Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Į Vilnių atvyko „Manon Lesko“ spektaklyje vaidinsiantis Lorenzo Decaro

Lorenzo Decaro
Asmeninio albumo nuotr. / Lorenzo Decaro
Šaltinis: Žmonės.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Sausio 23, 24, 26 dienomis Vilnius City Opera kartu su Lietuvos Valstybiniu Simfoniniu orkestru, vadovaujamu Gintaro Rinkevičiaus, į Vilniaus Kongresų rūmų sceną grąžins aistringą „Manon Lesko“ istoriją.

Pirmadienį į Vilnių intensyvioms repeticijoms atvyko ilgai paslaptyje laikytas Manon mylimojo De Grijė rolės atlikėjas. Tai – italų tenoras Lorenzo Decaro, kurio profesinėje biografijoje galima rasti bene visus pagrindinius itališkosios operos vaidmenis, tarp jų: Radamesas („Aida“), Pinkertonas („Madam Baterflai“), Rodolfas („Bohema“), Alfredas („Traviata“), Kavaradosi („Toska“). Pastarąją rolę, Lietuvoje pirmą kartą viešintis L. Decaro atliko Milano La Scalos operos teatre.

Dalia Ibelhauptaitė
Dalia Ibelhauptaitė

Vilnius City Opera meno vadovė Dalia Ibelhauptaitė džiaugiasi galimybe Lietuvos publikai ir toliau pristatyti tik aukščiausio lygio dainininkus. Šiuose „Manon Lesko“ spektakliuose pasirodys išskirtinė solistų sudėtis: pagrindinę rolę atliks prestižiniam Rusijos teatro apdovanojimui – Auksinei kaukei nominuota Asmik Grigorian, jos brolio vaidmenyje išvysime vedantįjį Diuseldorfo (Vokietija) teatro baritoną – Laimoną Pautienių. Šalia šių bohemiečių trupės senbuvių pasirodys ir jaunoji Laura Zigmantaitė, šiemet įstojusi į Londono Karališkąją akademiją. Lorenzo Decaro įsiliejimas į šią sudėtį, – tarsi ypatingas ir specialus pagardas operos gurmanams.

Kilęs iš Noicattaro miesto, Italijos Pietuose, L. Decaro nuo mažens domėjosi ir žavėjosi muzika, iš pradžių mokėsi groti klarnetu ir saksofonu, vėliau sėkmingai baigė vokalo studijas N. Piccini konservatorijoje. Šiandien L. Decaro – tikras itališkosios operos tenoras, sukaupęs solidų repertuarą bei kviečiamas dainuoti didžiausiose scenose, dirbęs su garsiausiais režisieriais ir dirigentais.

Tarp jo ryškiausių darbų galima būtų išskirti Dž. Verdžio „Makbetą“ Bolonijos teatre, kurį režisavo žymusis Robertas Wilsonas, „Aidą“ Massimo teatre Palerme (dirigentas S. Ranzani, režisierius – E. Marini), pasirodymus Rodolfo rolėje Florencijoje ir Nicos operoje „Bohemoje“. Dažnai šis solistas kviečiamas atlikti Kavaradosi partijos operoje „Toska“, būtent šis vaidmuo jam atnešė aukščiausią įvertinimą ir suteikė galimybę debiutuoti La Scalos scenoje, Milane, 2012 metų balandį.

Po pasirodymo kitame šios operos pastatyme Genujoje, solistas po trečiojo veiksmo arijos publikos net buvo iškviestas bisui. Šiemet L. Decaro laukia dar vienas svarbus „Toskos“ pastatymas La Fenice teatre Florencijoje (dir. D. Callegari, rež. S. Sinigaglia). Taip pat negali likti nepaminėtas spektaklis „Nabukas“ legendinėje antikinėje Veronos arenoje, talpinančioje 15 000 žiūrovų (dir. J. Kovatchevas, rež. G. de Bosio).

Dalindamasis naujienomis, Vilnius City Opera kolektyvas džiaugiasi galėdamas Lietuvos publiką supažindinti su dar vienu ryškaus talento dainininku iš užsienio. Išskirtinės solistų sudėties dėka „Manon Lesko“ grįš ne tik su naujomis jėgomis, bet ir tikros itališkosios operos prieskoniais, aistromis ir manieromis, tokiomis gimtomis kompozitoriaus Dž. Pučinio dvasiai. Tuo tarpu nepamirštammi ir vienetiniai Juozo Statkevičiaus kostiumai neleis užsimiršti, jog Manon istorija vyksta manieringame ir rafinuotame 1910 – 1915 metų Paryžiuje.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Žmonės.lt