Kosmetikos ženklo „Novexpert“ atstovė Zineb Ben Bella: „Siūlome grožį be kompromisų“

TRIO-ZINC MIST/ Organizatorių nuotr.
Autorius: Partnerio turinys
Publikuota: 2020-02-28 14:12
Ar pirkdami kremą patikrinate, iš kokių komponentų jis sudarytas? Pasidomite veikliųjų medžiagų koncentracija? Ar jums svarbu, kad oda gautų tik tai, kas jai išties naudinga ir veiksminga? Ar renkatės prekės ženklus pagal jų išpažįstamas vertybes, patirtį, reputaciją?

Savo pačių labui negalime būti pasyvūs vartotojai ir lengvabūdiškai tikėti reklama. Juk rinkdamiesi odos priežiūros priemones renkamės ir jų poveikį savo grožiui bei sveikatai. Apie tai kalbėjomės su Prancūzijos kompanijos „Novexpert“, kuriai Lietuvoje atstovauja „Juara“, pasiuntine Zineb Ben Bella. Chemijos inžinierė pristatė naujausias šio nepaprasto prekės ženklo linijas jautriai bei aknės kamuojamai odai, papasakojo, kuo jos kardinaliai skiriasi nuo rinkoje esančių panašaus poveikio priemonių ir kas skiria „Novexpert“ nuo kitų kosmetikos gamintojų.

 

„Novexpert“ kosmetika/ Organizatorių nuotr.
„Novexpert“ kosmetika/ Organizatorių nuotr.

Jautrią odą turintiems nelengva rasti kosmetikos produktų, kurie tiktų ir padėtų efektyviai tvarkytis su šia problema. Kuo grįstas „Novexpert“ linijos priemonių, skirtų tokiai odai, poveikis?

Visi „Novexpert“ produktai neturi alergizuojančių medžiagų, todėl juos gerai toleruoja jautri oda. Tačiau kartais ji būna tokia dirgli ir alergiška, kad jai netinka niekas. Be to, žmonių, besiskundžiančių odos jautrumu nepaliaujamai daugėja Europoje, Azijoje, kituose kraštuose. Odos jautrumo nereikėtų suprasti tik kaip odos dirglumo ar alergiškumo. Odos dirglumas ir polinkis į alergiją gali būti pirmieji odos jautrumo požymiai. Jie gali praeiti, deja, jautrumas lieka visam gyvenimui.

Tam, kad galėtume tokiai odai sėkmingai pagelbėti, turime suprasti jautrumo atsiradimo priežastis. Pirmos dvi priežastys – dėl žalingos aplinkos įtakos ir šiuolaikinio gyvenimo būdo (sausumo patalpose, saulės, kelionių lėktuvu, kondicionierių, teršalų, netinkamo odos valymo, netinkamos kosmetikos naudojimo...) susilpnėja, pakinta natūralūs apsauginiai odos skydai: tai – hidrolipidinis barjeras ir gerųjų bakterijų (probiotikų) pusiausvyra. Tada oda tampa neatspari alergenams, infekcijos ir imuninė sistema priversta nuolat su jais kovoti. Odos raudonavimas, audinių tinimas – tos kovos požymiai. Trečia priežastis – glaudūs odos ir smegenų ryšiai: odoje yra daugiau kaip 600000 nervinių jutiklių, susijusių su smegenimis. Kai kurių žmonių jie perdėtai jautrūs, todėl mažiausias dirginimas sukelia reakciją smegenyse ir odoje.

MAGNESIUM/ Organizatorių nuotr.
MAGNESIUM/ Organizatorių nuotr.
CONTEST LOT N°1/ Organizatorių nuotr.
CONTEST LOT N°1/ Organizatorių nuotr.

Magnio linijos produktais siekėme daryti įtaką odos jautrumą provokuojantiems veiksniams. Pirmas tikslas buvo padėti jautriai odai sustiprinti, atkurti savo apsauginius skydus. Hidrolipidinį barjerą, kurį sudaro vanduo ir riebalai, atkuria linijos priemonėse esantys antioksidantai, drėkinamosios ir maitinamosios medžiagos. Dar jose yra prebiotikų, kurie – maistas gerosioms bakterijoms, ir probiotikų, t. y. pačių gerųjų bakterijų. Šis derinys padeda odai palaikyti natūraliai ant jos ir joje esančių gerųjų bakterijų pusiausvyrą. Pasikartosiu, kad gerųjų bakterijų pusiausvyra – dar vienas labai svarbus odos skydas nuo žalingo išorinio poveikio. Ir, aišku, būtina raminti jautrią odą, kuri specifiškai, daug audringiau nei normali oda reaguoja į tą patį dirgiklį, pavyzdžiui, įžnybimą. Iš jos smegenys tokiu atveju gaus kur kas stipresnį signalą. Užtepus magnio linijos produktų, jautrios odos reakcija į dirgiklius tampa panaši į normalios odos

Netikėta, kad kita nauja „Novexpert“ linija skirta ir vyresnėms moterims. Paprastai aknė siejama su paauglyste ir ankstyva jaunyste...

„Novexpert“ mokslininkai padarė didžiulį darbą prieš kurdami šią liniją. Jie išstudijavo 550 mokslinių publikaciju apie akne ir išgrynino jos priežastis. Jų išvada tokia: aknės atvejų daugėja visame pasaulyje ir nauja tai, kad ja vis dažniau skundžiasi tų amžiaus kategorijų atstovai, kurie anksčiau šios problemos nepatirdavo. Pirmiausia turiu galvoje dešimtmetes–dvylikametes mergaites ir dvidešimtmetes–penkiasdešimtmetes moteris. Pastaroji grupė nuo aknės kenčia kone dvigubai dažniau nei vyrai. Jau nekyla abejonių, kad aknę provokuoja ir vidiniai, ir išoriniai veiksniai. Vidiniai – hormonų disbalansas.

Tarp išorinių faktorių, kaip liudija naujausi moksliniai tyrimai, svarbų vaidmenį vaidina maistas. Jei žmogaus valgiaraštyje mažai augalinio maisto, žuvies, dominuoja saldūs produktai, miltai, pienas ir jo produktai, organizme spartėja augimo faktoriaus, panašaus į insuliną, gamyba. Ši medžiaga provokuoja aknę. Trumpai tariant, jei moteris, turinti aknę, neatsisakys dviejų maisto produktų, kurie ypač ją paaštrina – cukraus ir pieno, nepadės geriausi kremai. Kitas dalykas, kurį svarbu kontroliuoti – stresas, nes tarp jo ir aknės taip pat egzistuoja tiesioginės sąsajos. (Kaip jau minėjau, smegenis ir odą sieja labai glaudus ryšys.) Ir kosmetika gali paskatinti aknę! Pavyzdžiui, moteris, kurios oda riebi ir linkusi į aknę, mėgina sumažinti riebumą nuolat naudodamas agresyvius prausiklius. Oda tai interpretuoja savaip – pradeda išskirti daugiau riebalų, kurie kartu su suragėjusiomis ląstelėmis kemša poras. Kitas variantas – moteris naudoja per daug kosmetikos priemonių, jas sluoksniuoja. Dėl to kemšasi poros ir sudaroma palanki terpė bakterijoms daugintis.

TRIO-ZINC MIST/ Organizatorių nuotr.
TRIO-ZINC MIST/ Organizatorių nuotr.
TRIO-ZINC RANGE/ Organizatorių nuotr.
TRIO-ZINC RANGE/ Organizatorių nuotr.

„Novexpert“ sukūrė liniją „Trio–Zinc“, kurios priemonės sukomponuotos veikti tai, apie ką kalbėjau, – hormonų disbalanso, streso, netinkamų mitybos ir kosmetikos naudojimo įpročių sukeliamus padarinius. Noriu dar kartą akcentuoti: kadangi žmogus – visuma, kurioje viskas labai glaudžiai susiję, jo savijauta priklauso ne tik nuo pagalbos iš išorės, bet ir nuo paties valios, noro ir pastangų sau padėti. Tikrai neverta ieškoti stebuklingų vaistų. Bet apribojus cukraus ir pieno vartojimą (geriau – visai jų atsisakius) „Trio–Zinc“ poveikis pasijus. Dar vienas šių priemonių privalumas – jos padeda greičiau gyti dėl aknės atsirandantiems randams, mažina pigmentines dėmes, raudonį, švelnina odą.

„Trio–Zinc“ naudojant kasdien jau po dviejų mėnesių pasimato akivaizdus pagerėjimas. Maža to, šios priemonės pasižymi anti-aging poveikiu. Vyresnėms moterims norisi naudoti produktus ne tik nuo aknės, bet ir raukšlių, todėl jos rizikuoja savo odai duoti per daug kosmetikos. „Trio–Zinc“  priemonės sumanytos kaip produktų sluoksniavimo, kuris skatina aknę, alternatyva. Taigi linijos priemones galima pavadinti „du viename“. Atkreipiu jūsų dėmesį ir į tai, kad ši kosmetika tinkama nėščioms ir maitinančioms moterims, kurias, būna, užpuola aknė. Joje nėra komponentų, pavojingų augančiam vaisiui ir kūdikiui. Ir dar vienas dalykas – pagal veikliosios medžiagos cinko koncentraciją „Novexpert“ linija „Trio–Zinc“ neturi lygių tarp Europos prekės ženklų.

Ar tiesa, kad kompanija „Novexpert“ atsirado iš nusivylimo?

Taip! Šiuo prekės ženklu pažymėtos odos priežiūros priemonės gimė vienos didžiausių Prancūzijos laboratorijų pagrindu. Ten ilgai buvo kuriamos formulės įvairioms kosmetikos ir farmacijos kompanijoms. Laboratorijos komandą sudarė mokslininkai ir gydytojai, kurie turėjo sukaupę labai daug informacijos apie tai, kokios kosmetikos priemonės odai ir apskritai žmogaus organizmui pačios naudingiausios. Jų išvada šiandien nenustebintų, bet daugiau kaip prieš 10 metų ji skambėjo revoliucingai: „Naudingiausios – odos puoselėjimo priemonės, kurių poveikį užtikrintų ne gamtoje neegzistuojantys cheminiai komponentai, bet natūralios ir saugios medžiagos. Jos gali būti nepaprastai veiksmingos“. Tačiau anuomet žalia idėja nesulaukė kosmetikos gamintojų susidomėjimo. Todėl ilgametis laboratorijos vadovas Cyrille Telinge ir jo bendraminčiai pasiryžo patys padaryti tai, kuo tikėjo, įrodyti, kad kosmetikos industrijos atstovai mąsto trumparegiškai. Taip gimė „Novexpert“ – viena iš kompanijų–vizionierių, sukėlusių milžinišką natūralios kosmetikos bangą. „Novexpert“ šūkis: „Grožis be kompromisų!“

Daugiau informacijos apie produktus rasite paspaudę ČIA.

Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, už teksto turinį atsakingas partneris.
Temos:
Reklama Grožis

Naujausi straipsniai