„Mados infekcija“ kartu su kultūriniu judėjimu „Kalba plytos“ perrengs Lietuvos barmenus

„Mados infekcijos“ dizainerės Ugnės Martinaitytės ir kultūrinio judėjimo „Kalba plytos“ bendros kūrybos džemperiais / Tautvydo Stuko nuotr.
„Mados infekcijos“ dizainerės Ugnės Martinaitytės ir kultūrinio judėjimo „Kalba plytos“ bendros kūrybos džemperiais / Tautvydo Stuko nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-04-19 11:36
AA

Jau visai netrukus Lietuvos barmenai pasipuoš „Mados infekcijos“ dizainerės Ugnės Martinaitytės ir kultūrinio judėjimo „Kalba plytos“ bendros kūrybos džemperiais. Ką tik „Mados infekcijoje“ savo naujausią kolekciją pristačiusi dizainerė Ugnė Martinaitytė festivalio metu rūpinosi ne tik pasirodymu ant podiumo – po renginio ištuštėjusioje didžiojoje Šiuolaikinio meno centro salėje vyko žaisminga fotosesija.

Šios iniciatyvos tikslas – išlaisvinti Lietuvos barmenus iš vienodų marškinėlių ir papuošti taip, kad pasitinkant svečius jie kurtų svetingą nuotaiką.

„Įvairios kolaboracijos mano kūryboje nėra naujiena – man visuomet malonu sulaukti įvairių kūrybinių pasiūlymų ir priimti naujus iššūkius. Šįkart aplinkybės buvo labai įtemptos, laiko nedaug, tačiau negalėjau atsispirti savo drabužiais papuošti Lietuvos barmenus. Pastebiu, kad pasilinksminimo vietose barmenų įvaizdis darosi ryškesnis, kai kur galime išvysti ir labai solidžiai atrodančių barmenų, tačiau šiuo metu vyrauja mada, kur svarbiausia – patogumas, funkcionalumas ir detalės, tinkančios prie įvairaus stiliaus,“ – sako dizainerė Ugnė Martinaitytė.

„Mados infekcijos“ dizainerės Ugnės Martinaitytės ir kultūrinio judėjimo „Kalba plytos“ bendros kūrybos džemperiais. / Tautvydo Stuko nuotr.

Patys iniciatyvos autoriai pastaruoju metu intensyviai ieško galimybių, kaip praturtinti žmonių laisvalaikį – prisideda prie barų kultūros vystymo, dalyvauja kultūriniuose renginiuose, kalbina įkvepiančius žmones, dalinasi įdomiomis istorijomis. Visa tai skatina turiningo laisvalaikio poreikį, padeda naujai įvertinti nusistovėjusius įpročius, atrasti naujų pomėgių.

Dizainerė Ugnė Martinaitytė sukūrė 2 skirtingus džemperių modelius, vienas jų – su dviem spalvinėmis alternatyvomis. Dizainerės ženklu OHMY pažymėtuose drabužiuose atsiskleidžia sportiški, gatvės stiliaus elementai, tad ne išimtis ir šįkart. „Sujungėme du skirtingus audinius – medvilnę ir džinsą – pridėjome ir funkcionalias kišenes su grubiais užtrauktukais. Plytų raudonumo elementai darniai kontrastuoja su klasikiniais tamsiais atspalviais, o unisex modeliai garantuoja, kad su šiais drabužiais gerai jausis įvairių dydžių ir stiliaus žmonės,“ – kūrybinius sprendimus komentuoja dizainerė.

„Mados infekcijos“ dizainerės Ugnės Martinaitytės ir kultūrinio judėjimo „Kalba plytos“ bendros kūrybos džemperiais. / Tautvydo Stuko nuotr.
„Mados infekcijos“ dizainerės Ugnės Martinaitytės ir kultūrinio judėjimo „Kalba plytos“ bendros kūrybos džemperiais. / Tautvydo Stuko nuotr.

Paklausta, ar niekada nesvajojo atidaryti savo barą, Ugnė Martinaitytė prisipažįsta: „Kelis kartus galvojau apie tai, bandžiau įsivaizduoti vietą, kurioje susijungtų kelios profesijos. Tai būtų vieta, kurioje žmonės mėgsta leisti laiką, rengti kūrybines dirbtuves ar degustacijas. Vienoje erdvėje įsikurtų drabužių dizainas, dviračiai ar kitos pramogos. Pasigendu tokios vietos Vilniuje, nors Europoje toks modelis sparčiai populiarėja.”

Geras barmenas, pasak U. Martinaitytės, yra toks kuris sugeba pajusti užsukusio svečio nuotaiką ir bendravimo būdą, suranda kelią jį prisijaukinti. Būna draugas, kai jo reikia, arba leidžia pamedituoti su savimi, kai norisi erdvės. Šie dalykai pirmiausiai atsipinti pažvelgus į bendrą įvaizdį, ir tik po to priimi sprendimą – pradėti su juo pokalbį ar ne.

„Mados infekcijos“ dizainerės Ugnės Martinaitytės kurti džemperiai (6 nuotr.)