„KENZO x H&M“ kolekcijos drabužių stileivos nuo ankstaus ryto lūkuriavo eilėje

Vilniuje pradėta prekiauti „Kenzo x H&M“ kolekcijos drabužiais / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Vilniuje pradėta prekiauti „Kenzo x H&M“ kolekcijos drabužiais / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Šaltinis: Elaima.lt
2016-11-03 08:35
AA

Ne taip jau dažnai prie drabužių parduotuvių Lietuvoje driekiasi eilės, tačiau, panašu, tam tikromis progomis tai tampa tradicija. Ketvirtadienį visame pasaulyje, taip pat ir Lietuvoje, startavę bendros „H&M“ ir mados namų „KENZO“ kolekcijos pardavimai sutraukė nemenką būrį madistų. Pirmieji jų prie prekybos centro durų pasirodė keliolika minučių po 5-os valandos ryto, nors prekyba prasidėjo 8-ą!

Eilė nusidriekė net nepaisant to, kad ir Lietuvoje „H&M“ drabužius bei aksesuarus jau galima įsigyti ir internetu. Atrodo, griebti rūbą gyvai nuo pakabos – užtikrintesnis sprendimas. Tiesa, palyginti su pernai rudeniu, kai pristatyta „Balmain x H&M“ kolekcija, šiemet eilė buvo kone perpus trumpesnė.

Nauja ilgai laukta kolekcija pradėta prekiauti visame pasaulyje vienu metu – iš viso atrinktos 250 parduotuvių skirtinguose miestuose, viena iš jų – prekės ženklo parduotuvė Vilniaus centre.

Vos tik buvo atvertos parduotuvės durys, eilėje trypčioję žmonės sugužėjo į vidų – pirmiausia tą padarė 10 išrinktųjų, laukę ilgiausiai.

Vilniuje pradėta prekiauti „Kenzo x H&M“ kolekcijos drabužiais / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Parduotuvės viduje pernelyg nesvarstydami stileivos keliavo tiesiai prie pakabų ir lentynų su kolekcijos drabužiais. Neilgai trukus matavimosi kabinos jau buvo užimtos, o dar po keliolikos minučių laimingieji, apglėbę maišus ir paketus su išsvajotaisiais drabužiais, traukė link prekybos centro išėjimo.

Vilniuje pradėta prekiauti „Kenzo x H&M“ kolekcijos drabužiais / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Vilniuje pristatyta ne absoliučiai visa „Kenzo x H&M“ kolekcija – dalį reklaminėse nuotraukose matytų drabužių galima įsigyti tik internetu.

Įdomu, kad madistų dėmesio sulaukė visi kolekcijos drabužiai – ir moteriški, ir vyriški, ir išties ekstravagantiški bei ryškūs, ir nuosaikesni (pastarųjų buvo nedaug). Tiesa, Vilniuje pristatyta ne absoliučiai visa „Kenzo x H&M“ kolekcija – dalį reklaminėse nuotraukose matytų drabužių galima įsigyti tik internetu.

Priminsime, jog žinią apie šių metų mados partnerį, su kuriuo bus kuriama nauja kolekcija, švedų greitosios mados milžinas „H&M“ paskelbė prieš keletą mėnesių, po truputį buvo atskleidžiamos vis naujos kolekcijos detalės, kol galiausiai visa kolekcija pristatyta įspūdingame šou Niujorke.

„Šiuo vakaru apvainikuota viskas, dėl ko mums artima „KENZO x H&M“ kolekcija – smagiai, gyvai ir netikėtai atšventėme skirtingų pasaulių susiliejimą“, – įspūdžiais po šou dalijosi kūrybiniai „KENZO“ vadovai Carol Lim ir Humberto Leonas. „Buvo nepakartojama stebėti atgyjančius kolekcijos raštus, spalvas ir jausti jos energiją“, – jiems antrino kūrybinė „H&M“ patarėja Ann-Sofie Johansson.

Vilniuje pradėta prekiauti „Kenzo x H&M“ kolekcijos drabužiais / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Tai jau toli gražu ne pirmas toks „H&M“ bendradarbiavimas su mados namais, tačiau nuo pat šio projekto starto 2004 m., sėkmingiausia iki šiol buvo įvardijama pernai rudenį pristatyta kolekcija „Balmain x H&M“. Tąsyk ir Vilniuje visi šios kolekcijos drabužiai iššluoti vos per kelias minutes.

Prieš tai „H&M“ pristatė riboto leidimo kolekcijas, kurtas kartu su tokiais mados namais, kaip „Marni“, „Versace“, „Isabel Marant“ ir nemažai kitų.