Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Nuo baigiamojo darbo idėjos iki mados epicentro: jaunasis dizaineris apie „THSMN“ ženklo pradžią, įkvėpimą ir Monte Karlą

„THSMN“ dizaineris Interviu
„THSMN“ dizaineris David Movsisian
Šaltinis: Žmonės.lt
0
A A

Lietuvos mados pasaulio senbuvių gretas vis dažniau papildo jaunų ir talentingų dizainerių kuriami drabužių ženklai. Vienas ryškiausių ir labiausiai akį traukiančių ženklų yra „THSMN“. Šis pavadinimas kelia ne tik daug klausimų, bet ir slepia autentiškas idėjas, apie kurias šiandien pasakoja jaunasis drabužių kūrėjas David Movsisian.

Kaip pradėjai domėtis mada?

Mada pradėjau domėtis dar vaikystėje. Tiek tuomet, tiek dabar, mada man buvo ir yra saviraiškos būdas. Tiesa, mada man siejasi ne tik su drabužiais, bet ir muzika, kurios klausai, žmonėmis, kurie tave supa.

Kaip tavo gyvenime atsirado „THSMN“?

Pats „THSMN“ ženklas gimė dar studijų laikais, kuomet kartu su kursioke Brigita kūrėme savo baigiamąjį darbą. Tačiau „THSMN“ nebuvo tik baigiamasis darbas, tai buvo kažkas, ko nesinorėjo paleisti. Taigi, po universiteto baigimo dirbau ir tobulinau jį toliau.

David Movsisian
David Movsisian

Kodėl pasirinkote tokį mistišką prekės ženklo pavadinimą?

Iš tiesų, ieškojome įdomių, įsimenančių frazių, kurios gerai skambėtų ir trauktų akį. „THSMN“ verčiasi kaip „this is mine-ish“, būtent dalėlė „ish“ mus užkabino. „Ish“ atskleidžia tikrai didelę dalį kuriamų drabužių idėjos. Kai žmogus įsigija drabužį, jis jam visiškai priklauso, tačiau „ish“ nurodo, kad kartu jam priklauso ir dizainerio idėja, mintis. „THSMN“ yra ne tik drabužiai, bet ir idėja, mintis.

Kokia yra tavo kuriamų drabužių idėja?

Pirmiausia, labai svarbu yra ryšys tarp manęs, kūrėjo ir kliento. Norisi, kad santykis būtų suasmenintas, o klientas jaustųsi išskirtinis ir turintis autentišką sąryšį su „THSMN“, todėl kiekvienas drabužis yra vienetinis, jis yra subtiliai numeruojamas. Kalbant apie pagrindines kuriamų drabužių idėjas, reikia paminėti, kad kiekviena kolekcija yra susiejama su tam tikrais laiko sukurtais reiškiniais, atspindi tam tikro miesto veidą, meną, laiką, istoriją. Sankt Peterburgas – kvapą gniaužiantys meno kūriniai, Hong Kongas – mafijos atsiradimas, Monte Karlo – prabangos įsikūnijimas.

Dizaineris David Movsisian
Dizaineris David Movsisian

Kas yra tavo įkvėpimas?

Labiausiai mane įkvepia gatvės mada ir hip–hop kultūra. Tokie prekės ženklai kaip „Off–White“, Pharell Williams kuriamos kolaboracijo bei „Vetements“ yra vieni svarbiausiu gatves stiliaus mados diktatorių, kurie kuria kažką nematymo ir, žinoma, įkvepia.

Dažnai pastebima, kad lietuviai nemėgsta išsiskirti drabužiais su ryškiomis spalvomis, detalėmis. Kaip manai, ko trūksta lietuvių stiliui?

Manau, kad lietuviams amerikietiška kultūra yra galbūt ne tiek svetima, kiek per daug iššaukianti. Lietuviai mados atžvilgiu tikrai išlieka konservatyvūs ir labiau linkę skęsti pilkoje masėje nei išsiskirti. Tačiau bėgant laikui galima pastebėti, kad gatves užlieja vis daugiau spalvų, lietuviai lėtai, bet tampa vis drąsesni. Tikiuosi, jog laikui bėgant lietuviai taps žymiai liberalesni ir laisvesni.

Dizainerio David Movsisian kūrybinė komanda
Dizainerio David Movsisian kūrybinė komanda

Lietuvoje yra tikrai daug talentingų dizainerių, kuriems iki stipraus prekinio ženklo tettrūksta masinio pripažinimo.

Kaip „THSMN“ atrodys ateityje?

Ir toliau stengsiuosi įgyvendinti visas savo idėjas bei įsitvirtinti Lietuvos mados pasaulyje, o jau po to pradėsiu galvoti ir apie didesnius tikslus.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Mada
Parašykite atsiliepimą apie Žmonės.lt