Lietuvoje pristatytas naujas prekės ženklas, gimęs iš meilės arbatai ir grožiui

„Teaology“ / Prekės ženklo nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2018-02-27 16:04
„Mes tvirtai tikime, kad tai, kas yra naudinga mums, taip pat naudinga ir mūsų odai“, – tokia idėja vadovaujasi „Teaology“ atstovai – generalinis direktorius Paolo Bevegni ir produkto vadovė Agata Korneluk, praėjusį penktadienį grožio salone „Kristiana“ pristatę naują prekės ženklą Lietuvoje. Kaip rodo pavadinimas, pagrindinis visų kosmetikos priemonių ingredientas – arbatos ekstraktai bei ištraukos.

„Arbata – tai nuostabus vaistas, kuris padeda išsaugoti sveikatą. Ji taip pat turi išskirtinių galių prailginti gyvenimą“, – taip 1211 metais japonų vienuolis Elasai parašė savo knygoje.

Ne paslaptis, kad arbatos kultūra gaji ir šiais laikais. Tai ne tik skanus gėrimas, bet ir, tinkamai paruoštas, naudingas sveikatai.

Moksliniai tyrimai patvirtina, jog arbata – gerų savybių šaltinis. Tai turtingiausias antioksidantų augalas gamtoje. Antioksidantai naudingi mūsų sveikatai ir grožiui, jie padeda lėtinti senėjimą – veiksmingai neutralizuoja laisvuosius radikalus – molekules, kurios žaloja odą ir skatina raukšlių formavimąsi. Teigiama, kad laisvieji radikalai yra atsakingi už keturias raukšles iš penkių ant mūsų odos!

Tad kodėl gi nepanaudojus tokio vertingo augalo grožiui, nusprendė naujojo prekės ženklo kūrėjai. Kompanija „Teaology“ (perfrazuojant lietuviškai, tai būtų tarsi arbatologija) buvo įkurta sujungus aukštąsias technologijas ir inovacijas kosmetikos srityje. Pirmose formulėse vanduo buvo pakeistas arbata, kurioje yra gausu stipriausių antioksidantų.

Nors kosmetika sukurta kiniškų ir japoniškų arbatų pagrindu, jos idėja gimė italams.

Prekės ženklo nuotr.
Prekės ženklo nuotr.
Prekės ženklo nuotr.
Prekės ženklo nuotr.

Prekės ženklo atstovai pasakojo, kad priemonėse naudojami unikaliu būdu iš įvairių rūšių nesmulkintų arbatos augalo lapelių išgaunami aktyvieji komponentai. Šis metodas padeda iš arbatos ištraukti daugiausia polifenolių, kurie padeda kovoti su laisvųjų radikalų daroma žala ir yra tikras grožio eliksyras odai.

„Atskleisdami nepakartojamas arbatos galimybes, mes siekėme sukurti kažką visiškai naujo. Taip atradome unikalią „Tea Infusion®“ technologiją – veiksmingo poveikio priemones su galingiausiu antioksidantu arbata. Pirmą kartą visa odos priežiūros priemonių linija sukurta sujungus plačiai žinomą arbatos augalo (Camellia Sinensis) efektyvumą su maloniomis tekstūromis ir aromatais. Nuo drėkinamojo iki jauninamojo, nuo maitinamojo iki liekninamojo ar anticeliulitinio poveikio, kiekviena priemonė sukurta be kenksmingų ingredientų: parabenų, parafino, mineralinių aliejų, SLS, SLES, dirbtinių dažiklių, formaldehido.“

Prekės ženklo nuotr.
Prekės ženklo nuotr.
Prekės ženklo nuotr.
Prekės ženklo nuotr.

Įdomu tai, kad visos arbatų rūšys keliauja iš to paties augalo Camellia Sinensis. Viskas priklauso nuo lapelių skynimo, apdorojimo ir fermentavimo proceso.

„Teaology“ produktuose, priklausomai nuo odos poreikių, yra žaliosios, juodosios, baltosios ir mėlynosios arbatų ištraukų bei ekstraktų. Visose priemonėse arbatos ekstraktas yra naudojamas vietoje vandens, taip sustiprinant jauninamąjį, apsauginį ir regeneruojamąjį poveikį.

Vida Press nuotr.
Vida Press nuotr.

Artėjant pavasariui šis prekės ženklas siūlo prižiūrėti odą taip, kaip tai daro italės: atsakingai, kruopščiai ir naudojant kosmetiką, kuri nekenkia odai.

P. Bevegni pasakoja, kad dabar italės (ir ne tik!) labiausiai mėgsta greito poveikio lakštines veido kaukes – per dvidešimt minučių jos atgaivina, sudrėkina arba pamaitina veido odą. O aktualiausias dalykas italėms, prižiūrint veido odą, – netgi ne odos senėjimo pristabdymas (jis būtų antroje vietoje pagal aktualumą), o tolygi veido odos spalva.

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai