„Lidl“: atrodyk kaip žvaigždė ir tu!

Susipažinti su stiliaus naujienomis buvo pakviesti žurnalistai ir mados pulsą geriausiai jaučiančios blogerės / Viganto Ovadnevo nuotr.
Susipažinti su stiliaus naujienomis buvo pakviesti žurnalistai ir mados pulsą geriausiai jaučiančios blogerės / Viganto Ovadnevo nuotr.
Šaltinis: Reklama
2017-09-20 12:36
AA

Ankstų pirmadienio rytą, kai dar nedirba jokie prekybos centrai, vieno sostinės „Lidl“ durys buvo atvertos išskirtine proga. Čia mados naujovių medžiotojams ir žiniasklaidai trys žinomos, talentingos ir stilingos damos – Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė, Gintarė Gurevičiūtė ir Ieva Mackevičienė – ant improvizuoto podiumo pristatė stulbinamą naujieną – supermodelio, dizainerės Heidi Klum drauge su šiuo pasauliniu prekybos tinklu sukurtą moteriškų drabužių ir avalynės kolekciją „Heidi and the City“.

Pirmoji naujo prekės ženklo „Esmara by Heidi Klum“ kolekcija pirmadienį atsirado visose „Lidl“ prekybos tinklo parduotuvėse Europoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose ir, žinoma, Lietuvoje.

Gintarė Gurevičiūtė / Viganto Ovadnevo nuotr.

„Nuo galvos iki kojų vilkiu „Esmara by Heidi Klum“, – džiaugėsi Gintarė Gurevičiūtė.

Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė / Viganto Ovadnevo nuotr.

„Pirmą kartą tokį ankstyvą rytą taip spindžiu“, – gera nuotaika spinduliavo Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė.

Ieva Mackevičienė / Viganto Ovadnevo nuotr.

„Be šito paltuko rudens nebeįsivaizduoju“, – prisipažino Ieva Mackevičienė.

Agnė Gilytė / Viganto Ovadnevo nuotr.

Stilistė Agnė Gilytė sakė sutinkanti su kolekciją kūrusio supermodelio požiūriu, kad mada turi teikti džiaugsmą ir būti prieinama visiems.

Joringis Šatas ir Viktorija Šaulytė / Viganto Ovadnevo nuotr.

Gera nuotaika per ankstyvus mados pusryčius visus užkrėtė stilistų duetas ŠaŠa – Joringis Šatas ir Viktorija Šaulytė.

„Lidl Lietuva“ komanda / Viganto Ovadnevo nuotr.

„Lidl Lietuva“ komanda Wojciech Grohn, Valerija Lebedeva, Agnė Gaižauskienė, Ieva Motiejūnaitė, Ilona Petrusevičiūtė, Šarūnė Lapėnaitė ir Zuzana Radvilovič džiaugiasi, kad nuo šiol šie prekybos centrai dar daugiau dėmesio skirs madai.

Audrius Mincevičius ir Kristina Kulbušauskaitė / Viganto Ovadnevo nuotr.

Projekto sėkme tiki reklamos agentūros „Fomo“ atstovai Audrius Mincevičius ir Kristina Kulbušauskaitė.

„Lidl“: atrodyk kaip žvaigždė ir tu! (13 nuotr.)
+7