Madą lankytis renginiuose kuria influencerių atsiliepimai „Instagrame“

Dijora Petrikonytė/Asmeninio archyvo nuotr.
Dijora Petrikonytė/Asmeninio archyvo nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2019-05-15 10:30
AA

Per beveik porą mėnesių, kuomet veikia „Tiketa“ renginių ambasadorių tinklas, bilietų platinimo bendrovės kvietimu apsilankyti viename ar kitame renginyje visoje Lietuvoje renginių ambasadoriai pasinaudojo jau kelis šimtus kartų.

„Labai džiaugiamės didžiuliu žmonių susidomėjimu šiuo projektu ir noru prisijungti prie ambasadorių tinklo. Turime renginių ambasadorių kone visuose didžiuosiuose šalies miestuose, tačiau jų tinklą nuolat plečiame, tad kviečiame jungtis ir naujus žmones. Mūsų gretose yra ir vos per 3 tūkst. sekėjų turinčių socialinių tinklų naudotojų, ir tokių, kurių sekėjų skaičius artėja prie 100 tūkst.“, – sėkmingu projekto startu džiaugiasi bendrovės „Tiketa“ marketingo vadovė Živilė Koncevičienė.

Šiuo metu „Tiketa“ renginių ambasadorių tinklą sudaro apie šimtas asmenų, kurių kiekvienas savo asmeninėje paskyroje socialiniame tinkle „Instagram“ turi ne mažiau 3 tūkst. sekėjų.

Dijora Petrikonytė/Asmeninio archyvo nuotr.

„Nusprendžiau tapti „Tiketa“ renginių ambasadore dėl to, kad tai yra puiki galimybė nemokamai lankytis įvairiausiuose renginiuose, į kuriuos galbūt pati negalėčiau įsigyti bilietų. Tai yra galimybė linksmai ir nemokamai leisti laiką su draugais ar artimaisiais, taip pat praturtinti savo socialinių tinklų turinį nuotraukomis iš renginių“, – privalumus įvardina renginių ambasadore tapusi Silvija Maliuk, kurios paskyrą socialiniame tinkle „Instagram“ seka per 11 tūkst. šio tinklo naudotojų.

Jai antrina Dijora Petrikonytė, šiuo metu turinti beveik 37 tūkst. sekėjų. Jau trijuose dideliuose renginiuose kaip „Tiketa“ renginių ambasadorė apsilankiusi mergina sako, kad šis užsiėmimas „yra nuostabi patirtis, puikus būdas praleisti gerai laika su draugais ir šeima“.

Renginyje apsilankę renginių ambasadoriai yra prašomi įspūdžiais pasidalinti savo paskyroje socialiniame tinkle. Ž. Koncevičienė tikina, kad tokiu būdu siekiama ne tik plačiau paskleisti žinią apie renginį socialiniuose tinkluose, bet ir formuoti šalies visuomenės įpročius bei kurti madą.

Dijora Petrikonytė/Asmeninio archyvo nuotr.

„Dalyvaudami tarptautinėse konferencijose, į kurias susirenka renginių organizatoriai, bilietų platintojai, arenų ir kitų salių valdytojai, įsitikinome, kad lankymosi renginiuose įpročiai keičiasi visame pasaulyje. Žiūrovai mėgsta savo įspūdžiais – ir gerais, ir ne tokiais gerais – dalintis socialiniuose tinkluose. Todėl norime aktyviausius vartotojus suburti į vieną ratą, kuris padėtų stebėti renginius ne tik jų sekėjams, bet ir mums patiems. Žinoma, šie žmonės yra ir nuomonės formuotojai, influenceriai, tad tai puikiai dera su mūsų tikslu – lankymąsi renginiuose paversti mados reikalu“, – atvirauja marketingo vadovė.

Renginių ambasadore tapusi D. Petrikonytei lankymasis renginiuose – neatsiejama jos gyvenimo dalis, S. Maliuk įsitikinusi, kad lankymasis renginiuose – puiki laisvalaikio praleidimo forma. Nors merginos sako besistengiančios bent kartą per mėnesį apsilankyti kokiame nors renginyje, jos yra gana toli nuo statistinio lietuvio paveikslo. „Mūsų skaičiavimai rodo, kad lietuviai į mokamus renginius vidutiniškai eina 2 kartus per metus, tačiau siekiame šį skaičių padidinti iki mažiausiai 4–5 renginių per metus. Norime išmokyti žmones rinkti emocijas ir įspūdžius. O tam kartais tereikia protingai įvertinti ir šiek tiek pakoreguoti kasdienius vartojimo įpročius“, – įsitikinusi Ž. Koncevičienė.

„Renginių pasiūlymų ambasadoriams „Tiketos“ darbuotojai atsiunčia gana dažnai, todėl pastebėjau, kad tikrai kiekvienas turi galimybę išsirinkti tokį renginį, kuris jam įdomiausias. Labai smagu, kad į kiekvieną renginį gauname du bilietus. Pasilinksminame ne tik patys, bet ir pakviečiame laiką kartu praleisti savo draugus ar artimuosius. O už visa tai tereikia pasidalinti savo įspūdžiais. Nuostabu“, – šypsosi S. Maliuk.