Klientės kritikos dėl negautų orchidėjų sulaukusi Natalija Bunkė: „Apgailestauju, kad sugadinau šventę“

Natalija Bunkė / Asmeninio albumo nuotr.
Natalija Bunkė / Asmeninio albumo nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2016-10-18 16:19
AA

Dar metų pradžioje Natalija Bunkė ėmėsi naujos veiklos. Ilgą laiką besižavėjusi dirbtinėmis gėlių puokštėmis ji savo pomėgį išvystė į smulkų verslą – jau kurį laiką dainininkė parduoda savo rankomis kurtas įspūdingas gėlių kompozicijas, kurių populiariausios – žydinčios orchidėjos.

Tačiau nors jos darbai sulaukia daugybės komplimentų, kaip ir visame paslaugų versle, pasitaiko nepatenkintų klientų. Į Žmonės.lt kreipėsi klaipėdietė Ilona, kuriai, kaip ji pati sako, pažadų neįvykdžiusi Natalija sugadino asmeninę šventę.

Šeštadienį Ilonos sesuo Klaipėdos senamiestyje atidarė grožio studiją, šia proga moteris norėjo padovanoti seseriai vieną iš Natalijos kurtų orchidėjų. Ilona į Nataliją kreipėsi praėjusios savaitės pradžioje. Tuomet iš kelių pasiūlytų variantų išsirinko norimą puokštę, sutarė, kad gaus ją iki šeštadienio. Tačiau atėjus šventės dienai ji taip ir liko be suplanuotos dovanos.

„Žinojau, kad Natalija daro nuostabias kompozicijas, daug neieškojusi nusprendžiau užsakyti iš jos. Tada ji man sakė, kad mašina su gėlėmis išvyksta pirmadienį, kad nespės, tačiau pati pasiūlė kitą variantą – sakė, kad šeštadienį galės man pati atvežti tą gėlę“, – Žmonės.lt sakė Ilona.

Moteris sako sutarusi su Natalija susitikti apie 15 val., dėl tikslesnio laiko ir vietos N.Bunkė pažadėjo paskambinti susiderinti. Tačiau Ilona sako iki pat vakaro taip ir nesulaukusi jokio skambučio ir į šventę atvyko be planuotų gėlių.

„Neturėjau suplanavusi kito dovanos varianto, tik gėles, todėl laukiau jų iki pat atidarymo. Rašiau jai žinutę į feisbuką, ji man atrašė po dviejų dienų, pirmadienį vakare sulaukiau žinutės su tekstu „atsiprašau, nepadariau jūsų gėlės“, – pasakojo Žmonės.lt Ilona.

Ji stebėjosi, kodėl Natalija sutiko priimti užsakymą: nors sakė, kad gėles įprastai išvežioja pirmadienį, tačiau užsiminė, kad vis dėlto pavyktų susiderinti ir pristatyti jas porą dienų anksčiau – šeštadienį.

„Jei ji būtų nežadėjusi, nieko nesakyčiau. Na, negali, tai negali. Tačiau mes susitarėme, ji sutiko. Iki pat paskutinės minutės laukiau. Nesuprantu, kaip galima nepranešti, kad tos gėlės apskritai nepadarytos? Juk kažkam tai labai svarbu. Buvau ir kalbą sukūrusi, kurios negalėjau be tų gėlių pasakyti. Likau nusivylusi“, – pasakojo Ilona.

Už orchidėją ji buvo sutarusi sumokėti 90 eurų, tačiau iš anksto pinigų nebuvo pervedusi.

Žmonės.lt susisiekė su N.Bunke. Pasak jos, tai pirmas toks kartas, kai nepavyko sutarti su klientu, iki šiol visi buvo labai patenkinti.

„Taip, čia dalis kaltės yra ir mano, mano klaida, kad leidau klientei atidėti užsakymą iki paskutinės minutės, nors sakiau, kad sunkiai išvis spėsiu. Ji sprendė iki paskutinės minutės, o paskui jau buvo šaukštai popiet. Viską aš spėju, bet kai žmogus paskutinę dieną apsisprendžia, tai, be abejo, gali atsitikti visko“, – Žmonės.lt kalbėjo Natalija.

