„Kidzone“ sukvietė į vaikų mados šou ir pristatė naujausias tendencijas

KIDZONE pristatė drabužių kolekciją vaikams „Back to school“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.
KIDZONE pristatė drabužių kolekciją vaikams „Back to school“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.
Šaltinis: Reklama
2022-08-28 19:22
AA

Artėjant naujiems mokslo metams jaunųjų moksleivių tėvai susiduria su ne vienu galvos skausmu – reikia pasirūpinti ne tik mokykliniais reikmenimis bet ir nauju garderobu. Rugpjūčio 27 d. Ozo prekybos centre vykusiame renginyje „Kidzone“ organizuotame madų šou renginyje „Atgal į mokyklą“ pristatė naujausias vaikų mados tendencijas ir supažindino su penkiais prekių ženklais.

„Atgal į mokyklą“ renginio metu ne tik buvo galima stebėti madų šou, kurio metu podiumu žygiavo „Mažoji mis“ modelių studijos auklėtiniai, bet ir dalyvauti įvairiose veiklose. Mažųjų čia laukė balionai, piešimas ant veidų bei galimybė laimėti vertingus prizus sukant „Laimės ratą“, o norinčiuosius atsigaivinti renginio draugai „SUN365“ vaišino iš vaisių sulčių pagamintais ledais.

KIDZONE pristatė drabužių kolekciją vaikams „Back to school“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Pirmasis šou metu pristatytas prekės ženklas – kokybe, patogumu ir bei žaismingumu pasižymintis „Cocodrillo“. Mergaičių ir berniukų kolekcijose šiais metais didelis dėmesys skirtas Hario Poterio bei kitų žinomų herojų tematikoms. Prekės ženklas nepamiršta ir paauglių bei siūlo platų klasikinių rūbų pasirinkimą.

KIDZONE pristatė drabužių kolekciją vaikams „Back to school“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Antrieji podiumu žengė „NEXT“ atstovai. Tai labai garsus ir stiprus Britų prekinis ženklas užkariavęs ne tik Didžiąją Britaniją, bet ir visą pasaulį. Jo gerbėjai žino, kad čia visada galima rasti pačių madingiausių, stilingiausių rūbų, kurie dar pasižymi ir nepriekaištinga kokybe. Vaikų naujausiose kolekcijose tarsi persipina suaugusių mados pasaulis su vaikišku žaismingumu, animacijos personažais, ryškiomis spalvomis ir fantazijomis.

KIDZONE pristatė drabužių kolekciją vaikams „Back to school“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Trečiasis pristatytas ženklas rūpinasi ne tik vaikų, bet ir besilaukiančių mamų spintomis. „Mothercare“ – tai visame pasaulyje žinomas britų prekinis ženklas, kuris orientuotas į vaikus, ypač pačius mažiausius, bei besilaukiančias mamas. Šiai kompanijai labai rūpi vaikų patogumas ir laisvė. Tai atspindi ir kompanijos šūkyje „Leiskime vaikams būti vaikais“. „Mothercare“ kolekcijos kuriamos taip, kad tėveliam ir vaikams kiltų pačios geriausios emocijos. Apgalvojamos visos smulkmenos, rūbeliai nevaržo judesių, vaikai gali dūkti, judėti, žaisti. Taip pat kompanija yra labai stipri lauko rūbų gamyboje.

KIDZONE pristatė drabužių kolekciją vaikams „Back to school“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Šiltus linkėjimus iš Ispanijos siuntė prekės ženklas „Mayoral“, gaminantis itin aukštos kokybės rūbus tik vaikams. Kompanija kuria kolekcijas, įkvėptas aplinkos, į vaikų madą stengiasi įterpti naujausias mados tendencijas. „Mayoral“ rūbai pasižymi jaukumu, patvarumu ir patogumu.

KIDZONE pristatė drabužių kolekciją vaikams „Back to school“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Paskutinis pristatytas prekės ženklas – tai italų „OVS“, rūbus kuriantis ir vaikams, ir suaugusiems. „OVS“ rudens kolekcijoje vyrauja ryškios spalvos, kurios tikrai praskaidrins nuotaiką lietingą rudenį. Taip pat kompanija stengiasi veikti remdamasi tvarumo principais.

KIDZONE pristatė drabužių kolekciją vaikams „Back to school“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Kidzone“ organizuotame madų šou „Atgal į mokyklą“ dalyvavo ir žinomos mamos – stilistė Irina Cybina, tinklaraščio babyblog.lt autorė ir nuomonės formuotoja Sotera Šveikauskaitė bei Vilma Javtokienė.

„Svarbiausias dalykas – patogumas, kad drabužiai nevaržytų vaikų. Tada svarbu balansas – kad vaikai irgi galėtų pasakyti, kas jiems gražu. Šitokiu būdu tėvai gali lavinti atžalų skonį. Nuo mažens su dukra laikomės modelio, kad aš jai leidžiu pasirinkti, ką rengtis iš 2 ar 3 variantų. Taip pat reiktų edukuoti vaikus, papasakoti apie spalvas, raštus. Pradėti su vaikais dėliotis derinius patariu pradėti nuo vienspalvių rūbų.“, – patarimais dalinosi stilistė Irina Cybina.

KIDZONE pristatė drabužių kolekciją vaikams „Back to school“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Rugsėjo 1 d. mes puošiamės, norime atrodyti gražiai, tai reiktų pasirinkti ir kažką puošnaus. O kas liečia kasdieną, rekomenduoju rinktis drabužius, kurie nevaržo judesių ir taip pat eiti apsipirkinėti kartu su jais. Renkantis rūbus kartu su vaikais, taip pat bus proga ir smagiai drauge praleisti laiką. „Atgal į mokyklą“ madų šou pristatyti drabužiai ne tik gražiai atrodo, bet ir yra kokybiški – atrodo, norisi visko.“, – įspūdžių neslėpė Sotera Šveikauskaitė.

KIDZONE pristatė drabužių kolekciją vaikams „Back to school“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Mes patys dažnai apsilankome „Kidzone“, kadangi didelis rūbų pasirinkimas, geras kainos ir kokybės santykis. Todėl ir dalyvaujame pristatyme. Mokykloje, kurią lankome, yra uniformos, todėl daug rūpintis nereikia – tuomet mažiau galvos skausmo ir tėveliams prieš rugsėjo pirmą. Lieka apsipirkti rūbų savaitgaliams“, – pasakojo Vilma Javtokienė.

KIDZONE pristatė drabužių kolekciją vaikams „Back to school“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Naujausius rudens ir žiemos sezono kolekcijos rūbus rasite fizinėse bei elektroninėje (www.kidzone.lt) „Kidzone“ parduotuvėse.

„Kidzone“ pristatė drabužių kolekciją vaikams „Atgal į mokyklą“ (100 nuotr.)
+94