Lietuvės kurti bikini veda internautus iš proto

Katrina Knizikevičiūtė prekės ženklo „VAYU“ fotosesijoje / Deimantės Dubauskaitės nuotr.
Katrina Knizikevičiūtė prekės ženklo „VAYU“ fotosesijoje / Deimantės Dubauskaitės nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2018-05-22 10:08
AA

Tokio savo kurtų naujųjų bikini, įkvėptų „90-ųjų“ mados tendencijų, populiarumo jų autorė, žinomas televizijos veidas Rūta Gajauskaitė-Krūmienė nesitikėjo. 

„Vos pasirodė pirmosios fotosesijos nuotraukos internete, kelias dienas nieko kito neveikiau, tik atsakinėjau į elektroninius laiškus!“, – su šypsena pasakojo prekės ženklo „VAYU“, kas išvertus iš sanskrito kalbos reiškia vėją ir išskirtinumą, įkūrėja.

Pašnekovė patikino – šią vasarą paplūdimyje bus galima išvysti ne vieną būtent prieš kelis dešimtmečius mados gerbėjams galvą susukusio dizaino įkvėptą kūrinį.

Rūta Gajauskaitė-Krūmienė / Deimantės Dubauskaitės nuotr.

„Pernai „ant bangos“ buvo veliūras. Žinoma, jis tebėra populiarus ir šįmet, bet pajūrio „topuose“ vis dėlto neabejotinai karaliaus devyniasdešimtųjų hitai“, – sakė R. Gajauskaitė-Krūmienė.

Naujiems mados vėjams, pavadintiems „Back to 90s!“, įamžinti ji pasirinko ir netradicinį modelį, ir neįprastą fotosesijos vietą. Fotografei Deimantei Dubauskaitei modernių atnaujinimų išvengusioje sporto salėje pozavo šio metu itin daug dėmesio sulaukiantis modelis Katrina Knizikevičiūtė.

„Mūsų tikslas buvo išgauti kuo natūralesnį rezultatą nesinaudojant nuotraukų koregavimo programomis. Norėjome, kad vaizdas būtų tikras, o kūnas – ne nudailintas, o toks, koks yra iš tiesų“, – fotosesijos sumanymą atskleidė bikini autorė.

Katrina Knizikevičiūtė prekės ženklo „VAYU“ fotosesijoje / Deimantės Dubauskaitės nuotr.

Daugelį metų po pasaulį keliavusi, buvusi profesionali sportininkė R. Gajauskaitė-Krūmienė iš svečių šalių atminimui sau parsiveždavo ne magnetuką ar puodelį, o bikini. Kuo įdomesni raštai, formos, dekoracijos, tuo paplūdimiui ar baseinui skirti drabužėliai labiau traukė merginos akį.

Paklausta, kodėl prieš beveik trejus metus pati nusprendė imtis bikini dizaino, ji neslėpė – kelionės į užsienį ėmė retėti, o gimtinėje nieko originalaus įsigyti nepavykdavo.

„Maudymosi kostiumėliai mūsų parduotuvėse labai vienodi ir moteriški. O man vis norėdavosi išskirtinio, tokio šiek tiek amazoniško“, – sakė pašnekovė.
Pirmąjį bikini R. Gajauskaitei-Krūmienei padėjo pasiūti mama. Daugybę mezgimo ir siuvimo paslapčių žinanti moteris drabužėlį dekoravo subtiliais nėriniais.

„Atostogų nuotraukas, kuriose juo vilkėjau, patalpinau savo socialinių tinklų profilyje ir sulaukiau ne vieno klausimo, kur pirkau bikinį. Kai pasakiau, kad tai – autorinis darbas, atsirado ne viena, norinti turėti kažką panašaus“, – sakė „VAYU“ įkūrėja.

Rūta Gajauskaitė-Krūmienė / Deimantės Dubauskaitės nuotr.

Kol Rūta išsiaiškino visas maudymosi kostiumėlių kūrimo subtilybes, praėjo šiek tiek laiko. Tačiau dabar ji žino, kur reikia įsiūti papildomą siūlę, tam, kad jį vilkinčiosios kūno formos atrodytų kur reikia iškilesnės, o kur nereikia – lieknesnės.

R. Gajauskaitė-Krūmienė kuria kelias maudymosi kostiumėlių kolekcijas. Vieni gaminiai yra iš likros ir dekoruoti skirtingais rankų darbo nėriniais. Kiti gimė iš veliūro. O šį pavasarį jos darbų sąrašą papildo hitai iš „Back to 90s!“ linijos.

Katrina Knizikevičiūtė prekės ženklo „VAYU“ fotosesijoje (16 nuotr.)
+10