Kristina Sviderskaitė tęsia vyriškos mados liniją: pristato antrą kolekciją

Kolekcijos „Urban Mist“ modelis / Tomo Zukovskio nuotr.
Kolekcijos „Urban Mist“ modelis / Tomo Zukovskio nuotr.
Šaltinis: Žmonės
2020-11-03 21:53
AA

Dizainerė Kristina Sviderskaitė, kurianti prekės ženklui „Kristina S Studios“, spalį užbaigė pristatydama antrąją kolekciją vyrams „Urban Mist“ Naujoji dizainerės kolekcija skirta stilingam ir kūrybingam miesto vyrui.

K.Sviderskaitė siekė sukurti vyriškos energijos pilną kolekciją – architektūrinių siluetų, žaidžiančią proporcijomis, skirtingų audinių derinimu, netikėtomis detalėmis.

Tai jau antroji Kristinos kolekcija vyrams. „Apie vyriškos mados kūrybą svajojau jau labai seniai. Man įdomi vyriška mada, ypač jos praktiškumas ir lakoniška estetika, dizaino funkcionalumas. Ir labai džiaugiuosi, jog pirmoji kolekcija, pasirodžiusi beveik prieš metus, turėjo didelį pasisekimą. Pandemija pakoregavo kūrybinius procesus, bet labai nekantravau išleisti antrąją kolekciją vyrams“, –  kūrybos niuansais dalijasi dizainerė.

Kolekcija „Urban Mist“ (25 nuotr.)
+19

Naujai kolekcijai dizainerę  pirmiausia įkvėpė miestas: „Kadangi gyvenu ir kuriu mieste, jo aplinka ir tapo pagrindiniu vizualiniu įkvėpimo šaltiniu. Geometrinės architektūros detalės, fasadų tonai , nubyrėjusių pastatų faktūros – visa tai įvairiomis formomis  persikėlė į drabužius.“ Apie kolekcijos idėją Kristina pasakoja taip:

„Ją užkodavau kolekcijos pavadinime – „Urban Mist“ (angl. „Miesto rūkas“). Tai tarsi dviejų polių sugretinimas, balansavimas tarp priešybių. Urban – asocijuojasi su  aiškumu, tvarka, forma, šaltumu. Mist – neapčiuopiamumas, trapumas, neaiškumas, paslaptingumas. Tai miesto aiškumas  ir gamtos neapčiuopamumas. Tai kolekciją apie balansą, sukurtus dalykus ir natūraliai esančius, galiausiai – apie visapusišką asmenybę.“

Kolekcijos „Urban Mist“ modelis / Tomo Zukovskio nuotr.

Kolekcija, anot dizainerės, dedikuota  miesto vyrui. „Kuriu  drąsiai,  brandžiai asmenybei. Tai vyras, mėgstantis  komfortą ir laisvę, vertinantis kokybę. Drabužis jam – asmenybės išraiška, būdas parodyti savo požiūrį ir vertybes“, – kalba kūrėja.

Kolekcijoje – 9 skirtingi drabužių deriniai, skirtI vėsiajam sezonui. Asortimentą sudaro kelių modelių kelnės, megztiniai, švarkai ir paltai. „Jau sukūrusi ir sulaukusi pirmųjų klientų, labai dažnai kalbėdama su jais, girdėjau nusivylimą, jog įdomių drabužių jie parduotuvėse beveik neranda. Todėl kurdama bandžiau rasti balansą tarp drabužio funkcionalumo ir originalumo. Žaidžiau skirtingų spalvų ir audinių faktūrų suderinimu, įdomesne drabužio konstrukcija, netikėtomis detalėmis“, – apie kūrybinį procesą pasakoja Kristina.

Šį kartą dizainerė kviečia drąsiai pažiūrėti į savo stiliaus  kūrimą ir patikusį modelį pritaikyti specialiai savo figūrai bei asmenybei.