Londone surengtame mados namų „Sportmax“ jubiliejinės knygos pristatyme – ir Indrė Šerpytytė

„Sportmax“ jubiliejinės knygos pristatymas/Organizatorių nuotr.
„Sportmax“ jubiliejinės knygos pristatymas/Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2019-12-06 11:13
AA

Trečiadienio vakarą Maria Giulia Prezioso Maramotti, „Max Mara Fashion Group“ prekybos direktorė, Londone surengė kokteilių vakarėlį, skirtą paminėti specialios „Sportmax“ jubiliejaus knygos pristatymą.

Mados namai „Sportmax“ savo 50 metų įkūrimo jubiliejų šiemet pamini ypatingai – išleisdami albumą, kuris taps „Legends“ serijos dalimi. Sudaryta iš didžiulės nuotraukų kolekcijos, ši knyga pasakoja dar 1969 metais įkurtų mados namų istoriją ir paliudija Achille Maramotti įžvalgumą.

XX amžiaus antroje pusėje prasidėję socialiniai ir kultūriniai pokyčiai, geriausiai žinomi dėl svinguojančio Londono ir britiškos muzikos, padėjo pamatus „Sportmax“ filosofijai – koordinuoti, naujausias tendencijas atitinkantys (ir net jas diktuojantys) drabužų deriniai, pasiūti taikant aukščiausius itališkos kokybės standartus.

Per šiuos 50 metų mados namų stilių formavo daugelis garsiausių mados profesionalų. „Sportmax“ sėkmės paslaptis – tai komandinės vizijos, o ne griežta individuali stilistika. Dėl to „Sportmax“ niekad neskelbė didelių bendrų projektų, mat komandoje ir taip dirbo tokios legendos kaip Nanni Strada, Jean-Charles de Castelbajac, Odile Lancon ir Guy Paulin, savaip formavę „Sportmax“ estetiką ir tarptautinę viziją.

„Sportmax“ jubiliejinės knygos pristatymas/Organizatorių nuotr.

Savo tekste žurnalistas Luke Leitch rašo: „Įkurti genialiojo Achille Maramotti ir paskui formuoti gausaus kūrybinių talentų choro, sekusio įkūrėjo intuicija, „Sportmax“ mados namai jau 50 metų yra tarsi socialinių pokyčių veidrodis, rodantis, kaip keičiasi moterų skonis, požiūris į tendencijas ir aplinką.“

Redaktorius Olivier Saillard teigia: „Per šiuos 50 nuostabių metų, „Sportmax“ kasdienį moterų gyvenimą papildė savotiška mados poezija. Jos posmai – tai klasika, elegancija ir suvokimas, ko reikia kiekvienai dienai. Šios mados eilutės cituojamos visur, kur moterys ieško ilgalaikių vertybių, o ne akimirką trunkančios palaimos.“

Knyga, padalinta į penkis dešimtmečius žyminčius skyrius (nuo aštuntojo dešimtmečio iki šiandienos), pasakoja apie garsiausių mados fotografų darbus, nuo Sarah Moon iki Peter Lindbergh, kuris dar devintojo dešimtmečio viduryje įamžino garsiausius modelius bei naujus veidus. Tarp jų – tuomet dar nežinoma Yasmine Le Bon ir itin jauna Carla Bruni. Knygoje gausu ir kadrų, kurių autoriai yra Albert Watson, Marc Hom, Inez van Lamsweerde ir Vinoodh Matadin, Mert ir Marcus, Craig McDean, Roe Ethridge ir David Sims. Pastarojo stiprūs, laikui nepavaldūs kadrai ne vieną sezoną žymėjo „Sportmax“ evoliuciją. Ir būtent vienas iš Davido Simso kadrų, įvertintas dėl dinamikos ir energijos, buvo parinktas tapti knygos viršeliu.

Ši įspūdinga knyga savyje slepia ir gausybę seniau niekur nepublikuotų eskizų, užkulisių nuotraukų, fotosesijų, reklaminių kampanijų. Albume yra ir serija apie ikoniškus „Sportmax“ drabužius nuo pat aštuntojo dešimtmečio iki šių dienų. 

Luigi Maramotti knygos įžangoje rašo: „Olivier Saillard buvo teisus sakydamas, kad kasdienybė turi savotiško poetiškumo, kurio stokoja perdėta ekstravagancija bei prabanga. Jau 50 metų skiriame šią subtilią ribą, dirbame su geriausiais pasaulio kūrybos talentais. Šios knygos sudarymo darbai buvo ne šiaip analizė, o didis pasiekimas.“

„Sportmax“ jubiliejinės knygos pristatymas (39 nuotr.)
+33