Lauryno Grigelio ir Stelos Janiušinos atostogos Meksikoje: kerintys vaizdai ir santykių išbandymas

Laurynas Grigelis ir Stela Janiušina / Asmeninio albumo nuotr.
2016-12-30 11:40

Garsus Lietuvos tenisininkas Laurynas Grigelis (25) baigiantis metams su mylimąja Stela Janiušina (26) išvyko atostogauti į Meksiką, Kankuno kurortą. Nepamirštamos kelionės įspūdžiais pora pasidalijo su 15min.

Saulėtoje Meksikoje L.Grigelis ir S.Janiušina praleido vos kiek daugiau nei savaitę, ten laiminga pora pasitiko žiemą.

15min S.Janiušina pasakojo, kad planuodami atostogas įsimylėjėliai nė neturėjo minties keliauti šitaip toli, tačiau atostogų kryptį paskutinę akimirką lėmė susiklosčiusios aplinkybės.

„Pirmiausia planavome atostogas praleisti šiltuose kraštuose, arčiau Italijos, tačiau iki paskutinės minutės nebuvo aišku, kada baigsis Lauryno sezonas. Kur ištrūkti, teko pasirinkti vos per porą dienų, – pasakoja Stela. – Nėra lengva pasirinkti kelionę, kai jai turi labai konkretų laikotarpį, todėl nusprendėme vykti ten, kur buvo tinkami lėktuvo bilietai, – Meksiką. Kad ir kaip nesinorėjo, išleidome daugiau, nei planavome, tačiau abu atostogaujame kartą per metus, tik savaitę, taigi tokioms progoms taupome iš anksto.“

Stela Janiušina / Asmeninio albumo nuotr.

Nors atostogų kryptį pora pasirinko per neįtikėtinai trumpą laiką, namų darbus jiedu spėjo atlikti – nuodugniai „ištyrė“, ko gali tikėtis iš kelionės, ką norėtų nuveikti, pamatyti.

„Kaip ir prieš bet kurią kitą kelionę, visada stengiamės atlikti namų darbus. Nuspręsti, ką norime pamatyti, ką norime paragauti, minimaliai susipažinti su kultūra, apgalvojame biudžetą. Tiek aš, tiek Laurynas nesame tie paplūdimyje gulintys „tinginiai ruoniai“. Visada mėgstame judėti, domėtis, važiuoti, skaityti, grožėtis aplinkiniais vaizdais, leistis į nuotykius“, – pasakoja Stela ir džiaugiasi, kad porai pavyko įgyvendinti beveik visus iš anksto užsibrėžtus tikslus.

Nepamirštamos ekskursijos

Savo atostogas Stela ir Laurynas padalijo į dvi dalis: pirmas keturias dienas Meksikoje jiedu skyrė ekskursijoms ir, kaip patys sako, „savišvietai“, o likusias skyrė poilsiui ir, ką čia slėpti, nuoširdžiam patinginiavimui.

Stela Janiušina / Asmeninio albumo nuotr.

„Pirmą ekskursijų dieną aplankėme vieną iš seniausių ir žymiausių pasaulio senovės civilizacijų – majų, kuri atsirado „dar ikikolumbiniais“ laikais ir vyravo Jukatano pusiasalyje. Gentis iki šiol egzistuoja ir plečiasi. Aplankėme majų kaimelius, šeimas, pamatėme jų buitį, net teko išgirsti jų kalbą“, – džiaugiasi S.Janiušina.

Vėliau pora nuvyko į Senotą, kur apžiūrėjo milžinišką urvą ir požeminio vandens šaltinį. „Turistams ten leidžiama maudytis. Nors vanduo ten gana šaltas, vos įšokęs jautiesi lyg atsidūręs nežemiškoje vietoje. Ta energija pasakiška“, – tikina.

Pamatė jiedu ir Čičen Ica – senovinį majų miestą, kuriame stūkso milžiniška piramidė. „Vaikštant po šį miestą galima stebėtis nuostabia architektūra, kuri išsilaikė iki pat šiandien. Labai gaila, tačiau į piramidę jau kurį laiką nebeleidžiama įeiti. Priežastis liūdinanti: prižiūrėtojai apstulbę, kokias šiukšles rasdavo piramidės viduje – pradedant panaudotomis vaikų sauskelnėmis, baigiant nuorūkomis, maistu, buteliais. Keista, kad žmogus leidžia sau šiukšlinti viename iš pasaulio stebuklų, tačiau kai kurie mūsų yra tokie. Gaila“, – apgailestauja Stela.

Ir skuba pridurti: „Norėčiau parekomenduoti važiuojant į visas senovines vietas Meksikoje būtinai rinktis ekskursiją su gidu. Aišku, teks primokėti šiek tiek daugiau, tačiau čia įgytos žinios yra neįkainojamos.“

Stela Janiušina / Asmeninio albumo nuotr.

Ištroškę įspūdžių Laurynas ir Stela keliavo toliau – nuvyko į gražiausiu ir didžiausiu pasaulyje laikomą vandens parką Xcaret.

