Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Edita Vilkevičiūtė tapo „H&M“ reklaminės kampanijos veidu

Edita Vilkevičiūtė
„H&M“ nuotr. / Edita Vilkevičiūtė
Šaltinis: Žmonės.lt
0
A A

Lietuvių supermodelis Edita Vilkevičiūtė tapo naujos „H&M“ sezoninės kampanijos veidu. Edita jau daugybę metų dirba kartu su „H&M“ ir yra pasirodžiusi ne vienoje prekės ženklo reklaminėje kampanijoje, tarp kurių – ir specialios „Jimmy Choo for H&M“ kolekcijos įvaizdinė fotosesija bei daugelis kitų.

Šįkart Edita pristato švelnia nostalgija alsuojančią drabužių kolekciją, kurioje moteriški siluetai pinasi su vyriško kirpimo įkvėptais gaminiais, o klasikiniai žemės tonai derinami su spalvingais gėlių raštais.

Kampanijos nuotraukos įamžintos Jungtinių Valstijų vakarus primenančioje aplinkoje, kuri suteikia ypatingą šilumos pojūtį.

„H&M“ nuotr./Edita Vilkevičiūtė
„H&M“ nuotr./Edita Vilkevičiūtė

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Žmonės.lt