslo mieliau perkamas fotelis. Žinant, kad beveik 90 procentų lietuvių turi nuosavą būstą, kiekvienam dovanojame šių metų „Mados infekcijos“ plakatą, kurio dizainerė – Laura Grigaliūnaitė. Tegu būstas tampa namais, kuriuose menas bus toli gražu ne paskutinėje vietoje,“ – linki Sandra Straukaitė.

Plakatą parsisiųsti galima čia: https://we.tl/Rd9eOlVmmF.

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai