Pažymėkite klaidą tekste pele, paspaudę kairįjį pelės klavišą

Pažintis su „Chanel“: kelionė, privertusi Agnę Jagelavičiūtę iš naujo pamilti madą

Agnė Jagelavičiūtė Prancūzijoje Interviu
Asmeninio archyvo nuotr. / Agnė Jagelavičiūtė Prancūzijoje
Šaltinis: Žmonės.lt
0
A A

Neseniai iš Prancūzijos pajūrio grįžusi vyriausioji žurnalo „Aš Ikona“ redaktorė Agnė Jagelavičiūtė juokauja: – „Jaučiuosi tarsi praplauta galva“. Pasak Agnės, kelionės metu ji ne tik pasisėmė įkvėpimo, bet ir iš naujo pamilo madą.

O kaipgi kitaip – į viešnagę Prancūzijoje A. Jagelavičiūtę pasikvietė ne kas kitas, o garsiųjų „Chanel“ mados namų atstovai.

Koks buvo šios kelionės tikslas?

Naujo „Chanel“ kvapo pristatymas.

Asmeninio archyvo nuotr./Agnė Jagelavičiūtė Prancūzijoje
Asmeninio archyvo nuotr./Agnė Jagelavičiūtė Prancūzijoje

Minėjote, kad jūs buvote vienintelė atstovė iš Baltijos šalių. Kaip manote, kodėl „Chanel“ išsirinko būtent jus? Nustebote gavusi tokį kvietimą?

Kai mane oro uoste pasitiko asistentė, kurios užduotis buvo rūpintis visais mano poreikiais, pirmas dalykas, kurio jos paklausiau: – „Kodėl aš?“.

Ji man atsakė, kad „Chanel“ mane seka socialiniuose tinkluose, kad jiems yra artimas mano požiūris į stilių. Influencerė – dažniausiai būna graži mergina, kuri dalijasi gražiomis nuotraukomis, tačiau ne visuomet daro įtaką visuomenei. O aš esu žurnalo redaktorė, stilistė. Tikriausiai šie faktoriai irgi turėjo įtakos „Chanel“ apsisprendimui.

Labiausiai aš nustebau, kai gavau pirmąjį laišką. Tuo metu buvau Amerikoje, ten daug dirbome su „Aš Ikona“ komanda. Gavusi laišką nuo „Chanel“ nepuoliau į jį atsakinėti. Žmonės man sakė: – „Bent atrašyk, kad esi išvažiavusi“.
Tuo metu aš galvojau, kad viskas, kas čia vyksta – nesąmonė. Tačiau kai jiems pasakiau, kad atvyksiu – jie iš karto nupirko man bilietus ir sutvarkė visus kelionės rūpesčius. Per šią išvyką neišleidau nė vieno cento.

Kaip atrodė jūsų dienotvarkė?

Dienotvarkė buvo sudėliota kas valandą. Kadangi man pastaruoju metu buvo komandiruočių maratonas – nedegiau noru vėl kažkur išvykti, buvau pervargusi.

Tačiau ši kelionė pavirto atostogomis. Viskas buvo padaryta tam, kad būtų malonu. Reikėjo tiesiog valgyti, sėdėti gražiose aplinkose ir džiaugtis pristatymais – viskas buvo pakišta po nosimi. Negaliu apsimetinėti – tai vienas maloniausių darbų, kuriuos gyvenime teko daryti.

Asmeninio archyvo nuotr./Agnė Jagelavičiūtė Prancūzijoje
Asmeninio archyvo nuotr./Agnė Jagelavičiūtė Prancūzijoje
Asmeninio archyvo nuotr./Agnė Jagelavičiūtė Prancūzijoje
Asmeninio archyvo nuotr./Agnė Jagelavičiūtė Prancūzijoje

Kokie žmonės keliavo kartu su jumis?

Mūsų grupėje buvo 30 žmonių, o tokių grupių iš viso buvo keturios. „Chanel“ į šią kelionę pasikvietė įvairiausių žmonių susijusių su įvaizdžio verslu: mano grupėje buvo vokiečių „Elle“ grožio redaktorė, čekų „Vogue“ grožio redaktorė, keletas influencerių iš Čekijos, graikų „InStyle“ grožio rektorė ir daugelis kitų su mados pasauliu susijusių žmonių.

Gal išvykoje užmezgėtė naudingų pažinčių?

Nepasakyčiau, kad mes labai pažindinomės, tiesiog linksmai leidome laiką. Aš nebetikiu, kad šiais laikais dar yra naudingos kažkokios pažintys – jeigu tau reikia tam tikro žmogaus – imi jam ir parašai. Mes gyvename demokratiškame pasaulyje, kuriame reikėtų pamiršti „geros pažinties“ faktorių. Darbas padeda atidaryti visas duris.

Ar „Chanel“ jus sukvietė tam, kad apie naujus kvapus papasakotumėte socialiniuose tinkluose?

Be abejonės jie turėjo lūkesčių, kad tu paskleisi žinią apie jų gaminį. Tačiau jie nepriverčia tavęs įsipareigoti. Aš neįsipareigojau jiems sakyti, kad jų nauji kvepalai skaniai kvepia. Tačiau mano šios vasaros kvapas bus vienas iš tų kvepalų. Man jie žiauriai patiko.

Mes susipažinone ir su pagrindiniu „Chanel“ parfumeriu Olivier Polge. Labai smagu, kad kvapų pristatymas buvo kamerinis – mūsų buvo apie10 žmonių. Iš „Chanel“ mados namų, iš mados pasaulio ir apskritai iš prancūzų – tikiesi begalinio snobizmo. Tačiau nieko panašaus!

Asmeninio archyvo nuotr./Agnė Jagelavičiūtė ir Olivier Polge
Asmeninio archyvo nuotr./Agnė Jagelavičiūtė ir Olivier Polge

Aplinka buvo be galo demokratiška, šilta. Nereali estetika, viskas labai skoninga. Jie žiauriai stipriai išlaiko „Chanel“, pačios Gabrielles liniją, kuri yra kitokia nei visi. Jos asmenybė – paprasta ir tuo pačiu ne paprasta. Tai ir atsispindi jų kūryboje.

Pati tikrai neperku „Chanel“ drabužių – aš jų neįperku. Tačiau kvepalai ir kosmetika yra prieinamiausi liukso klasės produktai.

Ar ši kelionė įkvėpė jus, kaip stilistę?

Įkvėpė ir dar kaip! Aš visą gyvenimą dirbu su drabužiais, todėl nenuostabu, kad bėgant laikui atbunki ir viskas nusibosta. Maždaug metus aš visiškai nebejaučiau jokio malonumo užsiimti stiliaus klausimais.

Aš nebedalyvavau jokiuose stiliaus rinkimuose, nėjau į renginius...O dabar, aš jaučiuosi praplauta galva ir atgimusi šiuo klausimu. Man vėl malonu ir įdomu dirbti su stiliumi.

Pažymėkite klaidą tekste pele, paspaudę kairįjį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Komentarai
Parašykite atsiliepimą apie Žmonės.lt