Kvapų kūrėjai apie lietuvių vartojimo įpročius: „Kodėl taip savęs nemylime?“

Miglė ir Justinas Rimeikiai
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2019-05-31 11:06
Įsivaizduokite tą akimirką, kai tik pasikvėpinate savo kūną kvepalais ir visas kambarys prisipildo nuostabaus jūsų mėgiamo parfumerinio aromato. O jei jūsų namai taip kvepėtų nuolatos? Parfumeriniai namų kvapai prieinami ir Lietuvoje, tačiau jau ketvirtus metus prekinio ženklo „Blue Sparrow“ žvakes bei namų kvapus kuriantys Miglė ir Justinas Rimeikiai pastebi, jog lyginant mūsų vartojimo įpročius su kitų Europos šalių vartotojais, lietuviai skiria gerokai mažiau dėmesio savo aplinkai, atmosferai namuose bei ją kuriančių aksesuarų kokybei.

Hygge bei kitos kokybiško, lėto gyvenimo mados, skatinančios būti sąmoningais, mėgautis kiekviena akimirka ir save apsupti tik kokybiškais daiktais, vis aktyviau skinasi kelią tarp Lietuvos vartotojų. „Vis dėlto, dažnai nustembame dėl dalies klientų požiūrio į mūsų produktus: dažnai vieną įsigytą žvakę jie pasakoja deginantys jau metus, paaiškėja, jog klientai ją naudoja tik per didžiąsias metų šventes. Apmaudu, kad vis dar tiek daug dėmesio skiriame savo išorei bei įvaizdžiui kitų akyse, tačiau nemylime ir nelepiname savęs viduje, savo namuose, kai niekas nemato“, – teigia žvakių ir namų kvapų kūrėja Miglė Rimeikė.

Kodėl savo namus ir save turėtume lepinti aukštos kokybės daiktais? Į šį klausimą šį ketvirtadienį prekės ženklo kūrėjai pabandė atsakyti pristatydami savo naująją parfumerinių namų kvapų kolekciją Kauno senamiestyje įsikūrusiame interjero salone „Minimalistas“. Pasak salono vadovės Erikos Ožekauskienės, dalis klientų vis dar skeptiškai vertina lakoniško stiliaus detales namams ir kartais nemato prasmės į jas investuoti, tačiau po truputį lietuvių požiūris į kokybišką aplinką kinta.

Prekinio ženklo „Blue Sparrow“ žvakių bei namų kvapų pristatymas / Organizatorių nuotr,
Prekinio ženklo „Blue Sparrow“ žvakių bei namų kvapų pristatymas / Organizatorių nuotr,

„Kadangi mūsų erdvė įsikūrusi nedidelėje Kauno senamiesčio gatvelėje, didžioji dalis mūsų klientų į saloną užsuka tikslingai, džiaugiamės turėdami galimybę užmegzti pokalbius apie klientų kasdienybę ir meilę namams. Visų akis patraukia dailiai atrodantys daiktai, tačiau tikrąją jų vertę klientai supranta, išgirdę jų kūrybos istoriją, vienas iš pavyzdžių - prekės ženklo „Blue Sparrow“ kvapai ir žvakės. Juk šie aromatai kuriami, gaminami ir pilstomi su meile.

Tai išieškotos smulkmenos, paverčiančios rytą ar vakarą namuose ypatingu, kodėl negalėtume leisti tokio nedidelio malonumo sau? Drąsiname savo klientus ne tik investuoti į garderobą ar dovanas bičiuliams, bet ir skirti daugiau dėmesio sau ir savo namų aplinkai “, - kalbėjo E.Ožekauskienė.

Renginio metu pristatyta parfumerinių namų kvapų kolekcija, sukurta iš kruopščiai atrinktų ingredientų. „Šios kolekcijos tikslas - visą parą prabangiais kvepalais kvepiantys namai. Norime, jog šis malonumas būtų prieinamas visiems, siekiantiems pagerinti ir praturtinti savo erdvės atmosferą”, – mintimis dalinosi Justinas Rimeikis.

Prekinio ženklo „Blue Sparrow“ žvakių bei namų kvapų pristatymas / Organizatorių nuotr,
Prekinio ženklo „Blue Sparrow“ žvakių bei namų kvapų pristatymas / Organizatorių nuotr,

Kūrėjai, siekdami sukurti itin natūralius aromatus, kruopščiai atrinko ingredientus, dėl savo kainos dažniau naudojamus parfumerijoje, nei žvakėse ar namų kvapuose. Unikaliose formulėse susipina natūralūs eteriniai aliejai, dervos ir iš augalų išgautos bei aromatinės molekulės. Atrodo, kvapui apibūdinti dažnai tikrai užtenka vos poros žodžių, pavyzdžiui „rožės aromatas“, tačiau rožės kvapo automobilio gaiviklis, žvakė ar kvepalai kvepės labai skirtingai – tai nulemia ingredientų kokybė.

„Naujuosius figų, bijūnų bei agarmedžio kvapus įkvėpė mus supanti aplinka, mylimas minimalistinis stilius. Labai norėjome sukurti tokius kvapus, kurie būtų ryškūs savo charakteriu, tačiau neperkrauti, kad žmogus aiškiai suprastų ką užuodžia.

Visi trys nauji kvapai sukonstruoti taip, kad turėtų vieną, pagrindinį dominuojantį ir aiškiai identifikuojamą akordą, pvz. bijūną ar figą, o kitos natos būtų tik papildančios, pastiprinančios ir suteikiančios darnos.

Šių kvapų filosofija persikėlė ir į naujos kolekcijos dizainą – pasirinkome minimalistinį, labai aiškų ir iš pirmo žvilgsnio nuskaitomą stilių. Jei tai OUD aromato namų kvapas – ant jo taip ir parašyta“, – pristatymo metu kalbėjo Miglė Rimeikė.

Temos:

Grožis

Naujausi straipsniai