Natalija Bunkė / Asmeninio albumo nuotr.

Pasak jos, klientei ji aiškiai pasakė, kad šeštadienį nelabai turės laiko išvežiojimui. Tačiau kadangi pati tądien ketino būti mieste, pažadėjo susisiekti, jei pavyks susiderinti. „Į Klaipėdą mašina su užsakymais visuomet važiuoja pirmadienį ir antradienį, ne aš pati vežu. Ji pati norėjo šeštadienį. Tądien važiavau į miestą, bet nepažadėjau, sakiau, kad rizikuoja, o išėjo taip, kad per koncertus išvis neturėjau laiko gėlės ir pagaminti“, – pasakojo Natalija.

Ji sako pasiūliusi klientei atvežti gėlę po savaitgalio, bet klientė neva norėjo, kad Natalija pati pristatytų tą gėlę ir pati įteiktų ją. „Suprantu, kad žmonės nori matyti savo šventėje ir mane, įteikiančią gėlę, bet tokių paslaugų neteikiu. Jai vakaras sugadintas dėl to, kad Bunkė neužėjo ir neįteikė tos gėlės, o ne todėl, kad tos gėlės nebuvo. Kai turiu tam laiko, aš nieko prieš, esu ir į vestuvių metines važiavusi, ir labai džiaugiuosi tų klientų laime, bet tą vakarą buvo koncertas, klubo atidarymo šventė“, – kalbėjo žinoma dainininkė.

Natalija tikino kelis kartus laiške atsiprašiusi klientės, tuo tarpu Ilona sako susidūrusi su nepagarbiu Natalijos tonu.

„Kalbėjau su ja pagarbiai, o ji mane tujino, apkaltino, kad palikau užsakymą paskutinei minutei, sakė, kad ir be gėlių kalbą galėjau pasakyti. Tikrai nenorėjau, kad ji veržtųsi į salono atidarymą ir dovanotų gėlę, aš pati būčiau padovanojus, iš jos tik gėlių reikėjo. O nesulaukiau jokio skambučio, nebuvo jokio praleisto skambučio. Visi man tą dieną prisiskambino, o ji neprisiskambino“, – sakė Ilona.

Natalija pripažįsta, kad šis įvykis jai tapo pamoka, kad jos laikas taip pat ne guminis.

Natalija Bunkė / Asmeninio albumo nuotr.

„Mes sutarėm, kad šeštadienį. Sakau, žiūrėsiu, kaip spėsiu, aš tiesiog nespėjau to padaryti. Apie 20 val. sykį jai skambinau, bet nekėlė, daugiau ir neskambinau. Turėjau tiek darbo, kad per daug į akis ir nelindau. Dažnas atvejis, kad padarau gėles, atvažiuoju, bet nekelia ragelio. Tokiais atvejais per daug nesureikšminu, nedarau iš to problemos. Aišku, tai mano klaida, tačiau klientų visokių būna“, – sakė Natalija.

Ji tikina perspėjusi, kad jos darbotvarkė įtempta, tačiau klientė buvo linkusi rizikuoti.

„Šią situaciją apsvarstysiu, bus man gera pamoka, kad mano laikas taip pat ne guminis. Labai džiaugiuosi, kad klientė buvo pasirinkusi mano kurtą kompoziciją kaip dovaną. Man, deja, nepavyko spėti įgyvendinti visų klientės pageidavimų. Džiaugiuosi, kad pagrindinės šventės akcentas buvo įteikti orchidėją ir apgailestauju, kad tą šventę sugadinau“, – kalbėjo Natalija.

TAIP PAT SKAITYKITE: Aistra gėlėms Nataliją Bunkę įkvėpė naujam užsiėmimui: „Nežinau, į ką tai išsivystys“

Natalija Bunkė kuria kompozicijas iš dirbtinių gėlių (13 nuotr.)
+7