Lietuviškoji kvepalų imperija – „ArtVilnius'18“ dalis: į atidarymo šventę atvyko Ninos Ricci proanūkis

Vakaro svečiai / Viganto Ovadnevo nuotr.
Vakaro svečiai / Viganto Ovadnevo nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-06-07 21:10
AA

Ketvirtadienį Vilniuje atidaroma tarptautinė meno mugė „ArtVilnius'18“. Įdomu tai, kad aukštosios parfumerijos „Creme de la Creme“ namai – jos dalis. Mugės atidarymo dalis – ir „Creme de la Creme“ įkūrėjo Andriaus Remiševskio surengtas vakarėlis VIP svečiams „Litexpo“ parodų centre.

Ta proga į Vilnių atskrido prancūziškų kvepalų „Juliete Has a Gun“ kūrėjas Romano Ricci.

„Creme de la Creme“ vakarėlio akimirkos / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Kvepalai ir menas – ką tai turi bendro?

„Meno mugės dalimi tampame antrus metus. Dėl paprastos priežasties: menas ir prabanga auga iš tų pačių šaknų. Jei atidžiau pažvelgti į bet kurio prabangos ženklo veiklą, ji susijusi su menu – įkurti net muziejai“, – sakė Andrius Remiševskis.

„Creme de la Creme“ vakarėlio akimirkos / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Kad „Creme de la Creme“ – ne tik kvepalais prekiaujanti įmonė, buvo aišku nuo pat jos įkūrimo. Kiekvienas aromatas ir pati jį kurianti kompanija turi savą istoriją, filosofiją, net legendą.

Pats Andrius Remiševskis meno gyslelę greičiausiai paveldėjo, nes jo mama tekstilės dizainerė, o prosenelis buvo portretistas.

Prigimtinį stiprų kūrėjo pagrindą turi ir vakaro Vilniuje žvaigždė Romano Ricci – juk jis garsiosios dizaineris Ninos Ricci proanūkis, kvepalus kūrė jo senelis. Romano Ricci prieš gerą dešimtmetį pasirinko moters su ginklu įvaizdį - „Juliette Has a Gun“, tačiau be agresijos lašo – tos damos ginklas yra kvepalai, tokie svarbūs vilionių mūšyje. Kurdamas kvepalus Romano Ricci visuomet pabrėžia herojės Džiuljetos vaidmenį, o štai Romeo...jo visai nedomina.

Nors Romano Ricci turi garsios kūrėjos kraujo, tačiau savąja veikla sukūrė savitą pasaulį – toli nuo to, kurį pažįsta jo promočiutės gerbėjai.

„Creme de la Creme“ įkurtą prabangią atokvėpio zoną „ArtVilnius'18“ mugės lankytojai ras kiekvieną dieną.

Aukštosios parfumerijos „Creme de la Creme“ ženklo vakaras (78 nuotr.)
+72