„Tai yra kažkas neapsakomo. Plaukėme požeminėmis upėmis, nardėme aplink rifą, stebėjome spalvotas žuvis, mėgavomės egzotiškų gyvūnų draugija. Vaizdai, kuriuos ten pamatėme, yra neapsakomi ir nepamirštami. Jei kada tektų grįžti į Meksiką, tikrai nusivežčiau ten visą savo šeimą. Jis pritaikytas patiems mažiausiems poilsiautojams, taip pat – nuotykių ieškotojams ir tiems, kurie dienų dienas galėtų stebėti, kaip valgo spalvotieji drugeliai“, – pasakoja Stela.

Paskutinę ekskursijų dieną Stela ir Laurynas skyrė išvykai į Moterų salą, kur nuplaukė milžiniška jachta. „Benardydami grožėjomės po vandeniu esančiomis statulomis. Kiti vyrai grožėjosi plaukiojančiomis merginomis su bikiniais. Žodžiu, visiems patiko“, – juokėsi S.Janiušina.

Gražuolės turistės ir tekila

Vis dėlto pasakodama apie Meksikoje patirtus įspūdžius Stela pripažįsta kai kuo ir nusivylusi. Pavyzdžiui, kainomis.

„Kiek teko domėtis, visi Meksiką apibūdino kaip gana pigią šalį, tačiau pagal tai, kiek leidome maistui ir pragyvenimui, jautėmės beveik kaip prabangiame Europos kurorte. Aišku, reikia suprasti, kad Kankunas Meksikai – it aukso gysla. Iš turizmo jie kasmet susirenka milžiniškus pinigus. O pamačius, kokie žmonės keliauja ten ilsėtis, kainos tampa suprantamos“, – svarsto S.Janiušina.

Bet nuotaiką kėlė vietiniai gyventojai.

„Buvome iš anksto perspėti, kad vietiniai bus įkyrūs, ir kur tik bepasisukus, visur prašys arbatpinigių. Tačiau jie pasirodė labai mandagūs ir paslaugūs, visad išklausantys ir patariantys. Retai kas prašydavo arbatpinigių, nebuvo tokie įkyrūs, kaip kad kalbama“, – tikina.

Stela Janiušina / Asmeninio albumo nuotr.

Be abejo, sunku nepastebėti figūringųjų dailiosios lyties atstovių. „Tik, deja, jos nebuvo meksikietės. Tikri meksikiečiai – vyrai ir moterys – yra labai mažo ūgio, visi linkę į apvalumą. Suprantama, juk jų toks sunkus maistas. Didelį įspūdį man paliko natūralūs anglies juodumo plaukai, vešlūs antakiai, natūraliai putlios lūpos. Tačiau tai užgoždavo brazilės! Va čia tai figūros! Tiesiog neįmanoma atitraukti nuo jų akių. Visos kaip iš paveikslėlių, o vyrai tai išvis... Geriau nieko nesakysiu, nes Laurynas supyks“, – juokėsi Stela. Jos teigimu, brazilai ypač mėgsta lankytis Kankune, mat šis jiems atrodo pigus ir yra arti.

Pasakodama apie vietos virtuvę Stela šypsosi: ji skirta stiprių skrandžių savininkams.

„Meksika ta šalis, kur žmonės ypač aštrų padažą pagardins dar aštresniu prieskoniu, o tada jau tik likimas tepadeda... Laurynui labai patinka načios, man patinka įvairūs troškiniai ir „fahitai“. Aišku, kaip be meksikietiškos tekilos, kuri vietiniams – kaip šaltinio vanduo. Bet kurią valandą, ant bet kurio stalo“, – juokiasi.

Stela Janiušina / Asmeninio albumo nuotr.

Kokios atostogos be suvenyrų? „Visiems šeimos nariams parvežėme po mažą sombreriuką, tekilos paskanavimui bei tikros meksikietiškos kavos“, – vardija Stela.

Gera keliauti su Laurynu

Apibendrindama Meksikoje patirtus įspūdžius Stela sako, kad atostogos buvo turiningos, pamokančios ir atpalaiduojančios: „Iki dabar akyse įstrigęs baltų milžiniškų smėlio paplūdimių ir žydros it dangus Karibų jūros vaizdas. Et... Tiek aš, tiek Laurynas džiaugiamės tokiomis akimirkomis ir visad stengiamės laiką drauge išnaudoti turiningai. Praleidžiame labai mažai laiko kartu, ir kelionės mus ypač suartina.“

Stela Janiušina / Asmeninio albumo nuotr.

O baigdama pokalbį su 15min Stela pataria toms merginoms, kurios nori išbandyti savo santykius su mylimaisiais: „Važiuokite kartu atostogauti. Neįtikėtina, kokių vienas kito savybių atrandi. Pavyzdžiui, būtent kelionės metu sužinojau šį tą apie Lauryną. Jo darbas yra neatsiejamas nuo kelionių, kartais būna, kad vieną savaitę viename, kitą – kitame pasaulio gale tenka dalyvauti turnyruose. Man labai pasisekė, nes keliauti su juo – vienas malonumas ir patogumas. Jis labai gerai orientuojasi aplinkoje, išmano visas pasaulio valiutas, logistiką, žino, ką pirkti ir ko ne. Su juo – kaip už sienos, nes kelionės metu žinai, jog esi saugi ir gali jaustis patogiai.“

Stelos Janiušinos ir Lauryno Grigelio kelionė po Meksiką (29 nuotr.)