Klasika jai tinka: Edita Vilkevičiūtė antrą sezoną iš eilės reklamuoja „Bally“

Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje / „Bally“/Alasdair McLellan nuotr.
Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje / „Bally“/Alasdair McLellan nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
2016-01-28 16:45
AA

Šveicarų kompanija „Bally“, garsėjanti kaip kokybiškų, laikui nepavaldžių odinių rūbų, aksesuarų bei avalynės gamintoja, antrą sezoną iš eilės savo kolekcijos reklaminiu veidu pasirinko žymiausią iš Lietuvos kilusį modelį Editą Vilkevičiūtę.

Neseniai pasirodė Londone kurta „Bally“ 2016 m. pavasario-vasaros kolekcijos reklaminė kampanija, kurios nuotraukoms pozavo žymioji lietuvė. 

„Bally“ gaminius galima vadinti tikra klasika – nors šarmo jiems suteikia modernios detalės, daiktai ir rūbai nėra agresyvūs ir provokuojantys. Todėl ir nuotraukų scenografija kiek nostalgiška, kupina šiltų tonų – E.Vilkevičiūtė pozuoja šalia senovinio automobilio, raudonų plytų sienos ar spalvingos vitrinos fone.

Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje / „Bally“/Alasdair McLellan nuotr.

Modelį puošia saikingas makiažas, palaidų plaukų šukuosena, o jos pozos rodosi natūralios ir kasdienės. Tokiose ramiose, rodosi, pavasario saulės nušviestose nuotraukose puikiai atsiskleidžia modelio dėvimi rūbai bei aksesuarai – zomšos sijonas ir kostiumėlis, mažytis odos švarkelis, rankose laikomos rankinės, atviros basutės, sagtimis puošti bateliai ar masyvūs veidą dengiantys akiniai.  

Reklaminės kampanijos meno vadovu tapo Franckas Durandas, su Edita ir „Bally“ taip pat dirbantis antrą sezoną iš eilės, nuotraukų autorius – mados fotografas Alasdairas McLellanas.

Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje / „Bally“/Alasdair McLellan nuotr.
Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje / „Bally“/Alasdair McLellan nuotr.

Kompanija „Bally“ gyvuoja daugiau kaip 100 metų, pirmiausia ji išgarsėjo kaip avalynės gamintoja, o vėliau ėmėsi ir rankinių kūrimo. Teigiama, jog vienas rankinės modelis buvo sukurtas specialiai aktorei Gretai Garbo, labai mėgusiai šį prekės ženklą.

Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje / „Bally“/Alasdair McLellan nuotr.

Kad klasikiniai, permainingiems mados vėjams nepavaldūs aksesuarai modeliui iš Lietuvos labiausiai prie širdies, galima įsitikinti ne tik žvelgiant į naujausias reklamines nuotraukas – praėjusių metų pabaigoje E.Vilkevičiūtė pristatė kartu su lietuvių prekės ženklu „Sirena“ kurtą odos aksesuarų liniją, kuriai taip pat labiausiai tinka epitetai „ilgaamžiai“ ir „klasikiniai“. 

Edita Vilkevičiūtė „Bally“ reklaminėje kampanijoje / „Bally“/Alasdair McLellan nuotr.