„Login 2019“: kokia Naglio Bieranco populiarumo ir sėkmės formulė?

„Login 2019“ paskaita „Kokia tikroji influencerio kaina?“/Gretos Skaraitienės/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2019-06-09 11:03
Birželio 6-7 dienomis „Litexpo“ vykusiame inovacijų festivalyje „Login 2019” buvo kalbama įvairiausiomis temomis. Apie reklamą socialiniuose tinkluose ir „influencerių“ pasirinkimą savo prekiniam ženklui reprezentuoti penktadienį diskutavo fotografas, šokėjas ir „influenceris“ Naglis Bierancas, „Lidl“ komunikacijos specialistas Valdas Lopeta ir „Huawei“ kompanijos reklamos projektų vadovė Judita Baltakytė. Diskusiją vedė skaitmeninio marketingo specialistas, savo srities asas Linas Šiautkulis.

Tikriausiai retas šiandien gatvėje neatpažintų Naglio Bieranco, fotografo, per trumpą laiką sugebėjusio savo „Instagram“ tinkle surinkti armiją gerbėjų. Manoma, kad būtent jie, vadinamieji sekėjai, lemia Naglio populiarumą garsiems prekiniams ženklams sprendžiant, kas turėtų juos reprezentuoti. Naglis – vienas geidžiamiausių šių laikų „influencerių“, bet kodėl?

„Visuomet stengiuosi išlikti savimi. Manau, tai daro mane išskirtiniu“, – atvirai sako Naglis.

Jis iki šiol save įvardija kaip menininką, paprasčiausiai kasdieną kuriantį išskirtinį turinį. Naglis nesirūpina techniniais dalykais, o paprašytas įvardyti savo „influencinimo“ kainą jis kukliai nutyli: „Ne aš tvarkau šiuos reikalus“, – atvirauja jaunimo numylėtinis.

Naglis puikiai prisimena, kad kai tik sugalvojo, jog bus „influenceriu“, jis daug ir įtemptai dėl to dirbo. Tai yra viena iš priežasčių dėl ko jo populiarumas su kiekviena diena auga. Sėkmės formulė – darbas neatsikvepiant. Dabar Naglio gyvenime toks laikotarpis, kai jo pilna visur.

„Mano kasdienybė prisotinta pozityvo, linksmybių ir keiksmažodžių. Darydamas tai, kas man įdomu, aš stengiuosi neapgaudinėti sekėjų. Iki šiol labai kruopščiai atsirenku su kuo dirbti. Dėl prekinio ženklo aš tikrai neišduočiau savęs. Prisimenu, kai pačioje pradžioje, vos tik mano gerbėjų gretos ėmė didėti, atsirado klientas, kuris mane stipriai spaudė į kumštį. Užsakovai norėjo, kad nesikeikčiau, elgčiausi pagal jų nustatytą modelį. Pasidarė taip nemalonu, jog atsisakiau. Taigi, išties dar labai anksti aš nutariau nedaryti kažko, dėl ko tektų išduoti save.“

„Login 2019“ paskaita „Kokia tikroji influencerio kaina?“/Gretos Skaraitienės/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.
„Login 2019“ paskaita „Kokia tikroji influencerio kaina?“/Gretos Skaraitienės/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.

Šiuo metu Naglis jau ilgai bendradarbiauja su tokiomis kompanijomis kaip „Huawei“ ir „Lidl“. Pasiteiravus jo, kaip keičiasi tiekiamų paslaugų kaina, kaip ji auga plečiantis jo sekėjų ratui, Naglis gūžteli pečiais:

„Man šitie dalykai – miškai. Netgi išrašyti sąskaitą yra labai sudėtinga, laikau save menininku. Dėl to aš pradėjau dirbti su Laura Aleksandraviče, jos „influenceriams“ paslaugas teikiančia agentūra.“

N. Bierancas sako, kad Laura stebi skaičius, rodiklius bei nustato jo kainą. „Buvo toks laikas, kai mano sekėjai vienu metu augo po tris, keturis tūkstančius per naktį, po mėnesio agentūra pakėlė kainą dvigubai. Negalėjau tuo patikėti. Net klausiau: kaip čia taip? Nesigaudydamas tokiuose dalykuose marketingo specialistams aš patikėjau tvarkyti visus reikalus. Kadangi buvimas „influenceriu“ nėra vienintelė mano veikla, techniniais dalykais savęs neapkraunu“, – sako Naglis.

„Login 2019“ paskaita „Kokia tikroji influencerio kaina?“/Gretos Skaraitienės/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.
„Login 2019“ paskaita „Kokia tikroji influencerio kaina?“/Gretos Skaraitienės/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.

Žinomas vyras neslepia – jam patinka laisvė, kūrybinis procesas su prekiniais ženklais.

„Huawei“ kompanijos reklamos projektų vadovė Judita Baltakytė sako 2018 metais Naglį pasirinkusi būtent dėl tų savybių, kurias jis reprezentavo miniai žmonių, beje, tada jų kompanija tikrai nenutuokė, kad Naglio populiarumas taip greitai išaugs.

„Pradėjome dirbti su Nagliu ne todėl, kad matėme jo augantį sekėjų ratą. Mes tiesiog išlošėme loteriją. 2018 metais turėjome strategiją, kad mums reikia fotografo, todėl Naglis buvo the one (vienintelis), patiko jo laisvumas”, – šysposi konferencijos „Login 2019” dalyvė.

„Login 2019“ paskaita „Kokia tikroji influencerio kaina?“/Gretos Skaraitienės/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.
„Login 2019“ paskaita „Kokia tikroji influencerio kaina?“/Gretos Skaraitienės/„ŽMONĖS Foto“ nuotr.

Anot Juditos, reikia nepabijoti skirti laiko ir teisingai pasirinkti žmones, kurie atstovautų tavo prekinį ženklą. Be to, jei „influenceriui“ patinka produktas – jam paprasčiau.

„Su „influenceriais“ mes elgiamės ne tik kaip su nuomonės formuotojais, aš asmeniškai su jais susipažįstu, stengiuosi tapti drauge. Geriau turėti kelis, bet mums tinkamus „influencerius“, nei dešimt tokių, kurie reklamuoja skirtingus dalykus beveik tuo pačiu metu“, – sako ji.

Specialistei pritaria ir „Lidl“ komunikacijos specialistas Valdas Lopeta.

„Veiklą pradėjome 2016 metų vasarą. Padarėme klaidų. Iš pradžių rinkomės vadinamąją grietinėlę. Pavyzdžiui, pasamdėme tokių, kurie vėliau į savo „Instagram stories“ kėlė vaizdelius sakančius, jog štai, žiūrėkite pirmą kartą apsilankiau „Lidl““, – prisimena Valdas. Akivaizdu, susikirto interesai, prekinis ženklas susidūrė su „influencerių“ netikrumu.

Tada V. Lopetai kažkas iš pažįstamų pasiūlė pažiūrėti „Naglio virtuvėlę“. Vyrą sužavėjo N. Bieranco atvirumas ir laisvė. 

„Jie niekada man nesakė, kokį produktą imti iš lentynos. Turėjau visišką laisvę. Apsiperku, ragauju ir rodau, ką rekomenduoju“, – kalbėdamas apie darbą su „Ldl“ džiaugėsi Naglis.

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai