Kosmetikos apdovanojimų vakare – kalėdinės dainos ir žinomi svečiai

Renginio akimirkos / Vytauto Pilkausko nuotr.
Autorius: Projekto partnerio turinys
Publikuota: 2021-12-17 14:35
Artėjant žiemos šventėms žinomi vilniečiai susitiko sostinės viešbutyje „Narutis“: klausėsi kalėdinių dainų, atliekamų operos solistės Ievos Barboros Juozapaitytės bei pianisto Rimvydo Mitkaus, stebėjosi iliuzionisto Manto Wizard rankų miklumu ir kalbėjosi apie grožį. Tiksliau, apie sveikus ir gražius plaukus, kaip juos puoselėti bei prižiūrėti.

Elegancija spindėjusiame renginyje buvo galima sutikti modelį Simoną Starkutę, aktorius Liną Bražinskaitę, Vaidą Lisikaitę, Justiną Daugėlą, tituluotą gražuolę Rūtą Elžbietą Mazurevičiūtę, grožio konsultantę Vaidą Jasaitienę, verslininką Žilviną Grigaitį, plaukų stilistą Karolį Murauską, rašytoją Laimą Lavaste su gyvenimo draugu, džiazo muzikantu Leonidu Šinkarenko ir kt. 

Drauge su iliuzionistu Mantu Wizard šveicarų plaukų priežiūros priemonių „Crescina“ apdovanojimo VIP vakarą vedė atlikėja Nijolė Pareigytė-Rukaitienė. Būtent šiai žinomai moteriai tąvakar buvo patikėta paskelbti, jog kosmetinė priemonė „Crescina HFSC“ tapo perkamiausiu produktu plaukų slinkimo kategorijoje vaistinėse.

Simboliška, jog apdovanojimų vakarą saksofono garsais atidarė Juozas Kuraitis, visai neseniai tapęs vienu iš nedaugelio lietuvių atlikėjų, pelniusių interneto platformos „YouTube“ laimėjimą.

Renginio akimirka / Vytauto Pilkausko nuotr.
Renginio akimirka / Vytauto Pilkausko nuotr.
Renginio akimirka / Vytauto Pilkausko nuotr.
Renginio akimirka / Vytauto Pilkausko nuotr.

Ypatingai šaltuoju sezonu plaukų slinkimas, retėjimas, plikimas – daugelį varginanti problema. Pasak grožio specialistų, moterys tai išgyvena kur kas jautriau, nors plikimas labiau būdingas vyrams. Renginio metu svečiai turėjo galimybę iš arti susipažinti su vešlių ir tankių plaukų revoliuciją sukėlusiu šveicarų atradimu.

Šveicarų firmos „Labo Cosprophar“  kosmetinė priemonė  „Crescina HFSC“, tai – produktas, skirtas naudoti išretėjusioms galvos sritims, kuriose plaukų folikulai nėra galutinai sunykę ir galimas fiziologinis plaukų ataugimas bei kompleksiška apsauga nuo plaukų slinkimo. Jis tinkamas tiek moterims, tiek vyrams, turintiems rūpesčių dėl plaukų retėjimo – būklės, kai plaukai atauga vis plonesni, kol, sunykus svogūnėliui, visiškai nebeatauga. 

Renginio akimirka / Vytauto Pilkausko nuotr.
Renginio akimirka / Vytauto Pilkausko nuotr.

Už natūralią plaukų ciklo fazę yra atsakingos kamieninės ląstelės, kurių randama net neaktyviuose plaukų folikuluose. Šį revoliucinį atradimą padarė šveicarų kompanijos „Labo Cosprophar“ mokslininkai, vis tobulindami originalios formulės „Crescina“ priemonę nuosavose laboratorijose. Kiti rinkoje esantys preparatai turi kamieninių ląstelių, kurios yra augalinės kilmės, t. y. Išgauti, tarkim, iš obuolių, vynuogių.

