Madonna vėl sėda į režisierės kėdę – kurs tikra istorija paremtą filmą apie baleriną

Madonna / „Scanpix“ nuotr.
Madonna / „Scanpix“ nuotr.
Šaltinis: „Žmonės“
2018-04-04 08:00
AA

Po trijų visuotinai kritikuotų mėginimų (nuo pastarojo praėjo penkeri metai) Madonna (59) prisiminė seną aistrą ir nusprendė grįžti į kino režisierės krėslą. Vėl imsis sudėtingo projekto – balerinos Michaelos DePrince (23) biografijos.

Gal ir be reikalo taip užsimota: juk sakoma, jog trumpiausias – vos 17 minučių trunkantis – nespalvotas darbas „Secret Project Revolution“, kuriame samprotaujama apie menininko laisvę ir žmogaus teises, labiausiai pavykęs iš visos dainininkės ir režisierės filmografijos. Kur kas mažiau pasisekė debiutinei nedidelio biudžeto komedijai iškalbingu pavadinimu „Ištvirkimas ir išmintis“. Bet ir romantinė drama „Mes tikime meile“ – į kino ekranus perkelta karaliaus Eduardo VIII ir Wallis Simpson meilės istorija, kurią Madonna pati finansavo ir kuri buvo pompastiškai pristatyta Venecijos kino festivalyje (ir net nominuota „Oskarui“ už kostiumų dizainą), pernelyg nesužavėjo nei žiūrovų, nei kritikų.

Naujoji juosta „Taking Flight“ („Kylant“) irgi remsis tikra istorija, pasakos, kaip našlaitė iš Siera Leonės Mabinty Bangura tapo balerina Michaela DePrince, kuri šiuo metu – Olandijos nacionalinio baleto trupės solistė.

2014 metais pasirodžiusią autobiografinę knygą „Taking Flight: From War Orphan to Star Ballerina“ („Kylant. Nuo karo našlaitės iki baleto žvaigždės“) jaunai moteriai padėjo parašyti mama Elaine. Mabinty buvo ketveri, kai dvidešimt septintąją mergaitę, kaip vaikas vadintas prieglaudoje, įdukrino ir visus kelius atvėrė amerikiečių žydų pora iš Naujojo Džersio. Biologiniai mažylės tėvai žuvo pilietinio karo ugnyje metai prieš jai patenkant į prieglaudą.

Išskirtinė istorija, išskirtiniai memuarai – nenuostabu, kad kino studija MGM įsigijo teisę juos ekranizuoti. Ir nenuostabu, kad prodiuseris Leslie Morgensteinas pasiūlė ją Madonnai, kuriai Afrikos našlaičių problemos itin aktualios, juk ketvertas iš šešių jos vaikų – įvaikinti Malavyje.

2008-aisiais ji parašė dokumentinio filmo „Esu, nes esame mes“ scenarijų ir prodiusavo juostą, pasakojančią apie daugiau kaip milijoną Malavio vaikų, kurie likusių našlaičiai po AIDS epidemijos. Gal temos išmanymas padės Madonnai ir prie naujojo projekto.