Būtent „Labo Cosprophar“ kompanija atrado, kad preparatas  veikia daug geriau, jei yra aktyvinamos paties žmogaus kamieninės ląstelės. Tai tarsi naujai paleidžia plauko ataugimo procesą. Preparatas, kuriame yra toks patentuotas kompleksas, stimuliuojantis mūsų pačių kamienines ląsteles, rinkoje yra unikalus.

Vakaro metu kalbintos žinomos moterys dalinosi mintimis, kaip jos prižiūri, puoselėja savo plaukus. „Savo plaukus patikiu geriausiam Lietuvos plaukų stilistui Juozukui! sakė dainininkė, renginių vedėja N.Pareigytė-Rukaitienė. – Namuose turiu visą eilę plaukų priežiūros priemonių: nuo ampulių, kruopščiai atsirinktų šampūnų iki aliejukų ir nenuplaunamų kondicionierių. Nevengiu ir papildų skirtų specialiai plaukams stiprinti.“ Be to, atlikėja šaltuoju metų laiku niekada neinanti į lauką kruopščiai neišsidžiovinusi plaukų. 

Renginio akimirka / Vytauto Pilkausko nuotr.
Renginio akimirka / Vytauto Pilkausko nuotr.

Kaip sakė modelis, drabužių kūrėja Simona Starkutė, visų pirma jau ilgas laikas, kai ji yra pasirinkusi vieną geriausių Lietuvos plaukų specialisčių, kuri jai sudaranti programą, kada ką ir kaip daryti su plaukais. Žinoma moteris sakė dažanti plaukus tik kartą ar du per metus ir tik labai geromis, profesionaliomis priemonėmis, kad jie būtų kuo mažiau pažeidžiami. Taip pat Simonai grožio salone daromos įvairios profesionalios plaukų priežiūros procedūros. Namuose modelis naudoja ne komercines, o labiau nišines kosmetikos priemones.

„Būdama Lietuvoje naudoju labiau natūralias priemones, tačiau, kai tenka išvažiuoti ir norisi greito, gražaus efekto, naudoju profesionalius, greitu poveikiu pasižyminčius produktus. Darausi PRP bei kitokias plaukų terapijas, kad būtų pagerintas pats plaukų augimas. Labai apsidžiaugiau, sužinojusi, kad „Crescina“ – alternatyva invazinėms procedūroms be adatos dūrio, kuria galima naudotis namuose“, – pasakojo S.Starkutė.

Renginio akimirka / Vytauto Pilkausko nuotr.
Renginio akimirka / Vytauto Pilkausko nuotr.

„Plaukų priežiūra man kaip moteriai visada yra labai svarbi. Plaukus visuomet kruopščiai prižiūriu ir renkuosi priemones itin atsargiai, – sakė išorinio ir vidinio grožio konsultantė Vaida Jasaitienė. – Produktų paklausa itin didelė, bet reikiamą rezultatą teikiančių – išties mažai. Naudoju įvairius aliejus prieš plaukų trinkimą ir galvos odai skirtą pylingą, mažai putojančius šampūnus, ir, žinoma, kaukes.“

Jei niekur neskuba moteris leidžia savo plaukams patiems natūraliai išdžiūti, lengvai juos  paformuodama apsauginių priemonių, tokių, kaip aliejus ar serumas, dėka. Kaip sakė V.Jasaitienė, „Crescina“ ženklą ji atradusi prieš kelis metus vaistinėje, patikinus, kad tai – saugios ir patentuotos priemonės.

Šveicarų gamintojų „Labo Cosprophar“ ampules „Crescina HFSC“ moteris namuose naudojanti prevenciškai, kad užkirstų kelią plaukų slinkimui ir retėjimui. „Teko pastebėti, kad pastaraisiais streso kupinais pandeminiais metais plaukų slinkimo problemų turi dažna moteris ir vyras. Klientams visada rekomenduoju tik pačios išbandytas priemones“, patikino grožio specialistė.

Renginio akimirka / Vytauto Pilkausko nuotr.
Renginio akimirka / Vytauto Pilkausko nuotr.
Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, už teksto turinį atsakingas partneris.

Naujausi straipsniai

Šašlykai

Reklama